qu
door queennr1 Dec 24, 2005 om 16:48
Computers & telefonie

SpeedXS

Vie kent deze aanbieder vanADLS, het is een van de weinige aanbieder in
mijn  regio. Aangezien ik aangelsoten zit op glasvezel, kan ik
niet via de KPN providers.

Is dit iets, zo nee wat is een ander alternatief.

713 2 Rapporteer

gladdeharry
door gladdeharry - Dec 24, 2005 om 16:49
463 Antwoorden / 14 Vragen

Kabel ,als je dat tenminste hebt.

Harry

askjeeves
door askjeeves - Dec 24, 2005 om 18:29
134 Antwoorden / 3 Vragen

Ik en vele met mij...............

Ik ben er tevreden over en veel heavy internetusers met mij. Ze bieden een uitstekende snelheid voor een goede prijs. Niet teveel poespas, maar gewoon een stabiele internetverbinding.

Enig nadeel is de helpdesk, die kost je 50 eurocent per minuut, maar voor iemand die verstand heeft van pc's is het geen enkel probleem. Toen mijn aansluiting opgeleverd werd, was het telefoonkabeltje in het modem, upt-kabeltje naar mijn pc en hobbelen maar.

M.a.w ik kan ze je van harte aanbevelen en ze leveren via BBNed.