trude
door trude Jan 28, 2012 om 17:04
Computers & telefonie

Tele2

Vandaag krijg ik een mail van Tele2 dat vanaf 1.3.2012 nieuwe tarieven gaan echter tegelijkertijd vermelden zij in deze mail dat:
>>>
" Op 1 maart 2012 gaan ook onze nieuwe Algemene Voorwaarden in. Voortaan worden de door ons gemaakte kosten voor een mislukte incasso in rekening gebracht, namelijk € 2,50. Gelukkig komt dit weinig voor, dus lukt de incasso wel dan merkt u hier natuurlijk helemaal niets van."

496 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

stacey
door stacey - Jan 28, 2012 om 17:06
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

En wat is nu dan je vraag ?

trude
door trude - Jan 28, 2012 om 17:12
29 Antwoorden / 8 Vragen
0

Mijn vraag was helaas niet af. Ik vroeg mij af of Tele2 dit bedrag zomaar op de consument mag verhalen.

mahadma
door mahadma - Jan 28, 2012 om 17:12
11553 Antwoorden / 51 Vragen
0

En er staat ook bij dat je wegens wijziging voorwaarden tot 1-3-2012 gratis op kunt zeggen. Dus accepteren of opzeggen, eenvoudiger kunnen ze het niet maken.

mahadma
door mahadma - Jan 28, 2012 om 17:13
11553 Antwoorden / 51 Vragen
0

Als u akkoord gaat met de nieuwe voorwaarden JA. Als u niet akkoord gaat kunt zoals eerder gezegd tot 1-3-2012 gratis opzeggen.

trude
door trude - Jan 28, 2012 om 17:16
29 Antwoorden / 8 Vragen
0

Ook dat vind ik kort door de bocht. Ik ga mijn vraag wel bij een andere instantie voorleggen.

mahadma
door mahadma - Jan 28, 2012 om 17:24
11553 Antwoorden / 51 Vragen
0

"Ook dat vind ik kort door de bocht. Ik ga mijn vraag wel bij een andere instantie voorleggen."

Moet je doen. De feiten zijn de feiten. En als het antwoord je niet bevalt, blijven de feiten de feiten. Dat zullen "andere instanties" ook zeggen. Maar succes, fijn weekend.

stacey
door stacey - Jan 28, 2012 om 17:33
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

[quote=trude schreef op zaterdag 28 jan 2012, 17:16]Ook dat vind ik kort door de bocht. Ik ga mijn vraag wel bij een andere instantie voorleggen.


Wat is kort door de bocht ?

Het antwoord is Ja, ze mogen de voorwaarden wijzigen en Ja ze mogen geld rekenen voor niet gelukte incasso/te laat betalen...........

De keuze is aan jou, als je het hiermee Niet eens bent heb je het recht je contract kostenloos te beëindigen met ingang van de wijziging, doe je dit niet dat houd dat in dat je accoord gaat met deze wijziging en zit je er aan vast.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Jan Dokter
Jan Dokter - May 6, 2024 om 13:39
Winkels & webshops

Waarom zit er altijd een embleempje muurvast genaaid in een nieuw overhemd of s

Altijd zit er een embleempje in de kraag van een nieuw overhemd o.i.d. genaaid. En wel zodanig dat het praktisch niet is te verwijderen zonder het nieuwe hemd te beschadigen.
Het veroorzaakt altijd irritatie aan je huid en veel van mijn bekenden klagen er ook over.

WEG MET DAT ZINLOZE DING!!! Lees meer

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer