ro
door ronaldeninge Jan 15, 2012 om 16:44
Computers & telefonie

Tele2

Ik kreeg een telefoontje van een bedrijf(naam vergeten:-()
Of ik €15 euro korting tegoed had van tele2. Ik kreeg dus het 1e half jaar €15 korting op mijn abonnement internet+belleen.
Zij konden ook in mijn gegevens kijken van Tele2, mag dit zo maar? Komt nog bij dat mijn abonnement voor onbepaalde tijd is en zo wil Tele2 mij aan de jaarabonnementen hebben. Mag dit ook zomaar? Ik had gezegd dat ik dit niet wilde en toch kreeg ik een mailtje dat ik een changeverzoek had gedaan, terwijl er geen geluidsopnamen is geweest. Dus moest ik aan de slag met de virtuele help op tele2. Werkt dus niet. Toen maar gebeld en weer rechtgezet. Klopt in ieder geval van geen kanten.

1258 11 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Jan 15, 2012 om 17:18
11720 Antwoorden / 52 Vragen

Ik kreeg een telefoontje van een bedrijf(naam vergeten:-()

en zo wil Tele2 mij aan de jaarabonnementen hebben

Als ik je verhaal lees zie ik eerst dat je de bedrijfsnaam bent vergeten en daarna (voor mijn gevoel) zeker weet dat het Tele2 is geweest. Vindt je het vreemd dat ik dit vreemd vind?

mahadma
door mahadma - Jan 15, 2012 om 17:21
11720 Antwoorden / 52 Vragen

toch kreeg ik een mailtje dat ik een changeverzoek had gedaan

Wie was de afzender van dit mailtje? Was dat een mailtje dat Tele2 vernomen had dat je wilde overstappen? Of was het van Tele 2 in de vorm van een bevestiging van een interne omzetting?

ro
door ronaldeninge - Jan 15, 2012 om 17:24
7 Antwoorden / 2 Vragen

De afzender was klantenservice van Tele2. Het bedrijf wat mij belde, belde in opdracht van Tele2 bleek later. dit was het mailtje: Onlangs heeft u een productwijziging aan ons doorgegeven. Via deze weg willen wij u laten weten dat wij uw verzoek voor deze productwijziging in goede orde hebben ontvangen. Wij zullen alles in het werk stellen om uw verzoek zo snel Mogelijk verwerken.

mahadma
door mahadma - Jan 15, 2012 om 17:28
11720 Antwoorden / 52 Vragen

Dank voor je antwoord.

Het is nu door je eigen aktie weer zoals het was.

ro
door ronaldeninge - Jan 15, 2012 om 17:33
7 Antwoorden / 2 Vragen

Klopt, het is puur de overdondering van zo'n telefoontje en voor dat je het weet zit je weer ergens aan vast omdat je er even niet bij bent. Ik kan me voorstellen dat veel mensen hierin trappen

mahadma
door mahadma - Jan 15, 2012 om 17:35
11720 Antwoorden / 52 Vragen

Bij dit soort telefoontjes moet je net zoals in het verkeer denken: bij twijfel niet inhalen. Als je iets niet vertrouwd/begrijpt: nee zeggen of bel maar een andere keer terug of vraag het telefoonnummer en bel ze zelf terug als het jouw uitkomt.

tele2webcare
door tele2webcare - Jan 16, 2012 om 13:11
366 Antwoorden / 0 Vragen

Beste ronaldeninge,

Vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over een telefoontje dat je hebt gekregen. Ik begrijp uit je bericht dat je het inmiddels hebt recht gezet via de klantenservice, maar ik wil toch voor je bekijken wat er aan de hand was. Om dit voor je uit te kunnen zoeken ontvang ik graag je postcode, huisnummer en klantnummer via danielle@tele2.com o.v.v. ronaldeninge / Kassa.Vara.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

tele2webcare
door tele2webcare - Jan 17, 2012 om 14:34
366 Antwoorden / 0 Vragen

Beste ronaldeninge,

Bedankt voor je gegevens. Nogmaals mijn excuses over de verwarring die is ontstaan naar aanleiding van het telefoontje. In onze systemen zie ik inderdaad dat er iets gewijzigd is in je abonnement, maar zoals je zelf ook al aan gaf is dit inmiddels weer recht gezet. Ik ga echter nog wel voor je uitzoeken wat ik nog kan achter halen van dit gesprek, zodat ik kan kijken wat er aan de hand was.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

tele2webcare
door tele2webcare - Jan 19, 2012 om 15:58
366 Antwoorden / 0 Vragen

Beste ronaldeninge,

Ik heb zojuist een terugkoppeling gehad van mijn collega! De betreffende agent is op het voorval aangesproken. Ik wil je bedanken voor je signalering. Het is een belangrijk aandachtspunt ter verbetering.

Uit coulance en voor het ongemak heb ik nog een maand abonnementskosten als vergoeding voor je ingevoerd. Deze zal verrekend worden op je komende facturen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

ro
door ronaldeninge - Jan 19, 2012 om 16:19
7 Antwoorden / 2 Vragen

Beste Danielle,

Bedankt voor de moeite en snelle reactie!

Groetjes Ronald

tele2webcare
door tele2webcare - Jan 24, 2012 om 09:26
366 Antwoorden / 0 Vragen

Beste ronaldeninge,

Graag gedaan!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2