ci
door citaat Mar 24, 2013 om 22:24
Computers & telefonie

Spotnet

Sinds ik uit Portugal terug ben ligt heel spotnet eruit.Ik probeer in te loggen maar krijg de foutmelding 931
e-mails gestuurd maar ze kunnen niets voor mij doen zeggen ze.
Wie weet raad
Stolpje.

6995 16 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 24, 2013 om 22:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als u een abonnement hier voor heeft dan zullen zij er toch wat aan moeten doen, dat zijn zij dus contractueel verplicht. Anders abonnement opzeggen met de melding dat zij het niet kunnen leveren.

ve
door verwijderd - Mar 24, 2013 om 22:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hier geen probleem. Staan je instellingen goed?

ve
door verwijderd - Mar 24, 2013 om 22:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

valerius-2 schreef op zondag 24 mrt 2013, 22:47: Als u een abonnement hier voor heeft dan zullen zij er toch wat aan moeten doen, dat zijn zij dus contractueel verplicht. Anders abonnement opzeggen met de melding dat zij het niet kunnen leveren.

Overduidelijk heb je geen idee waarover het gaat:
In de eerste plaats heb je geen abonnement/contract, je krijgt maandelijks een mail met de mededeling dat je voor de komende maand weer moet betalen. Betaal je niet dan kun je dus geen gebruik maken van hun diensten. Betaal je de maand erop wel dan kun je weer een maandje voort.
Geen abbo, geen contract dus!

ve
door verwijderd - Mar 25, 2013 om 00:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Volgens mij snappen jullie het allebei niet. Spotnet is een gratis programma. Voor Spotnet heb je geen abonnement nodig. Wel voor sommige nieuwsservers die je gebruikt.

931 is een foutcode voor een connectie time-out.

Ik denk dat je met deze vraag op het spotnet forum een stuk beter terecht kan.

http://www.spot-net.nl/forums/index.php

ve
door verwijderd - Mar 25, 2013 om 00:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry hoor ik dacht dat de titel was en dat het sportnet bedoeld, ik had dus nog nooit van spotnet gehoort,daarom verkeerde gedachte.

ve
door verwijderd - Mar 25, 2013 om 00:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

valerius-2 schreef op maandag 25 mrt 2013, 00:46: Sorry hoor ik dacht dat de titel was en dat het sportnet bedoeld, ik had dus nog nooit van spotnet gehoort,daarom verkeerde gedachte.

Wat is dan sportnet?

ve
door verwijderd - Mar 25, 2013 om 03:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Spotnet pleegt dan een wanprestatie!

ve
door verwijderd - Mar 25, 2013 om 03:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer ook de laatste versie download 1.81 te installeren?

ve
door verwijderd - Mar 25, 2013 om 11:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

wolfgang wölfe schreef op maandag 25 mrt 2013, 03:26: Spotnet pleegt dan een wanprestatie!

En welke wanprestatie moet dat dan precies zijn?

Kan je niet beter gewoon niet reageren als je geen idee hebt waar het over gaat!

ve
door verwijderd - Mar 25, 2013 om 11:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

wittechoco schreef op maandag 25 mrt 2013, 00:57:
valerius-2 schreef op maandag 25 mrt 2013, 00:46: Sorry hoor ik dacht dat de titel was en dat het sportnet bedoeld, ik had dus nog nooit van spotnet gehoort,daarom verkeerde gedachte.

Wat is dan sportnet?

Denk dat men in de war is met Sport1, de betaalde sportzender..
Verder weet ik heel goed wat spotnet is, ik betaal een tientje per maand om via een nieuwsserver en spotnet te kunnen downloaden.
Hoe de route exact loopt maak ik me niet druk, het werkt prima bij mij.

ve
door verwijderd - Mar 25, 2013 om 13:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

dcz schreef op maandag 25 mrt 2013, 11:58:
Hoe de route exact loopt maak ik me niet druk, het werkt prima bij mij.

Dat zal best, maar dat tientje betaal je niet voor het gebruik van spotnet, dus als het niet meer werkt moet je niet bij spotnet zijn.

ve
door verwijderd - Mar 25, 2013 om 13:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nee, dan klop ik aan bij Eweka Internet Services.....de rest van mijn verhaal blijft hetzelfde: maandje niet betalen is niet downloaden. Maandje wel betalen...vul maar in.

ve
door verwijderd - Mar 25, 2013 om 17:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

dcz schreef op maandag 25 mrt 2013, 11:58: Verder weet ik heel goed wat spotnet is, ik betaal een tientje per maand om via een nieuwsserver en spotnet te kunnen downloaden.
Hoe de route exact loopt maak ik me niet druk, het werkt prima bij mij.

Eeuwig zonde dat je alleen geleerd hebt op welke knopjes je moet klikken, het is zoveel leuker als je weet hoe het precies werkt..

@ts waarschijnlijk is er iets op de pc dat de verbinding blokt richting de server. En spotnet is verre van ideaal, helaas is er niets anders.. Vroeger had je nog FTD, dat werkte tenminste wel altijd.

ve
door verwijderd - Mar 25, 2013 om 17:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

@lekkerisdat:

ik maak zelf keuzes mbt mijn interesses. het analyseren van PC's hoort daar niet bij. Wellicht is het je ontgaan dat er nog steeds een generatie rondloopt die zonder PC's is opgegroeid.
Ik kan internetten, mailen,en overige "gewone"handelingen"met mijn PC verrichten. Klooien in de bios hoort daar dan weer niet bij.
Ik rij ook auto maar een motor in-uitbouwen is niet aan mij besteedt...
Overigens heb ik ook weer vaardigheden die jij niet hebt....

ve
door verwijderd - Mar 25, 2013 om 17:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

dcz schreef op maandag 25 mrt 2013, 13:17: Nee, dan klop ik aan bij Eweka Internet Services.

Daar heb je dus een abonnement lopen. Niet bij Spotnet. Wat hier gebeurt is klagen bij Mozilla Firefox, omdat de verbinding van je provider er uit ligt.

ve
door verwijderd - Mar 30, 2013 om 09:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

lekkerisdat schreef op maandag 25 mrt 2013, 17:16: Eeuwig zonde dat je alleen geleerd hebt op welke knopjes je moet klikken, het is zoveel leuker als je weet hoe het precies werkt..

@ts waarschijnlijk is er iets op de pc dat de verbinding blokt richting de server. En spotnet is verre van ideaal, helaas is er niets anders.. Vroeger had je nog FTD, dat werkte tenminste wel altijd.

Er zijn zat alternatieven beschikbaar, alleen daar moet je inderdaad wat beter voor weten hoe het werkt.