ir
door irmamulder Apr 21, 2006 om 15:10
Computers & telefonie

Tele2 bellen (via vaste lijn) en Internet

Er wordt de laatste tijd reclame gemaakt door Tele2 om te bellen en te internetten, het laatste via de kabel voor 29,95 euro p.m. Hiervoor moet mijn KPN-abonnement opgezegd worden alsmede mijn abonnement bij Kabelfoon (CAIWAY). Heeft iemand reeds ervaring met bellen en internetten via Tele2.


gr. Irma

750 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edwardus
door edwardus - Apr 21, 2006 om 15:17
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

 maar eens hierboven. Ervaringen te over.

ir
door irmamulder - Apr 21, 2006 om 15:18
4 Antwoorden / 6 Vragen
0

Begrijp niet wat u met deze zin bedoelt.

edwardus
door edwardus - Apr 21, 2006 om 15:19
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Klik op Zoek, tik in: tele2 en lees de verhalen.

hbommel
door hbommel - Apr 22, 2006 om 01:14
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik heb per 01 november het Tele 2 Digitaal Pakket ad € 49,95 per maand voor 2 Mbit ps internet en digitale Telefonie (VoiP).


Mijn ervaringen zijn zeer slecht met dit bedrijf. Betaal al meer dan 4 maanden de rekening aan Tele 2 en KPN. Het maandbedrag aan KPN is € 18,63.


Ik overweeg gerechtelijke stappen te nemen om van dit contract af te kunnen, wegens nalatigheden van deze internetprovider.


Groeten,


Hans

li
door limbra - Oct 16, 2006 om 16:55
5 Antwoorden / 0 Vragen
0

Het grote probleem bij deze organisatie is het overnemen van je telefoonnummer. Hier moet je kort op blijven. Na een week checken of je van de KPN af bent.Meerdere installaties gedaan. Draadloos wil het wel eens niet gelijk lukken om connectie te maken en als je gedraad wil installeren moet je dit via poort 3 doen. De klanten die ik geholpen zijn zeer tevreden. Installatie kost soms wat tijd en net zoals bij elke helpdesk moet je geluk hebben wie aan de andere kant van de lijn zit.


midnight
door midnight - Oct 16, 2006 om 17:11
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

ik mag aannemen dat je het over tele2 compleet hebt heb het zelf sinds augustus en ben er tot nu toe tevreden maar het werkt bij sommige mensen wel en bij andere niet succes ermee


 

ro
door ronny530 - Oct 16, 2006 om 17:15
2892 Antwoorden / 41 Vragen
0

@limbra en Midnight. Zou het 6 maanden al niet opgelost zijn?

re
door reinier_1 - Oct 16, 2006 om 17:59
18 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik ben in mei overgestapt en bij mij hebben ze het goed gedaan en alles werkt perfect. Jij moet niet je KPN abonnement opzeggen, want dat regelt Tele2 voor je en dat gaat gewoon goed. Alleen de kabelfoon moet je zelf opzeggen. Ik heb er totnutoe nog geen enkel probleem gehad en het werkt goed. Je kan alle klachten wel gaan lezen maar dan is geen een een provider goed. Over alle providers zijn er mensen die klagen en waar het aan ligt weet je niet. Ik kan het je aanraden je heb bellen en snelle internet voor een leuke prijs. Over KPN hebben nu ook genoeg mensen wat te klagen dat er niks werkt. Het blijft altijd een gok of het goed werkt naar welke provider je ook gaat.


Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ha
halicaphi - Oct 6, 2024 om 11:13
Vakantie & reizen

Refund mails alitalia???

Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben? Lees meer

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer