ms
door msiandrea Apr 18, 2012 om 11:13
Computers & telefonie

Tele2, Zomaar afsluiten zonder aankondiging

Hallo,

Ik ben ongeveer 2 jaar klant bij Tele2. Alles verliep altijd netjes. Afgelopen maand maart werd ik ten onrechte afgesloten terwijl ik betaald had ( wel later dan moest, maar nog wel ruim voor de aankondiging dat ze mij zouden afsluiten ) Vervolgens bel ik naar de klantenservice en krijg ik een mr aan de lijn en die weet mij gewoon doodleuk te vertellen dat het nog 6 dagen gaat duren voordat ik weer wordt aangesloten. Na een heen en weer gekibbel van mij en hem ( het is wel netjes gebleven ) bij het vragen van zijn naam hangt hij gewoon de telefoon op in mijn oor.

Vervolgens had ik 28 maart de factuur van maart in mijn mailbox ontvangen. Toen Tele2 probeerde te incasseren was het niet gelukt. Normaliter sturen ze dan een herinnering via de mail en als ik dan nog steeds niet betaald heb krijg ik brief thuis gestuurd dat ik bijv binnen 10 dagen moet betalen om afsluiting te voorkomen.
Tot mijn verbazing hadden zij mij gewoon afgesloten voor een rekening die 2 weken oud is en waarbij Tele2 geen herinneringsmail of een brief met een aankondiging dat ze mij gaan afsluiten, helemaal niks !!!! Vervolgens bel ik weer met de klantenservice en krijg ik weer een mr aan de lijn en die verteld mij ( effe in het kort ) dat ja Tele2 is ook nalatig geweest maar het feit blijft dat de rekening niet betaald is dus we kunnen u niet aansluiten zolang de rekening betaald is. En vervolgens meld hij erbij dat Tele2 mij naar het incassobureau heeft gestuurd voor deze rekening. Nou ik viel bijna van me bed want hoe is het mogelijk dat Tele2 mij naar het incasso bureau heeft gestuurd voor een 2 weken oude rekening en daarbij zonder aankondiging of herinnering helemaal niks.
En daarbij wilde de mr het rechtvaardigen dat klantenservice medewerkers van Tele2 gewoon de telefoon in de oor van hun betalende klanten gewoon kan ophangen.

Vervolgens de Itrum gebeld maar de mw die ik sprak kon helemaal geen dossier vinden. En vond het ook belachelijk dat Tele2 zo met hun klanten omgaan.
Zij adviseerde mij om de rekening zo snel mogelijk te betalen zodat ik niet met onnodige kosten kom te zitten want ondanks wat dan ook hoe vervelend het ook mag zijn Tele2 staan wel in hun recht.

Uiteindelijk heb ik wel de rekening gisteren betaald en het betalingsbewijs met mijn klacht gemailt en was ik daarna direct weer aangesloten.

Tele2 echt een WAARDELOZE telecom bedrijf !!
Gelukkig ben ik als overgestapt want ik vind het mijn geld niet waard om bij zo'n bedrijf te blijven als ze met hun klanten omgaan alsof ze een stuk stront zijn.

IK ROEP EEN IEDER OP OM NAAR KPN TE GAAN !! ZE HEBBEN EEN GEWELDIGE AANBIEDING OP HET MOMENT !! 1ste 3 maanden 50% korting op het thuis pakketten en daarbij het allermooist is dat als je € 15,- onbeperkt bellen erbij neemt, bel je onbeperkt naar huistelefoon én MOBIEL !! Ik vond het te mooi om waar te zijn dus heb ik het 1 en ander onderzocht. Maar het is echt onbeperkt ! Al bel je 100 uur mobiel per dag bij wijze van spreken het blijft diezelfde € 15,-

Anyway weer de zoveelste ontevreden klant van de onbeschofte Tele2 !!

2695 21 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Apr 18, 2012 om 11:31
13336 Antwoorden / 36 Vragen

........IK ROEP EEN IEDER OP OM NAAR KPN TE GAAN .........

Lees de vele klachten over KPN eens, zou ik zeggen.

tdehond
door tdehond - Apr 18, 2012 om 11:35
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Het lijkt mij een goed idee om van provider te veranderen. Want dit is tobben.

Ik ben echter bang dat als er bij andere providers betalingsachterstand is soortgelijke problemen ontstaan.

Cookies
door Cookies - Apr 18, 2012 om 11:40
13336 Antwoorden / 36 Vragen

.......Normaliter sturen ze dan een herinnering via de mail en als ik dan nog steeds niet betaald heb krijg ik brief thuis gestuurd dat ik bijv binnen 10 dagen moet betalen om afsluiting te voorkomen.......

Ze blijven niet bezig met herinneringen sturen! Betaal eens op tijd, dan krijg je ook geen problemen! Bovendien, zoals dehond al schrijft, ieder ander bedrijf sluit je dan ook af.

eva369
door eva369 - Apr 18, 2012 om 12:02
308 Antwoorden / 2 Vragen

waarom raar als je wordt afgesloten. je betaald niet dus zij leveren niet. lijkt mij vrij normaal. en blijkbaar betaal je vaker later, als je al weet wat de hele prodecure is. dus dan zijn ze ook sneller met afsluiten dan als het pas de 1e keer is.

mahadma
door mahadma - Apr 18, 2012 om 12:19
11711 Antwoorden / 52 Vragen

Als je na een rekening die betaald moet zijn op 28-3 en je wordt meteen afgesloten, is er gewoon meer aan de hand. Je wordt echt niet binnen 14 dagen afgesneden. Dan je opmerking:" IK ROEP EEN IEDER OP OM NAAR KPN TE GAAN !", en dat ze nu een leuke aanbieding hebben, fijn, maar noem mij één aanbieder/provider die wèl goed functioneert (qua product, klantenservice, en boekhouding) en die betaalbaar is ............... Ik wacht op je antwoord.

ms
door msiandrea - Apr 18, 2012 om 12:39
5 Antwoorden / 3 Vragen

Ze blijven niet bezig met herinneringen sturen! Betaal eens op tijd, dan krijg je ook geen problemen! Bovendien, zoals dehond al schrijft, ieder ander bedrijf sluit je dan ook af.

De issue gaat bij mij om het optijd betalen, natuurlijk moet dat gebeuren en ik ga mezelf ook niet in rechtvaardigen. Maar het gaat er bij mij om hoe zij hun klanten te woord staan en hun manier van te werk gaan. Want uiteindelijk krijgen zij hun geld toch wel. Maar een beetje respect naar de medemens mag ook wel.

Ik denk als je ieder ander persoon zo behandeld wordt zal hij/zij ook niet blij zijn ! want goedwils of kwaadwils ze krijgen hun geld uiteindelijk toch wel.

ms
door msiandrea - Apr 18, 2012 om 12:51
5 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=mahadma schreef op woensdag 18 apr 2012, 12:19]Als je na een rekening die betaald moet zijn op 28-3 en je wordt meteen afgesloten, is er gewoon meer aan de hand. Je wordt echt niet binnen 14 dagen afgesneden. Dan je opmerking:" IK ROEP EEN IEDER OP OM NAAR KPN TE GAAN !", en dat ze nu een leuke aanbieding hebben, fijn, maar noem mij één aanbieder/provider die wèl goed functioneert (qua product, klantenservice, en boekhouding) en die betaalbaar is ............... Ik wacht op je antwoord.

Tja wat er meer aan de hand is, is dat ik een klacht heb gemailt naar hun toe met de mededeling dat ik heel erg ontevreden heb over hun klantenservice en dat ik de mr die mij toen geholpen had heel onbeschoft vind en dat ik zal overwegen bij hun weg te gaan. Zo gezegd zo gedaan volgens mij was ik binnen 2 dagen overgestapt naar kpn. Dus ik denk zelf dat dat het zou zijn geweest. en dat is juist het gene wat mij zo boos heeft gemaakt niet eens 14 dagen en afgesneden en effe de rekening bij het incassobureau gelegd. Alsof hun hoofd niet goed werken. Terwijl tele2 degene is geweest die mij onterecht behandeld heeft afgelopen maand. Ik heb echt nog nooit deze problemen met Tele2 gehad en daarom vind ik het ook zo jammer. Maarja beter ga ik nu want als ze eenmaal met je beginnen houden ze niet op. De incasso hoeft dan maar 1x te mislukken en je wordt gelijk diezelfde dag nog afgesloten. Geen enkele provider is goed maarja ik heb nog nooit een contract gehad met Kpn en voor mij persoonlijk vind ik kpn nu beter bij mij passen. Dus ieder zo zijn eigen ding.

ms
door msiandrea - Apr 18, 2012 om 12:51
5 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=carola.83 schreef op woensdag 18 apr 2012, 11:40].......Normaliter sturen ze dan een herinnering via de mail en als ik dan nog steeds niet betaald heb krijg ik brief thuis gestuurd dat ik bijv binnen 10 dagen moet betalen om afsluiting te voorkomen.......

