va
door vanheuvelen_1 May 27, 2007 om 21:42
Computers & telefonie

Stuurprogramma starforce protection

Ik heb Windows XP geupgradet naar Vista Business en dat is prima gelukt. Behalve dat ik bij het opstarten steeds bericht krijg dat het stuurprogramma starforce protection niet compatibel is met Vista. Ga ik dan online zoeken kan de pc niks vinden. Ook intern zoeken op de pc krijg ik niets over starforce. Hoe los ik dit op?

1592 16 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 27, 2007 om 21:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ga je ook nog eens reageren op eerder gestelde vragen, of vind je dat niet nodig...?

E >

ve
door verwijderd - May 27, 2007 om 22:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

@enterprise,

Prima reaktie collega, het lijkt te vaak op: U vraagt en wij draaien!

Collegiale groet, Read2.

ve
door verwijderd - May 27, 2007 om 22:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

sorry, maar ik begrijp deze reactie niet. Heb ik iets gemist? in dat geval excuses, maar ik ben mij eerlijk gezegd nergens van bewust.

vr.gr.

Hans

ve
door verwijderd - May 27, 2007 om 22:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Hans,

Bovenstaande reakties zijn het gevolg van het feit dat je inmiddels
vier vragen gesteld hebt, waar verschillende mensen een
antwoord/suggestie/oplossing hebben aangedragen en waar vervolgens van
jou kant geen enkele reaktie meer op plaatsvindt. We zijn hier niet te
beroerd om mensen te helpen, maar het zou wèl aardig zijn als we dan
vervolgens van de vragensteller (in dit geval jij dus) een reaktie krijgen
waarin je aangeeft of een aangedragen suggestie/oplossing geholpen
heeft. Het wordt als 'niet netjes' ervaren wanneer mensen hier een
vraag 'neerplempen' en vervolgens niets meer van zich laten horen.

Dit stimuleert 'ons' namelijk niet om de betreffende vragensteller 'opnieuw' te helpen.

m.vr.gr. Freya

ve
door verwijderd - May 27, 2007 om 23:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik zet alleen maar een link neer en daar kan u de informatie ophalen en doorlezen

http://www.techzine.nl/nieuws/5812/Kopieerbeveiliging-installeert-verborgen-bestanden.html

http://www.minatica.be/archive/index.php/t-44953.html

labvswans

ve
door verwijderd - May 28, 2007 om 09:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo Freya,

blij dat ik dat nu weet. Ik vond jouw antwoord overigens toen het beste en dat heb ik volgens mij ook aangegeven. Ik zal mijn leven beteren.

vr.gr.

Hans

ve
door verwijderd - May 28, 2007 om 09:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat je vraag over Starforce betreft het volgende. Veel games op CD en DVD worden beveiligt tegen het kopiëren. Starforce is zo'n beveiliging. Ware het niet dat dit wel een erg 'brutale' beveiliging is. Er worden allerlei verborgen bestanden op de harde schijf gezet en die laten zich niet zo gemakkelijk verwijderen. Ook op andere partities kun je die bestanden tegenkomen.
Ook wanneer het spel weer volledig verwijderd wordt van de schijf blijft die beveiliging gewoon aanwezig. Wellicht heb je iets aan onderstaande link:

Starforce verwijderen

Op internet doen zelfs verhalen de ronde dat mensen met kapotte CD/DVD romspelers komen te zitten nadat starforce op de PC is geïnstalleerd. Wat ervan waar is kan ik niet beoordelen, maar ik zeg maar zo, 'waar rook is is vuur'.
Zelf weiger ik overigens een spel op de PC te installeren als er een starforce beveiliging op zit.

Freya

ve
door verwijderd - May 28, 2007 om 14:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo freya,

Ik heb jouw advies over starforce verwijderen gelezen en de link gelezen. Dat is voor mij iets te hoog gegrepen.

Wel heb ik het programma starforce cleaner gedownload en opgestart. Volgens het verslag is er geen starforce bestandje meer te vinden, maar ik twijfel of het juist is.

In ieder geval bedankt en dat geldt ook voor labswans.

vr.gr.

hans

ve
door verwijderd - May 28, 2007 om 14:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik neem aan dat de melding die bij het starten van de PC nu verdwenen is?

Freya

ve
door verwijderd - May 28, 2007 om 15:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

helaas,

eerst maar eens op vakantie en daarna zie ik wel verder.

vr.gr.

Hans

ve
door verwijderd - Dec 16, 2007 om 09:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn zoontje had een spel op mijn laptop geinstalleerd en daarmee blijkbaar meteen starforce!!

Nu ben ik geen computerexpert maar ik heb het spel er af gegooid.

Blijkbaar blijft starforce er op staan.

Ik heb gezocht naar oplossingen maar die zijn meestal in het engels en dat snap ik niet.

Kan iemand mij in het nederlands uitleggen hoe ik die starforce eraf moet gooien.

Had ook al ergens gelezen dat je de drivers er af moest gooien mar de uitleg die r bij stond hoe je daar moest komen was volgens mij anders dan hoe het met vista werkt want ik kom er niet uit??

Ik heb overigens vista op mijn laptop.

Hellluuuuupppppppp

ve
door verwijderd - Feb 5, 2008 om 15:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Starforce heeft zelf een remover. Het is dus aan te raden deze te gebruiken.

http://onlinesecurity-on.com/downloads/sfdrvrem.zip

ve
door verwijderd - Apr 30, 2008 om 14:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hey,

dat programmatje werkt :)

ik heb ook vista en had er last van
na verwijdert te hebben draait alles nog gewoon goed
rotzooi dus dat starforce

hardstikke bedankt mensen voor jullie feedback :)

ve
door verwijderd - Dec 26, 2008 om 20:01
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Jun 10, 2009 om 22:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hier mee kan je die Starforce shit verwijderen..
http://onlinesecurity-on.com/downloads/sfdrvrem.zip

WEL EERST UITPAKKEN WANT ANDERS WEKRT DIE NIET!!

ve
door verwijderd - Jul 10, 2009 om 11:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt voor de link!!

Ben al een tijdje op zoek om starforce rotzooi te verwijderen, toen zag ik deze link.

Heb hem gedownload en geïnstalleerd en nu heb ik die vervelende opstartmelding niet meer.