li
door lisz Oct 7, 2005 om 11:55
Computers & telefonie

Telefonie en adsl wanadoo

Goedendag,


Ik heb gehoord dat er al meerdere keren een onderwerp over is geweest. Ik heb nl. een probleem met Wanadoo. En hoorde dat 7 procent van de Wanadoo's klanten hetzelfde vergaat. Ik heb vorig jaar voor mijn 1ste aanvraag 4 mnd op mijn aansluiting moeten wachten. Aangezien ik nu gekozen heb voor family + telefonie laat Wanadoo weer op zich wachten. Krijg ik een livebox thuis gestuurd en een brief waarin vermeld wordt dat op 19/9/2005 mijn huidige Wanadoo aansluiting zal worden verbroken om gelijk dezelfde dag de nieuwe aansluiting te realiseren. Tot op heden heb ik nog geen aansluiting en na 4 x de helpdesk te hebben gesproken ben ik niets wijzer dan: er wordt aangewerkt mevrouw, wij kunnen niets voor u doen. En als u restitutie wilt ontvangen omdat u nu al betaald en nog geen aansluiting heeft dan moet u weer zelf!! naar ons bellen en kan u hiervoor een aanvraag indienen. Mevrouw Linda van Beest die als manager in dit project fungeert is niet aanspreekbaar voor klanten en laat deze vallen. Is er een mogelijkheid om dit bespreekbaar te maken naar het management toe. Want ik als student, die het dagelijks nodig heeft (adsl) wordt hier ergg ongeduldig van.


 


Hebben jullie de oplossing??


 


vr.gr.L. Berghaan

310 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

NatureTravel
door NatureTravel - Oct 10, 2005 om 22:13
646 Antwoorden / 8 Vragen
0

De oplossing is uw overeenkomst met Wanadoo te beeindigen en naar een andere provider te stappen.


Wanadoo heeft blijkbaar zeer veel problemen met haar Livebox, want het regent klachten, hoe spijtig ook.


 

pa
door patflint - Oct 11, 2005 om 15:05
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Zelf ben ik ook student (deeltijd) en gebruik normaal ook dagelijks internet hiervoor. Het opzeggen en overstappen gaat helaas niet zo gemakkelijk. Ik probeer dit nl. ook te regelen maar je lijkt er aan vast te zitten en er niet onderuit te kunnen...


  

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Pu
Pumuckl_NL - Sep 16, 2024 om 10:36
Auto & vervoer

Waarom is groeps ticket ns duurder dan dagretour

Waarom heeft de ns zoiets als groepsticked daluren bedacht, is meer dan 2x zo duur dan gewoon kaartje.
Mijn vraag is, wat is nu de goedkoopste optie om van Wijchen naar Den Bosch te reizen?




 



... Lees meer

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

Ho
Houtwerf10 - Sep 21, 2024 om 19:40
Auto & vervoer

OV saldo verlopen card online terugvragen

OV saldo verlopen card online terugvragen lukt van geen kant. Je komt in een cirkel terecht, steeds kom je weer uit aan het begin. Lees meer