em
door emsoft Nov 2, 2005 om 11:45
Computers & telefonie

Telefonie en internet upc

ik heb sinds 2 maanden telefoon en internet van upc. wat een ellende. steeds geen telefoon of internet. vele malen gebeld. vrij kostbaar. alles gecontroleerd maar  het blijft maar bij een storing zeggen zij. in het zelfde flat waar ik woon heeft ook iemand upc en nooit geen last. hoe kan dit.  balen dus. ik betaal maar heb er maar weinig plezier van. zijn er nog meer mensen die daar last van hebbben?  mevr. Gramberg

688 5 Rapporteer

tigertje
door tigertje - Nov 2, 2005 om 15:44
402 Antwoorden / 0 Vragen

Er zijn er zeker meer die daar last van hebben. Gebruik de zoekfunctie van dit forum maar eens met het zoekwoord UPC.

Het enige wat ik verder van kan zeggen is dat je alles wat je doet goed moet vastleggen, brieven, telefoongesprekken enz. Het versterkt je positie.

re
door regero - Nov 2, 2005 om 23:01
4 Antwoorden / 7 Vragen

hallo ik ben regero .Wij hadden ook zoiets bij upc en mijn vraag staat ook op deze site op blz 2 .Onder de naam regero mischien heb je er wat aan .

ko
door kontakt - Nov 7, 2005 om 17:57
2 Antwoorden / 1 Vragen

Als je zeker bent dat je geen internet hebt (stuur een e mailtje naar je eigen adres) als die niet binnen komt kun je Upc bellen en zeggen dat ze de tijd vanaf dat je geen internet meer hebt opschrijven. Het is namelijk bij upc als je een langer tijd geen internet hebt je geld terug krijgt. Ik dreig altijd dat het gesprek opgenomen word en dat ze me nioet voor d egek moeten houden. Je kunt ook samen met je buren doen draadloos als die wel goed internet heeft? wat bellen betreft heb ik daar geen moeite mee maar als je mobiel belt bel dan het kostenloos nummer en laat je doorverbinden ze  zijn het verplicht omdat jij niet voor hun fouten hoeft te betalen, want als je geen telefoon hebt is dat niet jou fout maar van hun veel suc6

kn
door knapzak - Nov 25, 2005 om 22:28
2 Antwoorden / 0 Vragen

ikzelf heb al 13 jaar internet via UPC, sinds 24 februari ook digitale telefonie. heel veel storingen, wegvallend signaal op telefonie en internet. in september heeft UPC erkend en bevestigd dat de door mij gereclameerde storingen gegrond zijn, door henzelf ondervonden en bevonden. Na eindeloos lang van het kastje naar de muur gestuurd te zijn heb ik via via het telefoonnummer van het hoofdkantoor van UPC bemachtigd en de directie om opheldering gevraagt.na 7 modemwissels 312 telefoontjes en de bijkomende kosten was ik het zatin 10 maanden. nu hebben ze alles op alles gezet en heb ik een belofte gekregen vanuit de staf dat de oplossingen gevonden moeten worden, ik niet met een zeeperd blijf zitten. mijn devies aan alle klanten van UPC die soortgelijke ervaringen hebben...........BEL HET HOOFDKANTOOR VAN UPC EN VRAAG NAAR DE DIRECTIE!!!!! telefoonnummer is te verkregen bij oa de UPC winkels in nederland.pas dan schijnt het tot hen door te dringen dat er wat met jullie probleem gedaan moet worden.

kn
door knapzak - Dec 12, 2005 om 19:41
2 Antwoorden / 0 Vragen

toch nog een reactie van mijn kant.

UPC die na eindeloos dwalen dan toch bekende en erkende dat er een probleem van hun kant was(waar ik de dupe van ben), heeft nu te kennen gegeven dat zij er van alles aan gedaan hebben de oorzaak te achterhalen(naar zeggen van de technici), maar het probleem niet getraceerd danwel verholpen kan/kon worden. daarmee willen ze niet zeggen dat de door mij gemelde problemen niet waar zijn, maar simpel gezegt ze kunnen het niet vinden ( alles staat zoals het moet). de schadeclaim die ik bij hen neer gelegt heb verwerpen ze gemakshalve, wel willen ze nog een aantal maanden gratis internet verschaffen, maar als ik nogmaals kom met het "oude probleem" dan gaan ze me daarmee niet helpen. een schande, ik twijfel of ik een advocaat in de arm ga nemen.ook willen ze mijn telefoonaansluiting van KPN op hun kosten weer aan laten sluiten. ik eis van hen dat ze dat doen en een provider naar mijn keuze ADSL laten aansluiten inclusief de bijkomende kosten. ik ben opgeligt door die gasten voor gemiddeld 45 euro per maand telefoonkosten naar die infantiele helpdesken, om na 10 maanden te horen dat het er wellicht wel is,maar zij niet weten waar het zou moeten zijn.......lang leve de evolutie. het zijn echte neandertalers bij dat UPC.... zijn er mensen die ervaring hebben hoe dergelijke zaken aanhangig te maken bij de diverse instanties? ombudsman ed heb ik al geprobeerd.