ba
door batchie Jun 13, 2007 om 10:41
Computers & telefonie

Tele 2 ADSL

Goedenmorgen,


nadat wij eindelijk zijh afgesloten van UPC hebben wij vorige week ADSL van tele 2 aangevraagd. Dat zou jammergenoeg 5 weken gaan duren. Nu lees ik op dit forum dat de levering van tele 2 wat achterloopt, en mijn vraag is nu of dat nog steeds zo is. En of ik het contract kan ontbinden als de modem niet op de genoemde datum geleverd is. het is helaas maar een indicatie die datum, maar ik heb toch echt snel internet nodig ivm werk.

655 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

br
door bromman - Jun 13, 2007 om 11:10
5 Antwoorden / 2 Vragen
0

Beste Batchie,


Door de enorme vraag kan tele2 de modem vaak niet direct leveren.


Het betekent dat je nog even geduld moet hebben. Bij een kennis van mij heeft de aanvraag circa 3 maanden geduurd (ook bij Tele2!)


Succes!

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 13, 2007 om 11:15
16966 Antwoorden / 202 Vragen
0

Helaas zult u het moeten afwachten. Als u al reden had om van UPC af te zijn, wacht af of u bij /met Tele2 beter af bent. het zou wel eens kunnen van niet gelet op alle klachten die er over Tele2 zijn. Mogelijk gaat u van de regen naar de drup.

ba
door batchie - Jun 13, 2007 om 11:57
3 Antwoorden / 8 Vragen
0

@gerrit,


ik heb me wel georienteerd maar tot nu toe zijn alle providers minder uit de bus gekomen.


Ik zou graag casema willen omdat ik daar bij mijn ouders nooit problemen mee gehad.


heeft u dan misschien een tip voor mij welke provider wel het beste is. (in rotterdam)

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 13, 2007 om 12:45
16966 Antwoorden / 202 Vragen
0

hallo batchie@ casema zal niet kunnen omdat dat ook een kabelaar is. De kabelaars hebben "monopolie" in hun gebied en er is dus nog geen concurrentie mogelijk. Een uitzondering geldt indien een Gemeente zelf gaataanbieden via glasvezel dus met een eigen netwerk.


Voor het overige is het m.i. allemaal het zelfde laken en pak en heb ik neiging om steeds te adviseren: blijf zitten waar je zit, dan heb je uiteindelijk niet de problemen die gepaard gaan met overstappen. En in alle eerlijkheid: ik heb geen enkel probleem met UPC maar dat had ik eerder ook niet met KPN en tijdens een langeere tijd in B. wonen met belgacom. Ze hebben momenteel als je de klachten etc volgt allemaal administratieve en technische problemen bij overstap. Als u een KPN telefoonaansluiting heeft zou ADSL van KPN rechtstreeks nog het meest voor de hand liggen. Uiteindelijk werkt Tele2 ook via het KPN netwerk.

ba
door batchie - Jun 13, 2007 om 12:52
3 Antwoorden / 8 Vragen
0

@gerrit, klopt ik weet hoe het werkt met de positie van kabelmaatschappijen.


Ik heb zelf enige tijd gewerkt bij UPC. Mijn klacht was dat wij spooknota's kregen en upc wilde niks mee doen ondanks het feit dat ik kon aantonen dat niemand gebeld kon hebben vanuit mijn huis.


Maar dat is dus de reden dat ik wilde overstappen.


 

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 13, 2007 om 12:56
16966 Antwoorden / 202 Vragen
0

batchie@ dergelijke spooknota's blijken onder meer uit diverse vragen in dit medium bij ongeveer iedereen voor te komen. Het lastige is dat de bewijslast o.i. (ik refereer dan ook aan andere kassa expert collega's dat feitelijk de provider de bewijslast heeft als u redelijk hard kunt aantonen niet te hebben gebeld maar klachtendesks daar "over heen wandelen, al of niet op grond van ondeskundigheid". het rechtstreeks aanspreken via een aansprakelijkheis en in gebreke stelling van de (Hoofd) directie is dan de aangewezen weg.

ro
door ronaldeninge - Aug 9, 2007 om 20:16
7 Antwoorden / 2 Vragen
0

Kan ook gewoon naar de klantenservice bellen en zeggen dat er een andere datum was afgesproken, de klantenservice werkt daar langs elkaar heen. Ik moest 4 weken wachten nadat ik opnieuww besteld had(ivm annulerering van mijn 1e bestelling door Tele2), dus ging ik even bellen. Ja zeiden ze bij tele2 misschien 3 weken. Ik zei dat ik internet niet zolang kon missen, ze zouden kijken wat ze konden doen. 3 dagen later! Mijn tele2 pakket 6 dagen later! Weer 1 pakket.


Ik bedoel maar, het loont om even te bellen


Gr Ronald

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

ha
halicaphi - Oct 6, 2024 om 11:13
Vakantie & reizen

Refund mails alitalia???

Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben? Lees meer

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer