re
door rene3d May 6, 2015 om 17:10
Computers & telefonie

Spotify inlog problemen

Ik heb al meerdere maanden een Spotify Premium abonnement. Dat werkte altijd probleemloos op al mijn apparaten. Sinds deze week heb ik Mijn Sony Home cinemaset terug moeten zetten op de fabrieksinstellingen omdat Netflix dat vereiste. Als ik nu op Spotify wil inloggen krijg ik steeds de melding dat ik voor dit apparaat een Premium abonnement moet afsluiten. Maar dit heb ik al maanden. Op een Engelstalige mail naar Spotify krijg ik geen enkele reactie. Wie kan mij verder helpen. Heeft Spotify een contact of telefoonnummer in Nederland.
Wie kan mij helpen ?

36093 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - May 6, 2015 om 17:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo rene3d,

Misschien heb je hier iets aan.

Spotify Netherlands B.V.
Singel 540
1017AZ Amsterdam
The Netherlands

Vond ook nog dit:

Adres
Spotify netherlands b.v.
Herikerbergweg 238
1101 CM Amsterdam zuidoost
Telefoonnummer
020 5750955

Suc6

edrick3
door edrick3 - May 6, 2015 om 17:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Heb je spotify van de KPN?

Dan kun je die ook eens informatief bellen:

Internet, Bellen en Televisie

Neem contact met ons op via:

0800-0402 (24/7 gratis bereikbaar)

Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, adviseren we je om ons vanaf je thuislocatie met een mobiele telefoon te bellen.

re
door rene3d - May 6, 2015 om 21:24
9 Antwoorden / 19 Vragen
0

Probleem is inmiddels opgelost.

Dank voor jullie reacties

Ma
door Mat Matheij - Apr 2, 2016 om 18:13
986 Antwoorden / 3 Vragen
0

Spotify wordt onder meer door KPN verstrekt mogelijk kunnen zij U van dienst zijn. Door het teruggaan naar de fabrieksinstellingen zult U opnieuw moeten inloggen. Daartoe moet U de inloggegevens nog hebben danwel opvragen. 0800-0402. Mvrgr.

marita5
door marita5 - Apr 2, 2016 om 18:31
11519 Antwoorden / 15 Vragen
0

@Mat Matheij , 

Dit topic is van bijna 1 jaar geleden , uw antwoord holt achter de feiten aan , Ts vermeld probleem is opgelost , hoop ik toch na 1 jaar ;-) 
 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Fr
Fred Kuperus - Apr 29, 2024 om 18:18
Huishouden & energie

Instelling WTW unit

De WTW unit is geplaatst naast een cv die de vloerverwarming en het tapwater verzorgt. We hebben een huurwoning sinds 5 jaar en al net zo lang problemen met de atmosfeer in huis, Het stinkt heel vaak; het is vaak kurkdroog; het tocht; het ene moment is het koud en dan weer warm. Wie kan mij helpen, via de woning stichting en de installateur wordt ik het bos in gestuurd. Het gaat om een Zehnder wtw ... Lees meer

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer

ha
hansenmarja - May 1, 2024 om 16:24
Huishouden & energie
Klacht online bij fysieke winkel

Klacht online bij fysieke winkel

Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los.
De overige pannen {nog} niet durven gebruiken.
Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen.
Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden.
Hierop kreeg ik ... Lees meer