no
door nora Dec 3, 2011 om 15:23
Computers & telefonie

Tandenborstel sparen bij Algemeen Dagblad

Ha,Ha.....Hebben hier meer mensen aan meegedaan? En hebben ze de tandenborstel voor hun kind/kleinkind gekregen? Het was te mooi om waar te zijn.

Men moest zich aanmelden voor 25 september 2011. Dit is door ons gedaan, want ja...onze kleinzoon wilde wel zo'n Piet Pieraat Tandenborstel. We kregen ook per omgaande een reserveringsbon terug. Maar, ondanks dat we de bon met de gespaarde zegels begin oktober opstuurde, geen Piet Pieraat tandenborstel.
Halverwege november maar eens gemaild naar AD en nadat wij onze reserveringsbon als bewijs ook meemailde, kregen we als antwoord, dat de tandenborstels op dat moment werden verzonden, zeker voor 5 december lag onze tandenborstel in de bus.

En nu..."Helaas zijn er door de grote belangstelling....niet voldoende Piet Pieraat tandenborstels beschikbaar.!"We sturen u een DVD van kabouter Plop.

Oké???
Nu ken ik iemand die ook voor 25 september reserveerde maar vergat aan te vinken bij Piet Piraat.Wel extra opzetborsteltjes tegen betaling gelijk mee bestelde.

En deze mevrouw krijgt de volgende brief:
"Omdat u niet heeft gereserveerd is het niet mogelijk u de gratis tandenborstel toe te sturen!"
Oh....als ze de reservering goed had gedaan, had ze dan wel de tandenborstel gekregen??????
En, ach..... ook zij krijgt een DVD van kabouter Plop.


Ik, persoonlijk, denk dat al die akties van Het AD een wassen neus zijn.

Want men reserveert toch niet voor niets voor 25 september, dan weet het AD toch wel op 26 september, hoeveel tandenborstels besteld zijn.

En waarom ik me hierover druk maak? Ja..ik heb al een tandenborstel gekocht voor de Sint, maar het gaat me om het principe en dit vind ik gewoon weg bedrog!

433 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tdehond
door tdehond - Dec 3, 2011 om 15:43
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

Dit is wel erg teleurstellend voor uw kleinzoon. Hopelijk heeft u meer geluk dit weekend met de kraskaart.

Op beide aanbiedingen ben ik niet ingegaan.

sonjaatje
door sonjaatje - Dec 3, 2011 om 18:27
1961 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik wilde ook meedoen al lees ik geen krant, maar als ik dit zo lees ben ik blij dat ik de actie vergeten was.

Echt een teleurstelling voor de kids :-(

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ida b
Ida b - May 10, 2024 om 12:19
Huishouden & energie

Rolluik

Wij hebben een order geplaatst voor rolluiken aan de voor en achterkant van onze woning. Nu is het bedrijf die we de opdracht hebben gegeven( we hebben ook een handtekening op de overeenkomst geplaatst )failliet gegaan, maar ze proberen een doorstart te maken ( e e a was begin maart) maar we horen niets meer en kunnen met geen mogelijkheid contact opnemen met het bedrijf. Kunnen we nu gewoon een a ... Lees meer

Martijn van den Ham
Martijn van den Ham - May 7, 2024 om 18:46
Huishouden & energie

LOQED slim slot

Ik ben in het bezit van een slim slot van LOQED waar ik zeer veel plezier van heb krijg ik zojuist een mailt binnen dat ze genoodzaakt zijn de cloud dienst betaald te maken voor een bedrag van € 4,95 per maand. Mag dit zo maar?!!!
Het slot heb ik uitgekozen gezien de functionaliteiten die er op zitten en dat er geen abonnement op zat en nu wordt er toch een abonnement door je strot gedrukt. ... Lees meer

vandaorchidee
vandaorchidee - May 8, 2024 om 07:50
Winkels & webshops

FOUTEN OP DE KASSA BON BIJ DE VOMAR

Waarom komt het geregeld voor bij de Vomar dat de prijzen niet kloppen op de kassa bon .
Vaakt zijn de aanbiedingen niet verwerkt.

Afgelopen zondag drie klanten bij de kassa waar het weer niet klopte .

Waarom doet de Vomar hier niets mee ? Lees meer