Tele2
Ik kreeg een telefoontje van een bedrijf(naam vergeten:-()
Of ik €15 euro korting tegoed had van tele2. Ik kreeg dus het 1e half jaar €15 korting op mijn abonnement internet+belleen.
Zij konden ook in mijn gegevens kijken van Tele2, mag dit zo maar? Komt nog bij dat mijn abonnement voor onbepaalde tijd is en zo wil Tele2 mij aan de jaarabonnementen hebben. Mag dit ook zomaar? Ik had gezegd dat ik dit niet wilde en toch kreeg ik een mailtje dat ik een changeverzoek had gedaan, terwijl er geen geluidsopnamen is geweest. Dus moest ik aan de slag met de virtuele help op tele2. Werkt dus niet. Toen maar gebeld en weer rechtgezet. Klopt in ieder geval van geen kanten.
Ik kreeg een telefoontje van een bedrijf(naam vergeten:-()
en zo wil Tele2 mij aan de jaarabonnementen hebben
Als ik je verhaal lees zie ik eerst dat je de bedrijfsnaam bent vergeten en daarna (voor mijn gevoel) zeker weet dat het Tele2 is geweest. Vindt je het vreemd dat ik dit vreemd vind?
toch kreeg ik een mailtje dat ik een changeverzoek had gedaan
Wie was de afzender van dit mailtje? Was dat een mailtje dat Tele2 vernomen had dat je wilde overstappen? Of was het van Tele 2 in de vorm van een bevestiging van een interne omzetting?
De afzender was klantenservice van Tele2. Het bedrijf wat mij belde, belde in opdracht van Tele2 bleek later. dit was het mailtje: Onlangs heeft u een productwijziging aan ons doorgegeven. Via deze weg willen wij u laten weten dat wij uw verzoek voor deze productwijziging in goede orde hebben ontvangen. Wij zullen alles in het werk stellen om uw verzoek zo snel Mogelijk verwerken.
Klopt, het is puur de overdondering van zo'n telefoontje en voor dat je het weet zit je weer ergens aan vast omdat je er even niet bij bent. Ik kan me voorstellen dat veel mensen hierin trappen
Bij dit soort telefoontjes moet je net zoals in het verkeer denken: bij twijfel niet inhalen. Als je iets niet vertrouwd/begrijpt: nee zeggen of bel maar een andere keer terug of vraag het telefoonnummer en bel ze zelf terug als het jouw uitkomt.
Beste ronaldeninge,
Vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over een telefoontje dat je hebt gekregen. Ik begrijp uit je bericht dat je het inmiddels hebt recht gezet via de klantenservice, maar ik wil toch voor je bekijken wat er aan de hand was. Om dit voor je uit te kunnen zoeken ontvang ik graag je postcode, huisnummer en klantnummer via danielle@tele2.com o.v.v. ronaldeninge / Kassa.Vara.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Beste ronaldeninge,
Bedankt voor je gegevens. Nogmaals mijn excuses over de verwarring die is ontstaan naar aanleiding van het telefoontje. In onze systemen zie ik inderdaad dat er iets gewijzigd is in je abonnement, maar zoals je zelf ook al aan gaf is dit inmiddels weer recht gezet. Ik ga echter nog wel voor je uitzoeken wat ik nog kan achter halen van dit gesprek, zodat ik kan kijken wat er aan de hand was.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Beste ronaldeninge,
Ik heb zojuist een terugkoppeling gehad van mijn collega! De betreffende agent is op het voorval aangesproken. Ik wil je bedanken voor je signalering. Het is een belangrijk aandachtspunt ter verbetering.
Uit coulance en voor het ongemak heb ik nog een maand abonnementskosten als vergoeding voor je ingevoerd. Deze zal verrekend worden op je komende facturen.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Nieuw op Vraag & Beantwoord
AirBNB
Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.
Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m
...
Lees meer
Refund mails alitalia???
Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben?
Lees meer
Filmbox bij kpn
Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer