nonna
door nonna Nov 14, 2013 om 11:28
Computers & telefonie

Taal veranderen in readers hub Galaxi 3

Hoe kan ik de taal ( Chinees ) in de readers hub van mijn Samsung Galaxy 3, veranderen van het Chinees naar het Nederlands.
Ik wil mijn boeken vanuit mijn Acer overzetten naar mijn Galaxy maar weet niet hoe ik dit het beste kan doen.

462 5 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Nov 14, 2013 om 12:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo nonna,

Instellingen - Taal en Invoer ??

lekkerisdat
door lekkerisdat - Nov 14, 2013 om 12:50
4299 Antwoorden / 5 Vragen

?? - ?????

lekkerisdat
door lekkerisdat - Nov 14, 2013 om 12:51
4299 Antwoorden / 5 Vragen

En dan nog kiezen voor ???

nonna
door nonna - Nov 14, 2013 om 14:03
45 Antwoorden / 23 Vragen

Ik denk dat ik eruit ben Edrick3 volgens mij moest ik eerst een Samsung account aanmaken.
Dan gaat mijn email adres ook werken.
Bedankt in ieder geval voor je aandacht en hulpactie, mijn taal stond al op Nederlands.

Als je niets hebt toe te voegen dan stommiteiten lekkerisdat, wil je dan niet reageren .
Komt zo puberaal over!!

lekkerisdat
door lekkerisdat - Nov 14, 2013 om 14:15
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=nonna schreef op donderdag 14 nov 2013, 14:03]Als je niets hebt toe te voegen dan stommiteiten lekkerisdat, wil je dan niet reageren .
Komt zo puberaal over!!
Zal dit Uiteraard in beschoUwing oveRnemen.