th
door theotheo Jul 23, 2007 om 22:14
Computers & telefonie

Spam op GSM

Ik heb een vraag aan u


Ik word zeer veel lastig gevallen met sms’s welke worden verstuurd door de KPN.Ik ervaar dit als spam het is iets waar ik niet om vraag maar wel mee lastig word gevallen!


Ik ben al  zeer lang al -langer dan een jaar- bezig om dit te blokkeren via de KPN want volgens een medewerker van KPN is dit mogelijk


Mijn kinderen hebben ook elk een gsm maar worden niet lastig gevallen met sms maar mijn vrouw en ik wel. toen wij de gsm kochten heb ik geen  gebruik gemaakt van het €10 voordeel omdat ik niet wil dat de KPN mijn (onze) gegevens hebben.


Ik blijf klachten via internet naar de KPN versturen maar tot op heden zonder resultaat.


De vraag is dus    wat kan ik nog doen en ben ik de enigste met deze vervelende SMS’s


 


Met vriendelijk groeten

680 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edwardus
door edwardus - Jul 23, 2007 om 23:34
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Veel informatie over afzeggen van SMS diensten is te vinden op http://www.smsafzeggen.nl/.

th
door theotheo - Jul 23, 2007 om 23:39
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

beste edwardus


het gaat om sms over het feit dat ik via internet mijn beltegoed kan opwaarderen en dat ik mijn gsm beschikbaar moet maken voor streaming zodat ik via gsm naar internet kan kijken.


het is niet via een of andere side gegaan


nog bedankt voor het snel beantwoorden     groeten Theo


 

edwardus
door edwardus - Jul 24, 2007 om 00:11
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Ah ok, nu begrijp ik 'm beter. Het lijkt me dat de KPN dat wel zou moeten kunnen verhelpen. Mogelijk willen ze dat niet, want ze willen natuurlijk dolgraag jullie gegevens. Puur speculatie hoor.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer