MZ
door MZylicz Apr 29, 2016 om 19:38
Computers & telefonie

Tele2 stuurt rekening van telefoonnummer dat nooit geactiveerd is. wat te doen?

Via GSMeasy heb ik een toestel en abbonnement bij Tele2 besteld. Bestelling is nooit aangekomen en zou na 3 werkdagen vervallen. Daarom op advies van GSMeasy en Tele2 een nieuwe bestelling geplaatst. Deze is geleverd, geactiveerd en in gebruik genomen. Vervolgens ontvang ik facturen voor twee abbonnementen. Dit is meteen aangekaart bij beide partijen. GSMeasy werkt mee, maar Tele2 niet. Na ruim twee maanden geeft Tele2 geen gehoor, en verandert niets. Medewerkers van klantenservice zeggen het vervelend te vinden en mee te helpen om een oplossing te vinden. Vervolgens komen ze met standaardprocedures die in deze situatie geen oplossing blijken te zijn. Ik kom niet verder dan de klantenservice, er is geen emailadres om bv de bevestiging van de annulering naar te verzenden. Het niet doorverbinden met iemand die de situatie op kan lossen en het in dezen tijd niet beschikken over een email adres, wijst er op dat Tele2 er alles aan doet om vragen en klachten ver buiten de deur te houden. Een klacht heb ik reeds ingediend maar inmiddels hebben zij mijn wel geactiveerde moment afgesloten. Ik ben ten einde raad. Heeft iemand advies in dezen?

914 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Topantwoord

marita5
door marita5 - Apr 29, 2016 om 19:47
11521 Antwoorden / 15 Vragen
10

Hallo Mzylicz , 

 

Wat kan ik doen als ik vind dat ik onterecht bent afgesloten?

1. Neem contact op met de aanbieder

U kunt bellen met de klantenservice, een e-mail sturen of het contactformulier invullen op de website. Probeer samen een oplossing te vinden. Lukt dit niet? Dan kunt u het volgende doen:

2.Schrijf een officiële brief of e-mail

Schrijf de aanbieder een brief of e-mail met daarin uw klacht. En vraag een oplossing vóór een bepaalde datum. De tijd die u de aanbieder geeft moet wel redelijk zijn. Schrijf ook welke vervolgstappen u neemt als de aanbieder geen goede oplossing biedt. Wilt u kunnen bewijzen dat de aanbieder uw bericht ontvangen heeft? Stuur dan een aangetekende brief.

Tip: Hebt u een rechtsbijstandsverzekering? Vraag dan of die u kan helpen met een brief of verdere stappen. Hebt u geen rechtsbijstandverzekering? Dan kunt u kijken of u bij het Juridisch Loket terecht kunt.

Juridisch loket klik op de rode regel ,en scroll naar beneden . 

https://www.juridischloket.nl/over-het-juridisch-loket/contact




MZ
door MZylicz - Apr 29, 2016 om 21:37
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Bedankt voor je reactie Maritas. Punt 1 heb ik reeds geprobeerd. Een email sturen kan niet daar Tele2 niet over emailadressen zegt te beschikken betreffen. Erg vreemd in deze tijd en al helemaal voor een internetprovider. Daarnaast geeft de klantenservice aan dat een brief sturen geen optie is. Maar wellicht valt dit toch te proberen, want online is er wel een adres te vinden. Anders ga ik mij toch juridische stappen ondernemen. Ik had allen gehoopt dat dit niet nodig was..

Toch bedankt,

MZ

marita5
door marita5 Apr 29, 2016 om 21:42
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan , vraag eerst inlichtingen bij het juridisch loket zij kunnen u meer vertellen . de klantenservice kan u wel veel vertellen maar de service van hun is knap waardeloos .

marita5
door marita5 Apr 29, 2016 om 21:48
11521 Antwoorden / 15 Vragen

u kunt ook een klacht indienen bij consuwijzer zie hier , klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/hoe-dien-ik-een-klacht-in

r.kemperman
door r.kemperman - Apr 30, 2016 om 08:41
423 Antwoorden / 4 Vragen
0

Heb je het al via Facebook geprobeerd?
De webcare kan meestal meer doen dan de klantenservice
https://www.tele2.nl/klantenservice/contact/

Cookies
door Cookies - Apr 30, 2016 om 08:52
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Ik zou het probleem zeker op het forum van Tele2 zetten, daar zijn webcare medewerkers actief, https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer

Ke
Kees Velker - May 3, 2024 om 17:47
Auto & vervoer
Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend

Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend

Dure EV gekocht. Audi RS Etron GT, Leuke auto, maar veel problemen. Na problemen met de verwarming (in de winter viel de verwarming uit, helaas geen verwarming, handschoenen aan om zonder bevroren vingers te sturen) nu recent drie keer achter elkaar is de auto volledig stilgevallen. Tijdens het inhalen op de snelweg tijdens de drukke avondspits, viel de auto gewoon volledig uit. Via gevaarlijke ma ... Lees meer

Da
DarshanJSB - May 5, 2024 om 10:06
Vakantie & reizen

Compensatie voor een non EU vlucht

Op 19 april 2024, om 15:40 (Japanse tijd) zou ik in het vliegtuig stappen van Haneda airport naar Guangzhou airport om daar mijn directe vlucht om op 20 april 08:00 (NL tijd) aan te komen in Amsterdam, deze vluchten werden gedaan door China Southern Airlines (CSA).   Vanaf Haneda airport waren de vertragingen al begonnen, 3x vertraagd (19:00, 22:40 en 01:00) waardoor ik uiteindelijk op 20 april ... Lees meer