jv
door jvdweert Jan 25, 2010 om 12:51
Computers & telefonie

Tele2

Verre van vriendelijk zijn zei bij tele2. Je word niet op de hoogte gesteld van facturen die per email worden gezonden en antwoorden je niet per e-mail of brief als je die stuurt. Hele slechte service. Zo krijg ik van hun dus brieven de intrum, terwijk hun fout zitten. Wie heeft nog meer van zulke degelijk ervaringen met Tele2. (ik heb bij andere mensen geinformeerd en meerdere krijgen geen antwoord of weten niets van de facturen per e-mail.

629 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tdehond
door tdehond - Jan 25, 2010 om 13:08
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

Brieven waarin u bezwaar maakt tegen onjuiste aanmaningen kunt u het beste zo spoedig mogelijk schriftelijk aangetekend, liefst met ontvangstbevestiging versturen. Kopie van brief + verzend- en ontvangstbewijs goed bewaren.

Als u meteen te maken krijgt met interim houdt dat in dat Tele2 niet eerst een brief schrijft met een aanmaning.

Bedrijven die meteen een incasso bureau inschakelen worden door mij gemeden, omdat het stress verhogend werkt en onnodige irritatie ( zeker als de fout bij Tele2 ligt)

Hier kunt u lezen hoe een incassoprocedure werkt en wat u kunt doen.

jv
door jvdweert - Jan 25, 2010 om 13:25
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Het is zo dat Tele2 brieven stuurt naar een bepaald e-mail adres. Maar dat maken zei niet bekend bij hun klanten. Iemand binnen mijn familie is net lid van tele2 en wist ook niet dat je per e-mail brieven ontvangt. Daarnaast hebben zei zonder reden geen geld van mijn rekening afgehaald, terwijl er genoeg op stond.

tdehond
door tdehond - Jan 25, 2010 om 13:43
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

[quote=jvdweert schreef op maandag 25 jan 2010, 13:25]Het is zo dat Tele2 brieven stuurt naar een bepaald e-mail adres. Maar dat maken zei niet bekend bij hun klanten. Iemand binnen mijn familie is net lid van tele2 en wist ook niet dat je per e-mail brieven ontvangt. Daarnaast hebben zei zonder reden geen geld van mijn rekening afgehaald, terwijl er genoeg op stond.

Ik heb al eens eerder gelezen dat als een automatische incasso misgaat zonder dat de klant hier iets aan kan doen ( er is voldoende saldo op de rekening) toch de klant hiervan de schuld krijgt

Leest u er hun Algemene Voorwaarden eens op na. Ze zijn te vinden op hun site.

le
door lebra2009 - Jan 31, 2010 om 14:54
3 Antwoorden / 5 Vragen
0

Ik zou eerst inloggen bij tele2 en kijken of de instellingen goed staan, mogelijk staat hier een verkeerd email adres. Dit voorkomt dat er emails niet aankomen. Ik correspondeer zelf ook met incasso bureau´s (via mijn werkgever), om zaken uit handen te geven. Het bedrijf moet eerst drie aanmaningen sturen, waarbij er in de derde aanmaning de melding staat, dat het binnen een bepaald termijn moet worden voldaan. Anders zijn ze genoodzaakt dit uit handen te geven. De aanmaningen moeten ze ten aller tijden via de post sturen en niet digitaal. Doen ze dit wel, dan zijn ze zelf in gebreken gebleven en kunnen de zaak dan niet verder doorvoeren. Reageer ten aller tijden schriftelijk of per email en bewaar de correspondentie. Dit kan helpen bij eventuele schadeloos stelling die Tele2 zal moeten voldoen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer