li
door lisz Oct 7, 2005 om 11:55
Computers & telefonie

Telefonie en adsl wanadoo

Goedendag,

Ik heb gehoord dat er al meerdere keren een onderwerp over is geweest. Ik heb nl. een probleem met Wanadoo. En hoorde dat 7 procent van de Wanadoo's klanten hetzelfde vergaat. Ik heb vorig jaar voor mijn 1ste aanvraag 4 mnd op mijn aansluiting moeten wachten. Aangezien ik nu gekozen heb voor family + telefonie laat Wanadoo weer op zich wachten. Krijg ik een livebox thuis gestuurd en een brief waarin vermeld wordt dat op 19/9/2005 mijn huidige Wanadoo aansluiting zal worden verbroken om gelijk dezelfde dag de nieuwe aansluiting te realiseren. Tot op heden heb ik nog geen aansluiting en na 4 x de helpdesk te hebben gesproken ben ik niets wijzer dan: er wordt aangewerkt mevrouw, wij kunnen niets voor u doen. En als u restitutie wilt ontvangen omdat u nu al betaald en nog geen aansluiting heeft dan moet u weer zelf!! naar ons bellen en kan u hiervoor een aanvraag indienen. Mevrouw Linda van Beest die als manager in dit project fungeert is niet aanspreekbaar voor klanten en laat deze vallen. Is er een mogelijkheid om dit bespreekbaar te maken naar het management toe. Want ik als student, die het dagelijks nodig heeft (adsl) wordt hier ergg ongeduldig van.

Hebben jullie de oplossing??

vr.gr.L. Berghaan

310 2 Rapporteer

NatureTravel
door NatureTravel - Oct 10, 2005 om 22:13
646 Antwoorden / 8 Vragen

De oplossing is uw overeenkomst met Wanadoo te beeindigen en naar een andere provider te stappen.

Wanadoo heeft blijkbaar zeer veel problemen met haar Livebox, want het regent klachten, hoe spijtig ook.

pa
door patflint - Oct 11, 2005 om 15:05
2 Antwoorden / 0 Vragen

Zelf ben ik ook student (deeltijd) en gebruik normaal ook dagelijks internet hiervoor. Het opzeggen en overstappen gaat helaas niet zo gemakkelijk. Ik probeer dit nl. ook te regelen maar je lijkt er aan vast te zitten en er niet onderuit te kunnen...