vv
door vverbiest Feb 2, 2007 om 21:04
Computers & telefonie

Spam van 6464 - blinck - Artiq - eldorado

Zie maar eens op:

http://www.celldorado.com

Naam :Blinck International B.V.

Adres :Hobbemakade 73, 1071XN Amsterdam

Inschrijving handelsregister

onder dossiernummer :34202966

Infunctietreding :25-05-2004

Titel :Directeur

Bevoegdheid :Alleen/zelfstandig bevoegd

Hier de "kleine letters" in het groot:

 *De eerste ringtone is gratis. De kosten bedragen vervolgens €2,00/ SMS, max 6 SMS/ week (plus sms download kosten). Celldorado werkt volgens de Belgische code of conduct voor SMS diensten. Celldorado biedt innovatieve informatie en entertainment voor de mobiele telefoon, zoals ringtones, Javagames en wallpapers. Stoppen? Stuur STOP WTOP5019 naar 4611. Om gebruik te kunnen maken van de Service moet de gebruiker 18 jaar of ouder zijn. Celldorado biedt eigen, originele diensten volgens de hoogste kwaliteitseisen. Info? 078 15 32 32

de code of conduct stipuleerd:

"In elk door de consument ontvangen bericht wordt de shortcode van dedesbetreffende dienst in het bericht vermeld (in de header of in de SMS-tekst)."

dit doet Blinck niet!

284 3 Rapporteer

stacey
door stacey - Feb 2, 2007 om 21:36
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Het bericht is dan afkomstig van 4611 (te zien op je gsm),

dus doet Blinck het wel.

Maar wat is je vraag nu precies ?

stacey
door stacey - Feb 2, 2007 om 22:22
10352 Antwoorden / 12 Vragen

shortcode = het nummer van de sms dienst

sunset_1
door sunset_1 - Feb 3, 2007 om 09:22
265 Antwoorden / 22 Vragen

De vraag ontgaat mij hier ook een beetje.