jv
door jvk Jul 22, 2009 om 12:26
Computers & telefonie

Startpagina

Beste deskundigen, Ik heb een schattige foto van mijn 2 kleinkinderen en zou die graag als start-pagina willen hebben op mijn pc. Kan iemand mij vertellen of dat gaat en hoe dat dan moet ?

771 11 Rapporteer

ta
door tammiek - Jul 22, 2009 om 12:33
98 Antwoorden / 12 Vragen

hallo,

ik ga er vanuit dat deze foto opgeslagen staat op uw computer. dan kunt u het volgende doen om de foto als achtergrond op uw beelscherm te krijgen:

ga naar start,
dan naar configuratiescherm,
dan naar beeldscherm,
dan naar het tabblad bureaublad,
dan klik je op bladeren en dan zoek je de foto op van jou kleinkinderen waar je hem hebt opgeslagen,
dan klik je die foto aan en klik je op openen,
dan ben je weer terug in het scherm (voordat je op bladeren klikte),
dan klik je op OK en dan zal de foto erop moeten staan.

succes ermee!

tappie
door tappie - Jul 22, 2009 om 12:34
289 Antwoorden / 82 Vragen

Hallo JVK,

Ik denk dat u bedoelt dat u de foto als achtergrond wilt hebben op uw bureaublad.

Ga op met uw muis op de foto staan en klik 1x links,daar staat een optie als bureaubladachtergrond gebruiken,aanklikken en klaar....

ta
door tammiek - Jul 22, 2009 om 12:37
98 Antwoorden / 12 Vragen

@ tappie:

je bedoelt denk ik rechts klikken. de meeste mensen zijn rechtshandig met een rechtshandige muis..

jv
door jvk - Jul 22, 2009 om 12:50
33 Antwoorden / 66 Vragen

Ik heb de vraag inderdaad verkeerd gesteld Tappie: ik wil de foto als bureaublad-achtrgrond en niet als startpagina. maar je advies om te klikken op de foto en dan op bureaublad-achtergrond te klikken gaat bij mij niet. Als ik op de foto ga staan en ik klik (links of rechts) dan krijg ik allemaal mogelijkheden als inzoomen, uitzommen, etc., maar helaas niet wat ik graag wilo

tappie
door tappie - Jul 22, 2009 om 13:00
289 Antwoorden / 82 Vragen

Hallo Tammiek,

39 en weet nog het verschil niet tussen links en rechts........uggh,maar je hebt gelijk, het is rechtsklik, dank voor de verbetering,

mvg,

tappie
door tappie - Jul 22, 2009 om 13:02
289 Antwoorden / 82 Vragen

Beste JVK,

kunt u als u de foto opent,via bestand (linksboven) een optie vinden in de trend van" foto opslaan als"?

Zo ja, foto opslaan als, even een andere naam geven,en het dan nog een keer proberen met de nieuw opgeslagen foto,

mvg

ta
door tammiek - Jul 22, 2009 om 13:41
98 Antwoorden / 12 Vragen

zoals tappie zegt is een mogelijkheid maar als dat niet wil heeft u mijn tip al geprobeerd??

hellevoet
door hellevoet - Jul 22, 2009 om 15:41
151 Antwoorden / 28 Vragen

Het moet met de optie van tammiek als met de optie van tappie gaan.

Ik wissel heel vaak bureaublad, maar altijd op de manier van tappie.

Zijn de foto's wel JPG bestanden, anders zou het daardoor misschien fout kunnen gaan.

matusso
door matusso - Jul 22, 2009 om 16:02
191 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo jvk,

tappie's oplossing zou moeten werken als u in de afbeeldingenmap of bij het bekijken in de Windows fotogalerij op de bewuste foto rechts-klikt.

U zou dan "als bureaublad gebruiken" moeten kunnnen selecteren.

Als dit niet lukt, wilt u dan even aangeven welke Windows-versie u gebruikt?

Succes.

hellevoet
door hellevoet - Jul 22, 2009 om 16:04
151 Antwoorden / 28 Vragen

Hier ben ik nog even. Ik ben bij mezelf aan het experimenteren om te kijken waarom het bij jou niet wil lukken. Bij mij lukt het dus altijd op beide manieren.

Probeer het nog eens als de foto opengeklikt is.

Zet de foto eens in de map MIJN AFBEELDINGEN, dan naar tabblad beeld gaan en dan instellen op miniatuurweergaven, dan niet de foto openklikken, maar op het niet geopende plaatje met rechtermuisknop gaan staan, zoals in eerdere antwoorden beschreven.

knoop4x9
door knoop4x9 - Jul 22, 2009 om 19:18
533 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,heb je de foto al op je pc staan? zoniet dan moet je hem eerst scannen met je printer, als het goed is komt hij op mijn afbeeldingen dan ga je naar comfiguratiescherm dan naar beeldscherm daar klik je in het tablad buroblad en dan kun je alle afbeeldingen scrollen de foto die je wil hebben klik je blauw (alles met linker muisknop) dan naar ok en hij staat er op,bij mij ging dat zo.

Sukses  Nico