bk
door bklerk Jun 7, 2008 om 12:04
Computers & telefonie

Tele 2 (misleiding ?)

Hallo L.S,   Vorig jaar Oktober werd ik opgebeld door tele 2  vind U het niet zonde dat U Internet heb met voetbalkanaal voor 44.90 voor slechts 5 Euro meer heb U digital erbij . Ik ga er mee accoord met een 24 maands contract. Tot mijn verbazing kreeg ik na 4 weken mijn Rekening ad ad 71.95 Euro dat bleek achteraf na 3 keer telefoneren een vergissing men had mij de volle mep berekend wat het na twee jaar werd. Aanvankelijk had ik een abonnement  Met dat voetbal Kanaal hadden ze me al belazert toen ik Eredesie kreeg verviel mijn gratis bellen overdag dat hadden ze me nooit gemeld. Omdat ik veel thuis ben nam ik kontact op en moest wederom 5 Euro bijbetalen. Dat digitale erbij voor zg 5 Euro kon ik wederom overdag niet gratis bellen. Verder bracht men mij extra in Rekening Ik heb ze opgebeld dat ik van dat gehele extra incl. Voetbal dat tot Juli  dit jaar afloopt terug naar mijn eerste pakket ad 39.95 dat is in Maart 2008 gebeurd brachten ze me extra in rekening 99 Euro wegens het opzeggen van dat Contract dat op 17 Januari 2008 inging. Nu krijg ik weer zo'n Brief  vind U het niet zonde dat Uw snelheid maar 4mb is terwijl U gratis 5 keer zoveel kan hebben. Voor vaste klanten doen we wat extra gratis tot 5 keer sneller . Dus ik ga kijken inderdaad het is aanlokkelijk maar als ik accoord klikt wat ik niet gedaan heb  stond er in kleine rode letters ik had er een vergrootglas voor nodig dat op 24 Juni een 2 Jaarlijks contract wordt afgesloten. Dit vind ik misleidend want na die 2 Jaar moet ik aanzienlijk meer betalen. Dat geldt niet alleen voor mij  maar voor Duizenden andere klanten van TELE 2 Want zonder deze brief kunnen ze je Snelheid ook verhogen. Net zo vorige maand Telefoon en Internet er meer dan 20 uur uit lag in ik een ½ uur aan de help desk lag (mobiel) eer de man kon zeggen dat het een Landelijke storing was, Waarom niet per TV doorgeven koste mij 32 Euro mobiel bellen. Ik hou maar mijn langzame verbinding die heb ik altijd al gehad. Dat gratis is in feite nep.

.

469 4 Rapporteer

dirck
door dirck - Jun 7, 2008 om 14:47
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Een heel verhaal, maar wat is nu uw vraag?

En GRATIS in Nederland betekent altijd: Een addertje onder het gras.

bk
door bklerk - Jun 7, 2008 om 14:51
12 Antwoorden / 11 Vragen

Klopt dat addertje ik heb Tele2 verzocht mij geen reclame meer te sturen. Want wat ze beloven maken ze toch niet waar. En als je de helpdesk raadpleegd sturen ze je van het kastje naar de muur. Ik heb dan ook meteen afgesloten.

dirck
door dirck - Jun 7, 2008 om 14:58
3201 Antwoorden / 3 Vragen

En bij welke provider bent u nu aangesloten en bevalt dat goed?

bk
door bklerk - Jun 7, 2008 om 15:27
12 Antwoorden / 11 Vragen

Ik ben gewoon bij tele2 gebleven hoor, het aantal storingen in de laatste 4 jaar kan ik op 1 hand tellen. Alleen ben ik er twee keer ingetuind. en dat heeft me onnodig geld gekost. Aanvankelijk had ik internet zg fam.pakket voor 29.95 Euro met gratis telefoon van 19:00 tot 7 uur -smorgens . Ik wilde 24 uur dat kon 5 Euro meer per maand. Toen ik Ere Divisie bij nam voor 5 Euro Extra verviel dat gratis bellen overdag. Maar dat stond er niet bij.Maar iedere verandering kost geen 5 Euro maar 10 Euro dat is de nep. Nu heb ik weer dat pakket wat men nu aanbied voor 39.95 p.m ongelimiteerd bellen naar vaste nummers 24 uur per dag Maar had ik nergens op ingegaan had ik nog steeds 34.95 betaald mits dat pakkket nog bestaat maar het is ondertussen 39.95 geworden. Mijn verbinding is wel lamgzaam maar als je geen muziek downloaded of films is het ruimschoots snel genoeg . Ik heb geen starttarief zoals kpn of cesema. Dat was mijn eerste provider .Mijn telefoon kosten waren hoger dan mijn abonnements kosten. Alleen bij tele2 problemen moet ik 0900 nummer bellen ad 10 cent pm sinds kort eerst was het 75 cent per minuut,gelukkig had ik toen weinig problemen. Maar er waren mensen die waren 10 tallen Euro's kwijt voor dat 0900 nummer die je rustig een half uur in de wacht zette. Dus op moment ben ik tevreden en veranderd niets meer.