Ze blijven niet bezig met herinneringen sturen! Betaal eens op tijd, dan krijg je ook geen problemen! Bovendien, zoals dehond al schrijft, ieder ander bedrijf sluit je dan ook af.

De issue gaat bij mij om het optijd betalen, natuurlijk moet dat gebeuren en ik ga mezelf ook niet in rechtvaardigen. Maar het gaat er bij mij om hoe zij hun klanten te woord staan en hun manier van te werk gaan. Want uiteindelijk krijgen zij hun geld toch wel. Maar een beetje respect naar de medemens mag ook wel.

Ik denk als je ieder ander persoon zo behandeld wordt zal hij/zij ook niet blij zijn ! want goedwils of kwaadwils ze krijgen hun geld uiteindelijk toch wel.

tdehond
door tdehond - Apr 18, 2012 om 15:06
4744 Antwoorden / 9 Vragen

De provider kan het machtsmiddel: afsluiten inzetten als er een betalingsachterstand is. Ook KPN zal dat doen als u daar een betalingsachterstand heeft.

Mij lijkt het handig om dit soort zaken d.m.v. automatische incasso laat overschrijven mits er altijd rond die tijd voldoende saldo op uw betaalrekening staat. Dit voorkomt irritatie aan beide zijden.

Iets anders is het als u ten onrechte afgesloten wordt ( u heeft tijdig betaald en u wordt vervolgens afgesloten)

=msiandrea schreef op woensdag 18 apr 2012, 12:51:
=carola.83 schreef op woensdag 18 apr 2012, 11:40: .......Normaliter sturen ze dan een herinnering via de mail en als ik dan nog steeds niet betaald heb krijg ik brief thuis gestuurd dat ik bijv binnen 10 dagen moet betalen om afsluiting te voorkomen.......

Ze blijven niet bezig met herinneringen sturen! Betaal eens op tijd, dan krijg je ook geen problemen! Bovendien, zoals dehond al schrijft, ieder ander bedrijf sluit je dan ook af.

De issue gaat bij mij om het optijd betalen, natuurlijk moet dat gebeuren en ik ga mezelf ook niet in rechtvaardigen. Maar het gaat er bij mij om hoe zij hun klanten te woord staan en hun manier van te werk gaan. Want uiteindelijk krijgen zij hun geld toch wel. Maar een beetje respect naar de medemens mag ook wel.

Ik denk als je ieder ander persoon zo behandeld wordt zal hij/zij ook niet blij zijn ! want goedwils of kwaadwils ze krijgen hun geld uiteindelijk toch wel.

tot15karakters
door tot15karakters - Apr 18, 2012 om 15:32
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Bij 1x niet kunnen afboeken is het normaal dat ze waarschuwen maar er zijn mensen die zo vaak rood staan dat ze het zat zijn en op deze manier gebruik gaan maken van hun vooraf bij afsluiten contract bekende algemene voorwaarden..

Het sturen van herinnering en controle kost hun zoveel dat afsluiten soms goedkoper is.
Het mag dus en als ik vaker dan 1x per jaar rood zou staan krijg ik bij mijn KPN dochter Telfort dus ook een afsluiting lees ik nu.

Ik vind het terecht als ze je afsluiten omdat zij vele kosten maken en die nauwelijks mogen doorberekenen.

diumenge
door diumenge - Apr 18, 2012 om 20:09
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=msiandrea schreef op woensdag 18 apr 2012, 12:51]... Ik heb echt nog nooit deze problemen met Tele2 gehad en daarom vind ik het ook zo jammer. ...Dan blaas je nogal hoog van de toren!

ms
door msiandrea - Apr 18, 2012 om 21:26
5 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=diumenge schreef op woensdag 18 apr 2012, 20:09][quote=msiandrea schreef op woensdag 18 apr 2012, 12:51]... Ik heb echt nog nooit deze problemen met Tele2 gehad en daarom vind ik het ook zo jammer. ...Dan blaas je nogal hoog van de toren!

Hoezo dat ?
Dit soort problemen heb ik nog nooit met ze gehad.
In mijn verleden met Tele2 heb ik 3x problemen met ze gehad en het werd altijd netjes afgehandeld met nog vergoedingen eraan toe van hun kant.
En daarom vind ik het ook zo jammer want deze werkwijze van ze ken ik niet.

ms
door msiandrea - Apr 26, 2012 om 09:12
5 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo,

Heb meer nieuws over me afsluiting !!

