betgemeline5
door betgemeline5 Mar 12, 2015 om 23:49
Computers & telefonie

Stand-by

HOE zet ik mijn printer op stand-by? Ik kan daar niets over vinden! Het is een Canon MP 540.

1904 5 Rapporteer

macwouter
door macwouter - Mar 13, 2015 om 00:34
825 Antwoorden / 9 Vragen

Zolang je hem niet hoort printen en scannen staat ie op stand-by. Ik heb de MP-550 en staat gewoon dagen aan.

edrick3
door edrick3 - Mar 13, 2015 om 12:20
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo betgemeline5,

Standbye?
Als je op het knopje 'on' gedrukt hebt staat-ie automatisch 'stand-by'.
Als er een printopdracht gegeven wordt gaat-ie printen.
Maar als je weinig print zou ik hem pas aanzetten als je de printer nodig hebt.
Kleine moeite om dan pas op het 'on'-knopje te drukken. ;-)

Met vr.gr.

natuurmens
door natuurmens - Mar 13, 2015 om 12:45
158 Antwoorden / 4 Vragen

Je moet wel bedenken dat sommige inktjet printers aan moeten blijven om de inkt op temperatuur te houden. Zodat de inkt goed vloeibaar blijft en de inktkoppen niet verstopt raken. Dus uit is niet altijd de goede oplossing. Bovendien hebben veel printers de mogelijkheid via een cloud te printen en hebben een email adres waar je print opdrachten naar toe kunt sturen.
Verder zijn er printers doe automatische onderhoud uitvoeren.

edrick3
door edrick3 - Mar 13, 2015 om 12:51
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@natuurmens,

Daar heb je - in het algemeen - helemaal gelijk in.

Met vr.gr.

betgemeline5
door betgemeline5 - Mar 13, 2015 om 12:57
33 Antwoorden / 20 Vragen

hartelijk dank allemaal. Hier heb ik wat aan. beter dan al dat gezoek bij google enz.
groetjes van betgemeline