2g
door 2greyrooms Dec 13, 2015 om 10:43
Computers & telefonie

Stapsgewijs terug in de tijd door de vragen

Beste mensen,

Op deze site lees ik regelmatig de nieuwe vragen. Voorheen las ik in een rubriek de meest recente vragen en stond onder de laatst weergegeven vraag de link naar vorige vragen. Zo ging je stapsgewijs terug in de tijd door de vragen (pagina 1; pagina 2; enz.)

Nu kan ik de "meest recente" vragen kiezen en lezen, maar onderaan staat: "meer populaire vragen". Die link levert een ratjetoe van (jaren-)oude vragen op.

Mij lukt het niet stapsgewijs terug in de tijd door de vragen te gaan.

Nu is mijn vraag of dat nog mogelijk is en of iemand heeft ontdekt hoe dat kan.

Bij voorbaat bedankt voor de antwoorden. (vandaag heb ik weinig tijd om te reageren)

Met vriendelijke groet,

Ewout.

1224 9 Rapporteer

marita567
door marita567 - Dec 13, 2015 om 10:54
1576 Antwoorden / 17 Vragen

deze vraag is al èèn keer gesteld zie de antwoorden klik hier

2g
door 2greyrooms Dec 13, 2015 om 10:57
41 Antwoorden / 8 Vragen

Dat is niet mijn vraag, sorry maar ik kan het denk ik niet duidelijker beschrijven dan ik deed.

marita567
door marita567 - Dec 13, 2015 om 11:05
1576 Antwoorden / 17 Vragen

er staat wel een oplossing en die kwam van gerbera ,  onder u naam staat nu computers & telefonie klik erop en u gaat  terug naar de vorige vragen maar ook hier staan de vragen door elkaar .

2g
door 2greyrooms Dec 13, 2015 om 11:07
41 Antwoorden / 8 Vragen

nogmaals: Die vraag beschrijft niet mijn probleem, dus het antwoord is niet van toepassing

marita567
door marita567 - Dec 13, 2015 om 11:10
1576 Antwoorden / 17 Vragen

wacht dan maar op een ander forumlid die u vraag dan wel begrijpt .

2g
door 2greyrooms Dec 13, 2015 om 11:12
41 Antwoorden / 8 Vragen

dat doe ik, dank voor de moeite

Topantwoord

Cookies
door Cookies - Dec 13, 2015 om 11:11
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Wat jij wilt, lukt niemand. De site is een complete onoverzichtelijke, chaotische, niet-werkbare bende geworden. Normaal gesproken wordt een site pas online gegooid als hij uitgebreid getest is, maar dat is hier niet het geval. Ondanks dat de redactie wist dat het stikt van de fouten en problemen, gooiden ze hem online.

Er wordt nog gewerkt aan verbeteringen, maar eerlijk gezegd heb ik daar weinig vertrouwen in.

2g
door 2greyrooms Dec 13, 2015 om 11:14
41 Antwoorden / 8 Vragen

Daar was ik al bang voor, maar ik hoopte iets over het hoofd te zien. Bedankt.

costnix
door costnix Dec 13, 2015 om 19:41
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Blijkbaar maakt Kassa gebruik van banannsoftware. Deze moet bij de klant rijpen. Wat ook nog mogelijk is, dat ze de "t" in de software vergeten zij. Te installeren.

Topantwoord

zoekster
door zoekster - Dec 13, 2015 om 11:21
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Er zijn ook vragen die ik niet meer terug kan vinden. Jammer voor de vraagstellers, ik denk dat er veel bruikbare antwoorden niet gegeven worden, of niet teruggevonden kunnen worden.

Ze zouden terug moeten gaan naar het oude systeem met recente vragen, dan had je een mooi overzicht. Nu kan het wel als je op vraag en antwoord klikt, maar dan kun je slechts per drie vragen terug in de tijd gaan en dan steeds maar verder klikken. En als je er dan een van bekijkt, ben je al het vorige weer kwijt en moet je weer van voren af aan beginnen. Ik vind ook dat 'populaire vragen' weg moeten. Het doet er helemaal niet toe of een vraag populair is of niet.

Cookies
door Cookies Dec 13, 2015 om 11:26
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Populaire vragen uit de vorige eeuw doen er al helemaal niet meer toe.

2g
door 2greyrooms Dec 13, 2015 om 11:30
41 Antwoorden / 8 Vragen

Die mogelijkheid bij vraag en beantwoord per 3 vragen terug kende ik nog niet, dus bedankt voor de tip! Hopelijk komt dat nog terug per categorie.

Cookies
door Cookies Dec 13, 2015 om 11:36
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als je op 'zoek een vraag' klikt, dan krijg je te zien ALLE VRAGEN, maar daar mis je dan weer vragen. Jouw vraag bijv. zie ik niet bij ALLE VRAGEN. Zie hem wel via de ingang VRAAG EN ANTWOORD. Dus: alle vragen zijn NIET alle vragen.

zoekster
door zoekster Dec 13, 2015 om 11:56
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Als ik op alle vragen klik krijg ik een rijtje vragen, dan staat onderaan, toon meer vragen. Klik ik daarop gebeurt er niets, behalve dat de knop 'toon meer vragen' verdwenen is.

reflecs
door reflecs Dec 13, 2015 om 12:17
1859 Antwoorden / 4 Vragen

@zoekster, de vragen waar u een antwoord of reactie op gegeven heeft zijn terug te vinden in profiel. Om alle actuele vragen te zien, zie het antwoord onder uw antwoord.