Ik werd gisteren gebeld door het Intrum en die zelfde mw die ik toen had gesproken was op onderzoek uitgegaan waarom Tele2 mij naar het incassobureau had gestuurd.

Nu komt het !!

Ik had € 0.27 te weinig betaald op een factuur !!
En daarom was naar het incasso gestuurd. Hoe zielig kun je zijn.
Ik had er geen brief, mail, telefoontje helemaal niks van ze gekregen van mw u heeft € 0.27 te weinig overgemaakt wilt u dat alsnog overmaken of we tellen het op bij het volgende factuur !! Helemaal niks !!

Het grappige is dat toen ik mijn rekening had betaald van afgelopen maand had ik per ongeluk € 0.73 teveel overgemaakt.
Blijkt dat ze het daarmee niet kunnen verrekenen want ze verrekenen alleen met nieuwe facturen.
Gelukkig gaat het Intrum niet mee doen om incasso kosten te gaan incasseren van € 65,- over een bedrag van € 0.27 want zij vinden het zelf te belachelijk voor woorden had die mw mij zelf toegekend. Dus heeft zij mij vriendelijk verzocht om die € 0.27 zsm naar ze over te maken.

Dus het is nu duidelijk dat dat het adder onder het gras was van het gehele commotie .

Unbelieveble !!

tdehond
door tdehond - Apr 26, 2012 om 13:20
4744 Antwoorden / 9 Vragen

0.27 eurocent en dan een incasso bureau in schakelen. Te bizar voor woorden.

Schaapachtig met de klanten omgaan lijkt mij.

=msiandrea schreef op donderdag 26 apr 2012, 09:12: Hallo,

Heb meer nieuws over me afsluiting !!

Ik werd gisteren gebeld door het Intrum en die zelfde mw die ik toen had gesproken was op onderzoek uitgegaan waarom Tele2 mij naar het incassobureau had gestuurd.

Nu komt het !!

Ik had € 0.27 te weinig betaald op een factuur !!
En daarom was naar het incasso gestuurd. Hoe zielig kun je zijn.
Ik had er geen brief, mail, telefoontje helemaal niks van ze gekregen van mw u heeft € 0.27 te weinig overgemaakt wilt u dat alsnog overmaken of we tellen het op bij het volgende factuur !! Helemaal niks !!

Het grappige is dat toen ik mijn rekening had betaald van afgelopen maand had ik per ongeluk € 0.73 teveel overgemaakt.
Blijkt dat ze het daarmee niet kunnen verrekenen want ze verrekenen alleen met nieuwe facturen.
Gelukkig gaat het Intrum niet mee doen om incasso kosten te gaan incasseren van € 65,- over een bedrag van € 0.27 want zij vinden het zelf te belachelijk voor woorden had die mw mij zelf toegekend. Dus heeft zij mij vriendelijk verzocht om die € 0.27 zsm naar ze over te maken.

Dus het is nu duidelijk dat dat het adder onder het gras was van het gehele commotie .

Unbelieveble !!

beginlink
door beginlink - Apr 26, 2012 om 13:53
30 Antwoorden / 1 Vragen

Ik vrees dat je dit zelf in de hand heb gewerkt door, naar wat ik begrijp, standaard te laat betalen en op een aanmaning te wachten. Dat blijven ze niet accepteren.
Ik kan je wel vertellen met je oproep om naar de KPN te gaan zij dit ook niet accepteren. Ik betaalde vaak na de eerste aanmaning maar werd ook afgesloten en waar ze ook geen aanmaning meer stuurde. Op de duur zijn ze deze praktijken gewoon zat en ben je het haasje. Je zal al geluk hebben als je geen heraansluitkosten hoeft te betalen

beginlink
door beginlink - Apr 26, 2012 om 14:19
30 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=tdehond schreef op donderdag 26 apr 2012, 13:20]0.27 eurocent en dan een incasso bureau in schakelen. Te bizar voor woorden.

