pv
door pvb Oct 4, 2015 om 10:45
Computers & telefonie

Store in windows 10

Ik heb windows 10 op de pc maar kan geen store gebruiken en geen apps. Hij zegt iets over bingmaps maar dat begrijp ik niet.
MS-Windows-Store Assoc?protocol bingmaps systemfout

wie kan mij helpen

2280 4 Rapporteer

he
door henkhh - Oct 4, 2015 om 12:10
174 Antwoorden / 0 Vragen

Mogelijk oplossing:

1) Windows toets + R. Typ in het nieuwe venster wsreset.exe en druk op enter.

2) Verwijder een aantal apps van de PC en installeer ze opniew (probeer als eerste Bingmaps aangezien de error die specifiek vermeld).

Dit doe je door het startmenu te openen en Powershell in te typen in de zoekfunctie. Rechtermuisknop op Powershell en kies als administrator uitvoeren. Typ vervolgens het volgende in de venster: Get-AppxPackage -AllUsers | Remove-AppxPackage

Start vervolgens de PC opnieuw op.

Open Powershell weer (met de bovenstaande stappen maar typ deze keer dit in: Get-AppXPackage | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"}

pv
door pvb - Oct 5, 2015 om 12:00
5 Antwoorden / 3 Vragen

http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/store-in-windows-10/?vHash=c749c73j&tx_varakassalib%5Bquote%5D=579208&tx_varakassalib%5Bref%5D=tx_varakassavraagenbeantwoord_questions&cHash=923237be5d26f63fba594fadd3d57516#react

pv
door pvb - Oct 5, 2015 om 12:01
5 Antwoorden / 3 Vragen

Bedankt voor de mededeling

Maar het werkt nog steeds niet

Vf Gr Peter

ph
door philip36 - Oct 5, 2015 om 13:21
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Kijk eens in dit artikel of u daar wat mee kunt.
Naar beneden scrollen tot Problemen met app's oplossen.

https://www.schoonepc.nl/windows10/apps_windows_store.html