ha
door haakvrielink Nov 5, 2005 om 23:13
Computers & telefonie

Storingen in de Playstation 2, kleine model

Wij hebben 25 november 2004 een Playstation 2 gekocht. Na 4 maanden las hij geen disc meer. Sony gebeld, apparaat opgestuurd, 2 weken later een ander exemplaar. Weer 4 maanden later hetzelfde, 2 weken later het derde exemplaar. Die was na 3 dagen al kapot, wee opgestuurd, twee weken later 4e toestel. Die ging maar liefst 3 weken mee, opgestuurd, nu binnen een week (vandaag) weer ander exemplaar gekregen. Was kennelijk te snel, want nu na een half uur alweer: kan disc niet lezen. We zullen wel weer moeten opsturen, want geld terug wil men niet, en een ouder (groter) model PS2 sturen (hiermee zijn althans binnen de vriendenkring van de kinderen veel mminder problemen) wil men ook niet. Wie kent ook deze problemen?

411 3 Rapporteer

ronald4545
door ronald4545 - Nov 6, 2005 om 01:32
28 Antwoorden / 31 Vragen

is het tekens als je een bepaalt spel speelt want dan kan het aan dat spel liggen

groetjes ronald

ha
door haakvrielink - Nov 6, 2005 om 14:10
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ja, er wordt eigenlijk maar een spel gespeeld hier, Socom 2. Maar daarna leest hij ook geen andere spellen meer. Kan dat?

ronald4545
door ronald4545 - Nov 6, 2005 om 16:20
28 Antwoorden / 31 Vragen

ja dat kan ik zo even naar playstation bellen of mailen want als het aan het spel licht krijg je een nieuwe

groetjes ronald

ps. ik heb dat gedaan met gta san andreas die moes ik wel eerst opsturen