Is het ook maar het gebeurt wel. Wat ik vreemd vind aan het hele verhaal is het bedrag van 65 euro wat wordt genoemd. Dit ligt buiten de wettelijke kaders. Net zozeer dat incassobureau's elke opdracht oppakken en niet gaan roepen van "wij vinden dit ook raar en daar doen wij niet aan mee of dat ze zelf mensen gaan bellen na iets uitgezocht te hebben. Intrum Justitia, net als andere incassobureaus spelen standaard de "ik maak je bang kaart" En waar ze de client intimideren om vooral snel te betalen. Al heb je een achterstand van 3 cent dan zullen ze nog willen incasseren voor de bijkomende kostgen die zij in rekening brengen en die, naar ik meen, rond de 37 euro liggen

tdehond
door tdehond - Apr 26, 2012 om 16:21
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Dit leek dus eerst een geval van creatief bankieren van incassobureau te worden.
Ik zou geen klant bij tele2 durven worden vanwege hun hobby meteen een incassobureau in te schakelen.
Not amused

=beginlink schreef op donderdag 26 apr 2012, 14:19:
=tdehond schreef op donderdag 26 apr 2012, 13:20: 0.27 eurocent en dan een incasso bureau in schakelen. Te bizar voor woorden.

Is het ook maar het gebeurt wel. Wat ik vreemd vind aan het hele verhaal is het bedrag van 65 euro wat wordt genoemd. Dit ligt buiten de wettelijke kaders. Net zozeer dat incassobureau's elke opdracht oppakken en niet gaan roepen van "wij vinden dit ook raar en daar doen wij niet aan mee of dat ze zelf mensen gaan bellen na iets uitgezocht te hebben. Intrum Justitia, net als andere incassobureaus spelen standaard de "ik maak je bang kaart" En waar ze de client intimideren om vooral snel te betalen. Al heb je een achterstand van 3 cent dan zullen ze nog willen incasseren voor de bijkomende kostgen die zij in rekening brengen en die, naar ik meen, rond de 37 euro liggen

ultraglide1998
door ultraglide1998 - Apr 26, 2012 om 17:17
149 Antwoorden / 12 Vragen

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten bij die boevenbende. 8 euro per maand en geen verzendkosten of aansluitkosten. Bij de eerste nota werden er toch aansluitkosten berekend. Ik klagen en men verteld mij ijskoud dat dat verrekend wordt met de komende 4 nota`s. Dat is dan ook Tele2. Mag ik dan nu ook een incassoburo inschakelen om mijn aansluitkosten terug te krijgen en niet 4 maanden te wachten ?
Als de bakker mij te weinig geld terug geeft en ik klaag daar over zegt hij toch ook niet zeggen dat hij dat met mijn komende aankopen zal verrekenen ?
Wat een waanzin bij die Tele2.

ge
door generix666 - Sep 2, 2015 om 14:59
12 Antwoorden / 1 Vragen

ja even op de schijver van dit topic

kort gezegd ik heb dit dus ook ik ben twee jaar meer als 2 al klant bij tele 2 elke maand netjes betaald zelfs de keren dat we geen diensten hadden door onweer en storingen alles betaald geen vergoeding gehad niks niet en idd ik was perrongelijk door er over heen gekeken te hebben 1 rekening vergeten van jullie 2015 nu sept 2015 afgesloten
33 dagen later dus volgens mij mag dit ook wettelijk niet maar pas na 3 maanden de tele2 medewerker die ik sprak deed hier geen uitspraak over meestal als een medewerker dit zegt klopt het wat ik zeg.
idd zonder berichtgeving hiervan.
maar ze hadden t allemaal nog kunnen ver-komen omdat ik bijna elke week een stuk of 2x aan de tel zit met tele2 ivm mijn router het gewoon al van af mei niet doet als t ook maar ff regent of slecht weer is vallen alle diensten uit de lampje branden dan rood en 4 later is het dan weer goed soms ook 8 uur of 10 uur afhankelijk van t weer.
als ik dan aan de tel zit vraag ik altijd of alle facturen betaald zijn elke fucking week 2x en zeggen hun ja alles is betaald ze hadden dus ook een week geleden toe ik ze aan de tel had kunnen zien dat inderdaad die jullie nog open stond maar dat was niet zo alles was betaald totdat vannacht de stekker uit de tv ging internet en tel doen het wel nog.
ik bellen en zo kwam ik erachter dat jullie nog open stond 60 euro ongeveer Augustes is betaald 90 euro juli is betaald 59 euro die 90 euro is ook nog eens wat ik heb een telefoon nummer gewijzigd bij tele 2 dit kost dus effen 30 euro hé mensen dus boven op die factuur van 60 30 erbij en zo 90 deze maand ik betaal dus alles netjes altijd op tijd op dit een keertje na dat ik even niet heel goed opgelet heb en daar word je als trouwe nette klant dan helemaal op afrekent

