iv
door ivanhou Nov 16, 2005 om 16:33
Computers & telefonie

Storingen bij het @home internet.

Ik ben ongeveer bijna 1,5 jaar klant bij @home. De laatste maanden heb ik zeer frequent last van verbindingsproblemen, waarbij het regelmatig voorkomt, dat dit dagen achtereen duurt. Na bellen met de storingslijn(vaak lange wachttijd en 0,10eurcent/min) duurt dit vaak dagen eer dit weer opgelost is. Maar het probleem doet zich steeds weer opnieuw voor. Als reaktie op mijn emails omtrent mijn klachten kriijg ik alleen maar reakties na enkele dagen met verwijzing naar allerlei artikels over hun reglementen, dat men pas na 3 dagen aaneengesloten geen verbinding een verrekening in de abbonnementsprijs krijgt. Vrijwel elke keer is de verbinding binnen 3 dagen juist weer aanwezig of er is een kortdurende verbinding geweest, zodat men nooit in aanmerking komt voor een verrekening. Ik heb het nu na 4 maanden helemaal gehad met @home en zeg mijn abbonnement op. Van veel vrienden hoor ik dat ze met het zelfde probleem te maken hebben. De service bij @home is echt waardeloos en dat voor 47,95 per maand.

527 5 Rapporteer

tigertje
door tigertje - Nov 16, 2005 om 16:46
402 Antwoorden / 0 Vragen

Gelijk heb je. Voor zo'n prijs moet je een super stabiele internet verbinding krijgen met een helpdesk die je binnen de minuut helpt. Althans zo is het bij mij. Bij xs4all voor â?¬ 55. Inmiddels 5 jaar lid en nog geen enkele keer downtime.

c0
door c0sm0s - Nov 29, 2005 om 18:50
1 Antwoorden / 0 Vragen

Het @Home breedband abbonement heeft sinds de snelheidsverhoging naar 5mbit down idd veel problemen.
Dit zijn in 90% van de gevallen allemaal capaciteitsproblemen.

Zelf heb ik met de verhoging naar 5mbit ook een aantal weken een onstabiele verbinding gehad. Maar dat is na ongeveer 1,5maand opgelost.

En nu pas geleden met de laatste verhoging (upload) heeft internet er weer 1,5 dag uitgelegen. Maar nu werkt het zonder problemen. En altijd full speed.

remi
door remi - Jan 8, 2006 om 20:34
317 Antwoorden / 84 Vragen

ik heb voor een maand geleden precies dezelfde problemen gehad.ineens had ik (op een vrijdag) geen internet meer.ik heb dezelfde dag nog gebeld met mn mobiele telefoon(omdat ik geen vaste verbinding heb) en toen zeiden(na 5 minuten in de wacht gezet te hebben) ze dat t een storing was en dat t na 2 dagen opgelost zou zijn dus na t weekend belde ik maar weer en toen zeiden ze dat t aan mn moden kwam en dat ze pas swoendsdags zouden komen.toen ze kwamen hebben ze een nieuwe modem geinstaleerd en dat ik 2 uur moest wachten dat ik weer verbinding had NIET DUS ik weer bellen weer 20 minuten aan de telefoon etc etc,ik heb in die hele week 8 keer moeten bellen 20 minuten per gesprek a 80 ct per minuut 6 keer de stekker 2 uur eruit moeten doen en wat bleek nou ze hadden de boel verkeerd ingevoerd.pas na 1 week had ik weer internet,en een vergoeding voor t bellen vergeet t maar.ik kreeg wel een vergoeding voor die week dat ik niet op internet was zeiden ze.jammer dat er geen andere kabel providers zijn anders was ik allang opgestapt

annaknoop
door annaknoop - Jan 8, 2006 om 20:35
22 Antwoorden / 2 Vragen

ik heb ook @home voor 17.95 en heb nooit last  dus hoe dat kan is mij dan een vraag??? ''anna''

gr
door groningen - Jan 9, 2006 om 16:36
3 Antwoorden / 0 Vragen

hoi,

ik heb ook @home draadloos en budget, ik begrijp van de prijs dat jij de duurdere pakket bezit en begrijp niet dat ik maar €17.95 hoef te betalen voor perfect internet en dat jij met een veel "beter" pakket geen internet hebt echt waardeloos voor je.

wat ik wil vragen is: heb jij internet via de kabel i.p.v. draadloos?

mijn zus heeft namelijk ook internet via kabel en dat is net zo slecht als bij jou, misshien kun je er voor kiezen om toch via draadloos te doen andes zou ik t ook niet weten.

 Succes!!