us
door ushuka51 Jun 17, 2011 om 15:38
Computers & telefonie

Spotnet werkt niet meer

Tot gistermiddag werkte Spotnet op mijn laptop uitstekend via Het Net. Plotseling worden er geen nieuwe spots meer aangeboden en krijg ik de mededeling dat mijn WW en inloggegevens verkeerd zouden zijn terwijl ik zeker weet dat ze goed zijn. Heeft iemand hier ook problemen mee en eventueel een oplossing

BVD

9409 2 Rapporteer

ee
door eendracht_1 - Jun 17, 2011 om 17:04
30 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo ushuka51,

Op het Forum van Spot-net.nl staat het volgende:

Forumoverzicht > Spotnet > Spotnet - Vragen & Problemen > fout in gebruikersnaam en of wachtwoord

Een mogelijke oplossing:

"Klikt gek maar ik kan er weer op heb geen naam en en gebruikers naam neer gezet.
Alleen kpn news.kpn en het aantal verbindingen ingevuld en HET WERKT.
Hoop dat dit ook is bij degene die KPN hebben."

Succes & groeten,

us
door ushuka51 - Jun 17, 2011 om 17:07
4 Antwoorden / 3 Vragen

Bij mij doet ie het ook weer

bedankt