na
door naat9 Dec 4, 2012 om 14:06
Computers & telefonie

Symbool op mobieltje

Kan iemand mij vertellen wat het symbooltje betekent dat ik constant op mijn mobiel zie? Het is een soort liggende streep met twee bolletjes erop. ik dacht zelf dat het betekende dat ik een voicemail bericht heb. Ik heb een poosje last gehad van buitenlandse bellers die achter mijn gegevens aan zaten en die hadden op de een af andere manier mijn voicemail geblokkeerd. Mijn provider heeft mijn voicemail eraf gehaald. Ik heb 'm zelf weer geactiveerd maar het symbooltje blijft staan. in de gebruiksaanwijzing staat niets vermeld over het symbool. Ik heb een Nokia 2720 fold. Weet iemand wat het is en nog belangrijker: hoe het weg gaat? Op mijn voicemail staan zeker geen berichten meer, dat weet ik zeker.Dus daar zit 'm de oplossing niet in.

dank alvast voor de reacties.

4594 6 Rapporteer

jo
door jorisw - Dec 4, 2012 om 14:12
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Het lijkt inderdaad op de "Message Waiting Indicator" voor nieuwe voicemail berichten. Heb je je voicemail al gebeld? Als het goed is verdwijnt het icoontje als er geen nieuwe berichten meer zijn.

zwemmer
door zwemmer - Dec 4, 2012 om 14:13
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Dat symbool zie ik op het display van mijn decttoestel en betekent : antwoordapparaatsymbool. Het is de aanwezigheid van de functie die ermee aangeduid wordt. Het zal standaard zijn.

na
door naat9 - Dec 4, 2012 om 14:18
14 Antwoorden / 15 Vragen

er zijn geen nieuwe voicemailberichten. dus leegmaken gaat niet. Het is natuurlijk ook volstrekt onbelangrijk of dat symbooltje aan of uit staat maar het is sinds die keer dat 'men' mijn voicemail geblokkeerd heeft. En ergens irriteert het me omdat het er voorheen nooit was. Ik ga me er gewoon overheen zetten en doe net of ik het niet meer zie. Alleen jammer dat ik dan niet doorkrijg dat er echt een voicemail is...

na
door naat9 - Dec 4, 2012 om 14:22
14 Antwoorden / 15 Vragen

Je gelooft het niet: het is weg! Ik heb mezelf gebeld, een nieuw bericht ingesproken, dat teruggeluisterd en gewist. Toen was het weg. Hoe eenvoudig kan het soms zijn? dat ik daar nou niet eerder op ben gekomen!?

bedankt voor het reageren.

zwemmer
door zwemmer - Dec 4, 2012 om 14:43
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Top!

lekkerisdat
door lekkerisdat - Dec 4, 2012 om 15:43
4299 Antwoorden / 5 Vragen

En nu hop de voicemail weer uitzetten, beetje andere mensen op kosten jagen is niet kostelijk