door 1958ellen Dec 17, 2012 om 21:55
Computers & telefonie

Tablets kruitvat van 159.99

Wie heeft er een tablet van het KRUIDVAT prijs 159,99??????
En heeft hier ervaring mee??
Wij hebben er 2 gekocht en het is een grote ellende!
Ze hebben hem 5 december gekregen het was meteen een en al ellende eentje doet al helemaal niets meer en de andere hapert constant.
Als je ze oplaad kun je ze 1 uur gebruiken!
Als je zoiets verkoopt gewoon belachelijk!!!
Zijn er meer klachten meldt ze aub????

1389 9 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Dec 17, 2012 om 22:18
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Wat kan u anders verwachten bij een drogist, die verkoopt alleen maar partijen die de speciaal zaken niet willen verkopen.

sn
door snorrewim - Dec 17, 2012 om 22:34
7 Antwoorden / 0 Vragen

Wij kochten in aug. Het duurste exemplaar, € 190,_ de specificaties leken top. Heeft prima gewerkt... 2 maanden! Toen laadde hij niet meer op. Retour gestuurd. Een tweede exemplaar, online voor € 115,_ bleek op dag twee de speaker defect en Stereo geluid maar via 1 kanaal. Retour gestuurd. Derde exemplaar voor € 115,_ online gekocht, doet het (nog) steeds naar tevredenheid. Je moet een beetje mazzel hebben met die Chinese dingen... Gelukkig is de service van Kruidvat goed. Krijgt met 14 dagen geld terug en je hebt 2 jaar garantie. Mijn vrouw heeft nu Samsung Tab 2, kost 'iets' meer maar ja, dan heb je ook wat. Super ding.

dc
door dcz - Dec 17, 2012 om 22:41
439 Antwoorden / 1 Vragen

Zijn er meer klachten meldt ze aub????

Ja, en dan?

door 1958ellen - Dec 17, 2012 om 22:42
3 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=snorrewim schreef op maandag 17 dec 2012, 22:34]Wij kochten in aug. Het duurste exemplaar, € 190,_ de specificaties leken top. Heeft prima gewerkt... 2 maanden! Toen laadde hij niet meer op. Retour gestuurd. Een tweede exemplaar, online voor € 115,_ bleek op dag twee de speaker defect en Stereo geluid maar via 1 kanaal. Retour gestuurd. Derde exemplaar voor € 115,_ online gekocht, doet het (nog) steeds naar tevredenheid. Je moet een beetje mazzel hebben met die Chinese dingen... Gelukkig is de service van Kruidvat goed. Krijgt met 14 dagen geld terug en je hebt 2 jaar garantie. Mijn vrouw heeft nu Samsung Tab 2, kost 'iets' meer maar ja, dan heb je ook wat. Super ding.

dc
door dcz - Dec 17, 2012 om 22:46
439 Antwoorden / 1 Vragen

Makkelijk hè...dat quoten.....

door 1958ellen - Dec 17, 2012 om 22:50
3 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=dcz schreef op maandag 17 dec 2012, 22:46]Makkelijk hè...dat quoten.....

Ik wil gewoon weten er zijn er zoveel verkocht dat er bijna niet aan te komen was of er veel meer mensen
zijn die hier klachten over hebben????

sn
door snorrewim - Dec 17, 2012 om 22:52
7 Antwoorden / 0 Vragen

Ik weet niet wat het nut is om mijn reactie te herhalen... was vergeten dat mijn kleinkinderen van 5 en 6 op een Kruidvat tablet van € 149,95 spelletjes spelen. Al een half jaar en... die doet het ook nog steeds. Zoals ik al zei, beetje geluk hebben.

door 1958ellen - Dec 17, 2012 om 23:02
3 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=snorrewim schreef op maandag 17 dec 2012, 22:34]Wij kochten in aug. Het duurste exemplaar, € 190,_ de specificaties leken top. Heeft prima gewerkt... 2 maanden! Toen laadde hij niet meer op. Retour gestuurd. Een tweede exemplaar, online voor € 115,_ bleek op dag twee de speaker defect en Stereo geluid maar via 1 kanaal. Retour gestuurd. Derde exemplaar voor € 115,_ online gekocht, doet het (nog) steeds naar tevredenheid. Je moet een beetje mazzel hebben met die Chinese dingen... Gelukkig is de service van Kruidvat goed. Krijgt met 14 dagen geld terug en je hebt 2 jaar garantie. Mijn vrouw heeft nu Samsung Tab 2, kost 'iets' meer maar ja, dan heb je ook wat. Super ding.

Deze 2 tabletten zijn ook voor onze kleinkinderen van 6 en 8 en ook voor spelletjes te spelen maar als er na 3 dagen al een niets meer doet en de andere na ruim een week er mee op houd. En dat je maar kan opladen voor 1 uur is toch ook niet normaal!
Ik zelf heb een iPad 3 en natuurlijk kan je dat niet vergelijken !!
Maar er zijn er zoveel van verkocht je kon er bijna niet aankomen daarom vraag ik om reacties

sn
door snorrewim - Dec 17, 2012 om 23:12
7 Antwoorden / 0 Vragen

Nogmaals, als je niet tevreden bent, e-mail sturen aan Kruidvat Online Service, krijg je binnen 48 uur antwoord en in de meeste gevallen kun je dan retoursturen en krijg je geld terug via de Bank.