ge
door geert2211 Jun 26, 2012 om 20:03
Computers & telefonie

T mobile

halo ik hebeen cotract voor twee jaar bij t mobile die is op 28 november afgelopen op mijn mobiele telefoon dus heb ik dat aangegeven dat ik deze per direct op wil zeggen maar dat kan niet volgens hun ik moet mij aan mijn contrct houden en pas 3 maanden vor de tijd op zeggen zolang moet ik nog wachten vor ik naar een andere aanbieder kan mijn vraag is dus of dat wel zo is mvg

514 7 Rapporteer

ab
door abcde - Jun 26, 2012 om 20:04
146 Antwoorden / 11 Vragen

Helaas wel ja..... ik had zelf na 2-3 maanden spijt als haren op mijn hoofd dat ik met dit tuig in zee ben gegaan. Helaas was niks mogelijk..... :-(

pino123
door pino123 - Jun 26, 2012 om 20:07
2763 Antwoorden / 14 Vragen

3 maanden van te voren is 28 augustus. En dan oet je het nog uitzingen tot 28 november, in ieder geval betaal je tot de datum. Een ander abonnement kan je vanaf die datum laten ingaan.

Misschien wel je je nummer meenemen, informeer dan bij een andere aanbieder.

naitsoezn
door naitsoezn - Jun 26, 2012 om 20:33
842 Antwoorden / 1 Vragen

Ik begrijp de vraag niet denk ik. Je tekent een 2jarig contract, krijgt een leuk cadeautje erbij (hetzij in de vorm van een goedkope telefoon, hetzij in de vorm van een flinke korting of nog iets anders), en dan wil je voor het einde van het contract plotseling er onder uit, en dan is het allemaal de schuld van die grote boze t-mobile? Get real!

gr
door grootvader_1 - Jun 26, 2012 om 20:57
153 Antwoorden / 44 Vragen

Om helemaal zeker te spelen kunt u nu al middels een aangetekende brief T-Mobile aanzeggen dat u uw overeenkomst welke af loopt op 28 november a.s. deze niet zal verlengen.
Dat betekend tevens dan ook dat u die abonnementskosten na die einddatum niet meer zal betalen en dus (die eventuele) automatische overschrijvingen per 28 november zult stoppen.

Houdt u er wel rekening mee dat er nog na 28 november gesprekskosten in rekening kan worden gebracht.

Een voorwaarde dat men pas kan opzeggen binnen drie maanden is gewoon onzin en valt onder een onredelijk beding.

De Vrije Vogel

edrick3
door edrick3 - Jun 26, 2012 om 22:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo geert2211,

.....mijn vraag is dus of dat wel zo is......
Ja. Contract is contract. Die tijd zul je moeten 'uitzitten'.
Van de site van T-Mobile:
Opzeggen
Houd bij een opzegging van uw abonnement rekening met een opzegtermijn van één maand. Voor het indienen van een opzegging geldt geen uiterlijke datum; u mag zo'n verzoek indienen wanneer u dat zelf wilt. Voor het opzeggen van uw abonnement is het niet nodig om een brief te sturen of het contactformulier op de website in te vullen. U kunt hiervoor gewoon bellen met T-Mobile Klantenservice op telefoonnummer 06 - 2400 1200.

In het laatste geval zou ik wél om een schriftelijke bevestiging vragen!

Suc6

Cookies
door Cookies - Jun 26, 2012 om 22:58
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=naitsoezn schreef op dinsdag 26 jun 2012, 20:33]Ik begrijp de vraag niet denk ik. Je tekent een 2jarig contract, krijgt een leuk cadeautje erbij (hetzij in de vorm van een goedkope telefoon, hetzij in de vorm van een flinke korting of nog iets anders), en dan wil je voor het einde van het contract plotseling er onder uit, en dan is het allemaal de schuld van die grote boze t-mobile? Get real!

Ik denk dat mensen die dergelijke vragen stellen, de betekenis van het woordje contract / overeenkomst niet kennen.

hereistom
door hereistom - Jul 18, 2012 om 14:58
733 Antwoorden / 1 Vragen

Heeft niks met T-Mobile te maken hoor, alle ander providers doen dat ook!
Maar je kan dan toch gewoon op 27 of 28 augustus opzeggen per 28 november, dus ik zie het probleem niet zo?