retjudyy
door retjudyy Feb 10, 2020 om 16:21
Computers & telefonie

Spotify

Hoe kan ik spotify op mijn computer verweideren hij staat ook niet in configuratie scherm onder programas
Weet iemand een oplossing

3382 10 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Feb 10, 2020 om 16:27
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar als Spotify niet op uw computer staat, waarom dan toch willen verwijderen?

Donuts
door Donuts - Feb 10, 2020 om 16:30
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Start - instellingen - apps.

reempie
door reempie - Feb 10, 2020 om 16:31
8 Antwoorden / Vragen

Heb je echt goed gekeken? Daar zou hij wel moeten staan. Je gebruikt gewoon een Windows PC?

  1. Sluit Spotify.
  2. Ga naar het Configuratiescherm.
  3. Klik op Programma's en onderdelen.
  4. Selecteer Spotify in de lijst en klik op Verwijderen.
  5. Volg de instructies op het scherm.

gerbera
door gerbera - Feb 10, 2020 om 16:31
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Welke winversie heeft u, bij win10 kijkt u op, start, instellingen en Aps. daar moet deze staan en kunt u hem verwijderen. Staat die daar niet en ook niet onder programs of in het startmenu dan is die er gewoon niet en heeft u blijkbaar alleen de snelkoppeling.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 10, 2020 om 17:13
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Indien het niet lukt met de gegeven aanwijzingen: zoek bij 'Typ hier om te zoeken' resp. bij vergrootglas in werkbalk links onder 'spotify'en mogelijk vindt u dan het bestand. Dat is dan op de norrmale manier (aanklikken/del) te verwijderen.

chris74
door chris74 - Feb 10, 2020 om 17:32
564 Antwoorden / 44 Vragen

Als spotify niet in de apps staan, is deze niet geinstalleerd, maar er is waarschijnlijk wel een tegeltje in je win10 scherm, door met de rechtermuisknop op het tegeltje te klikken en van startmenu losmaken haalt u deze van de tegellijst af.

marita5
door marita5 Feb 10, 2020 om 18:14
11534 Antwoorden / 15 Vragen

@chris74 , om te verwijderen moet rechtsklik zijn . Linksklik dan open je de tegel .

chris74
door chris74 Feb 10, 2020 om 18:17
564 Antwoorden / 44 Vragen

je hebt gelijk maritas foutje

gerbera
door gerbera - Feb 10, 2020 om 21:55
7372 Antwoorden / 14 Vragen

U heeft het over "configuratiescherm"  dus mogelijk werkt u nog met win7. Als die daar echt niet in staat (groen balletje met zwarte strepen) dan is deze niet op uw computer. In dat geval staat die dan ook niet in het startmenu. Staat er een snelkoppeling ga er dan met de muis op staan klik op rechter toets en klik op verwijderen. Staat die in het startmenu klik dan op rechter muisknop en klik op "meer" en vervolgens op "bestandslocatie openen". Geeft dit geen resultaat dan staat spotify niet op uw computer en kunt u hem ook uit het startmenu verwijderen.

diumenge
door diumenge - Feb 10, 2020 om 22:17
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ik weet niet of het nog het geval is, maar Spotify werd (of wordt) automatisch (en ongevraagd) geinstalleerd bij een schone installatie van Windows 10. Ik zou verwachten dat Spotify dan ook in het configuratiescherm staat, maar met MS weet je maar nooit. Staat er een icoon van Spotify in het startmenu dan is dit waarschijnlijk wel te verwijderen door er met de rechtermuisknop op te klikken en te kiezen voor 'verwijderen'.

marita5
door marita5 Feb 10, 2020 om 22:47
11534 Antwoorden / 15 Vragen

@diumenge , Spotify wordt inderdaad met Windows 10 geïnstalleerd , zo zijn er meer Apps die automatisch worden geïnstalleerd , zoals spellen o.a Candy Crush en alles van Xbox , alle onnodige Apps waar ik geen gebruik van maak , heb ik verwijderd met Revo Uninstaller , daar kun je klikken op Windows Apps en dan verwijderen .

br
door brui0929 - Feb 10, 2020 om 23:13
636 Antwoorden / 10 Vragen

Met Revo uninstaller

gerbera
door gerbera - Feb 11, 2020 om 09:24
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Zo jammer dat een topicstarter niet de moeite neemt even te reageren waardoor het voor ons dan maar blijft gissen, er steeds meer "oplossingen" gegeven worden terwijl het probleem mogelijk al is opgelost.☻

tdmduc
door tdmduc Feb 11, 2020 om 16:21
704 Antwoorden / 2 Vragen

Ach ja, als de topicstarter "verwijderen" al met ei schijft.......ik heb weinig hoop.