o ja en dan als je helemaal flipt en opbelt durven ze ook nog AANSLUITKOSTEN IN REKENING TE BRENGEN.
effen voor de duidelijkheid
dat weiger ik te betalen en zal dan ook verder gaan net als kpn en win dit dan ook gewoon weer op mn sokken
omdat ik al eerder een grotere zaak tegen het maffia bedrijf kpn heb liggen aan douwen en gewonnen heb zal tele2 een makkie zij ivm ik de weg al weet

wat ik iedereen aanraad pak je samen in je woonplaats ga samen naar een advocaat als groep en klaag die pokken rot tering leiers gewoon aan je heb er recht op en als wij een rekening als mens niet betalen of vergeten wat voor bloody reden dan ook krijgen we deurwaarder extra kosten rechtbanken ect ect we kennen dit wel en als een bedrijf jou fout behandeld mogen hun er mee weg komen door dit onrecht bijt ik me juist vast om ook voor de normalen mens zoals jij en ik
sowieso is dit een beetje oneerlijk verdeeld wand aangifte wegens oplichting kun je niet doen wand popo zegt gewoon is civiele maar o wee als een bedrijf jou moet hebben staan ze er zo ook die popo erbij en komen je spullen uit huis halen terecht of onterecht een bedrijf word veel te vaak onnodig in zijn gelijk gesteld door de rechtbank terwijl die rechter niet eens ziet en wil zien dat dit bedrijf dan gewoon de fout is .
ik moet zeggen bij KPN hadden we een goeie en die stelde ons dan ook in ons gelijk na aantonen van een dik pak papieren met bewijs tegen dit mafia bedrijf.

tele2 kan het beter effen met de mensen goed gaan regelen wand zoals ik al eerder zij ik denk dat ik me serieus eens ga inzetten voor al die slachtoffers van tele 2 kpn Ziggo k heb er nog een paar.

veel mensen weten ook niet wat hun recht is (ik ben inmiddels hier al een expert op geworden)

ik ga adverteren om hulp aan te bieden voor mensen die echt de Sjaak zijn onterecht.
er zijn ook een hoop mensen die bewust niet betalen en zich bewust het gezeik op de hals halen nja die help ik gewoon niet .
je heb een betaal plicht op producten die zelf aan neemt en als dit dan werkt moet je gewoon betalen werkt dit niet ook gewoon betalen wat niet werkt kun je dan gewoon terug eisen maar betaal wel gewoon eerst zodat zij niks tegen jou kunnen beginnen en jij altijd in je recht staat in mijn geval ik betaal 60 gemiddeld per maand ik doe dit al van af mei voor heen had ik een lagere pakket bij tele 2 ik ben in mei naar een hogere snelheid gegaan
dus mei 60 euro geen fatsoenlijk diensten
juni 60 betaald geen fatsoenlijke diensten
jullie 60 openstaan dit is dus da vergissing die we even niet gezien hebben dit is vandaag betaald maar nog steeds geen diensten
Augustes 90 euro betaald nog steeds geen diensten.
60 gewoon abbo en 30 telefoon nummer omzetting
nog steeds werkt mijn modem/router niet bij regen zoals nu dus het geval weer is.
ik schijf alle tijden maak filmpjes van die storingen en zo vergaar ik op elke mogelijke manier bewijs (mijn advies aan jullie doe dit ook)
in Nederland is 1 ding je moet bewijs hebben.
ik maak meestal een filmpje en foto's met tijd met datum ook mail ik en maak notities op dit moment doen alle diensten het weer niet wegens het weer ik heb een enorme ruis in de telefoon lijn en dit neem ik dus op.

doe dit ook en toon dit aan bij welk probleem bedrijf dan ook maar zorg dat je het orgineel altijd zelgf hou als second bewijs een bedrijf wil wel eens zeggen dat ze dingen niet hebben gehad door dat jij alles opschijf en datums erbij kun je dit dan heel makkelijk aan tonen ik kom hier zeker nog op terug en ben zeker nog niet klaar met tele2

tijger1
door tijger1 - Sep 2, 2015 om 18:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@generix666

Het topic is al ruim drie jaar oud en uw reactie zijn onfatsoenlijk. Ik heb de redactie gewaarschuwd.

Cookies
door Cookies - Sep 3, 2015 om 07:31
13336 Antwoorden / 36 Vragen

OT @generix666:

Tip 1: lees eerst eens het HELE topic door voordat je reageert
Tip 2: leer eerst eens GOED lezen
Tip 3: bewaar je onbeschoft taalgebruik maar voor je eigen wereldje