wi
door willie1974 Sep 1, 2011 om 17:59
Computers & telefonie

Tele2, wijziging abonnement en nu storing tv

Op 18 augustus heb ik van Tele2 een nieuwe modem ontvangen ivm uitbreiding pakket. Internet en bellen doen het inmiddels maar ik heb nog steeds geen televisie. Wat blijkt; Tele2 heeft mij een modem opgestuurd met een andere gebruikersnaam waardoor ik geen televisiezenders kan ontvangen. Vanaf 19 augustus dagelijks gebeld met de klantenservice van Tele2 maar tot vandaag, 1 september, nog steeds geen televisie!
Nu ben ik het zat en wil mijn televisie abonnement opzeggen en krijg ik doodleuk te horen dat ik aan mijn contract vastzit en dus een boete van €99 moet betalen. Dit kan toch niet zomaar, ik ben dus afhankelijk van de welwillendheid van Tele2 om dit op te lossen....?

450 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tdehond
door tdehond - Sep 1, 2011 om 18:10
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

Het is gebruikelijk om een niet welwillende provider als in dit geval Tele 2 eerst schriftelijk aangetekend in gebreke te stellen. U kunt geen tv kijken en u wilt dit binnen ...... dagen wel kunnen doen. Mocht Tele2 hier niet in slagen dan zult u per direct de overeenkomst m.b.t. levering tv opzeggen.

U kunt al ...... dagen geen tv kijken. U vraagt dus meteen een deel van de abonnementskosten terug omdat daar geen dienst tegenover stond.

[7.1g. "de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]
U kunt kijken wat u in de AV kunt terugvinden t.a.v. schadevergoeding omdat in de kwaliteit van de verleende dienst ernstig is tekort geschoten.
Hierbij geldt dat de wet boven de A.V. staat

Copie brieven + verzendbewijzen bewaren mocht een gang naar de geschillencommissie nodig zijn om te bewerkstelligen dat u kosteloos per direct opzegt omdat er geen dienst geleverd wordt.

frelco
door frelco - Sep 1, 2011 om 18:59
28 Antwoorden / 4 Vragen
0

Sorry beetje raar verhaal, wij hebben hetzelfde probleem gehad, en ik belde, toen werd ik doorgestuurd met de afdeling die gaat over aansluitingen, en met 1 druk op een knopje had ik tv. Heb je al proberen te vragen naar de juiste afdeling.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden

Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk     Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer

re
reuben748 - May 20, 2024 om 15:19
Huishouden & energie

Koken op gas of inductie

Dear forum members,

A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible). 
Intellectually I  should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an ... Lees meer

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer