in
door ingrid58 Jun 23, 2008 om 21:11
Computers & telefonie

Tele2

21 juni was mijn simkaart verlopen. Omdat dat een zaterdag was, heb ik vandaag geprobeerd op te waarderen. Ik was dus te laat, maar ik wist ook niet dat ik dat ook in de weekeinden kon doen. Door ziekte is dat de week ervoor vergeten. Nu kan ik dat voor €5,00 extra weer aanmelden, maar dat vind ik voor 2 dagen absurd. Is dit normaal? Mijn meest gebruikte telefoon gaat via Vodafone en daar heb ik nooit problemen mee gehad. Tele2 was voor het mobieltje van mijn zoon (8) voor noodgevallen. Wat moet/kan ik nu doen? Ingrid.

272 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 23, 2008 om 21:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Laat dit lekker zitten.

Als je niet te veel belt ga dan naar de HI of KPN shop en koop een prepaidkaartje voor € 10.
Daar zit € 4 bel tegoed op en als je jezelf registreert bij HI dan komt er nog eens € 6 bij.

Al met al heb je een nieuw simkaartje met nieuw nummer voor de prijs van € 0.

Die eerder uitgegeven € 10 heb je doormiddel van het beltegoed weer terug.

Wij
zijn toch niet gek, of wel?  Rebel

ve
door verwijderd - Jun 24, 2008 om 20:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Klasse rebel!
Als je iemand tegenkomt die met hogere onterechte kosten zit en er met Vodafone niet uitkomt, kun je ze, als je wilt, attent maken op http://vodafone-klachten.blogse.nl speciaal opgericht voor ontevreden klanten om de Vodafone praktijken openbaar te maken. Hypertext links naar deze blog dragen ook bij om de Vodafone truukjes openbaar te maken, want indien er genoeg links zijn, zal het blog met alle klachten over al de Vodafone praktijken hoog in de (onbetaalde) Google resultaten verschijnen wanneer iemand "vodafone" googlet.
Groeten van swas.

<script language="javascript">

ve
door verwijderd - Aug 21, 2008 om 05:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wegens overweldigende belangstelling (voor een gedeelte van incognito Vodafone medewerkers) is de Vodafone Klachten Blog verhuisd naar http://www.stopvodafone.com