Cookies
door Cookies Dec 13, 2015 om 12:19
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@reflecs: je bent het toch hopelijk met me eens dat je verdomd veel kunst en vliegwerk moet verrichten om vragen/antwoorden te vinden. Dat kan toch nooit de bedoeling zijn van een forum.

zoekster
door zoekster Dec 13, 2015 om 12:27
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Het gaat me erom dat je soms een vraag meeleest en ineens is die foetsie, je moet al echt hebben geparticipeerd om hem weer op te duikelen. Bovendien kan ik mijn reacties maar ten dele terug zien, wil ik er meer zien dan de laatste, dan klik ik op 'meer vragen'; en dan krijg ik 'er is iets misgegaan probeer het nog eens', dan probeer ik het nog eens en dan weer hetzelfde. Ik zit in een time-loop om het op z'n Star Treks te zeggen.

reflecs
door reflecs Dec 13, 2015 om 12:35
1859 Antwoorden / 4 Vragen

@carola.83 Eens. Heb al verschillende keren aangegeven dat de oude site met wat verbeteringen prima was. Juist dit onderdeel vragen/antwoorden vinden is veel slechter geworden. Notificaties, fijn hoor maar daar hoeft niet in te staan dat er nieuwe vragen zijn of dat er een antwoord is geplust. Ik wil weten of er een nieuw antwoord is gegeven op de vraag waar ik in geïnteresseerd ben! Het heeft een negatieve invloed op beantwoording van de vraag. Hoe vaak komt (kwam) het niet voor dat pas na uitwisseling van verschillende antwoorden de vraag en oplossing duidelijk wordt? Als het zelfs de vaste gebruikers niet lukt, of pas na kunst- en vliegwerk, hoe moeten nieuwe gebruikers het dan voor elkaar krijgen?

reflecs
door reflecs Dec 13, 2015 om 12:47
1859 Antwoorden / 4 Vragen

@zoekster, ik zie dat ik dat bij Reacties ook heb. De Antwoorden werkt (bij mij wel). Was het vorige systeem er nog maar.

akkerdistel
door akkerdistel Dec 13, 2015 om 16:30
1790 Antwoorden / 3 Vragen

"of niet teruggevonden kunnen worden" "steeds maar verder klikken." Daarnaast heb je ook nog het probleem dat zoekmachines deze site niet fatsoenlijk kunnen indexeren, opdat je steeds zelf verder moet klikken en een zoekmachine kan dat niet zelf doen. Ook onwenselijk.

reflecs
door reflecs - Dec 13, 2015 om 12:04
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Ik doe het zo:

Stel jouw vraag

Antwoord gezocht

Om meer vragen te zien > Toon meer actuele vragen

Er zijn helaas geen pagina's meer, om na een vraag gelezen te hebben terug te gaan naar de laatste positie in de lijst, zie de link naar de andere vraag van marita567.

gsm
door gsm - Dec 13, 2015 om 12:20
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Iedereen heeft hetzelfde probleem denk ik. Je kunt inderdaad niet terug in de tijd naar de volgende serie ''recente vragen'', die je via Categorieën hebt geopend. Onderaan heb je alleen de knop voor meer populaire vragen, maar die zijn vaak al enkele jaren oud. De knop ''Meer recente vragen'' ontbreekt helaas nog onderaan de lijst met vragen binnen een categorie.

Groeten,

GSM

2g
door 2greyrooms - Dec 13, 2015 om 12:44
41 Antwoorden / 8 Vragen

Beste mensen,

Bedankt voor de antwoorden. Het is niet best, maar ik wacht met jullie op betere tijden :-)

(hoewel.....)

Vriendelijke groet,

Ewout

marita567
door marita567 - Dec 13, 2015 om 13:16
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@greyrooms

U wacht op betere tijden , zoals velen .

Ik hoop dat er (snel !!!! ) verandering in komt want dit is niet te doen en dan noemen ze de site ook nog "kassa in een nieuw jasje " onbegrijpelijk .

het was beter geweest " kassa lik mijn vestje " dit slaat echt alles .

nog een aanvulling : kassa kan ook een nieuwere site maken www. ik-stond-erbij-en-keek-erna.nl

tenormin
door tenormin Dec 13, 2015 om 13:41
16837 Antwoorden / 108 Vragen

Ben ook heel erg "opgetogen" over het nieuwe jasje, alleen: mij past het (ook?) niet. En als doorgewinterde forumleden er al moeite mee hebben, dan vallen de "kneusjes" kennelijk af. Geef ook mij maar de oude lay-out met "bewerk" button als extraatje en het zou top gebleven zijn.

marita567
door marita567 Dec 13, 2015 om 13:51
1576 Antwoorden / 17 Vragen

ben ik volledig met uw eens , het lijkt wel of ik de marathon scroll op deze site .