ve
door versl166 Sep 26, 2007 om 20:54
Computers & telefonie

Telefonieproblemen @home laat klanten in de steek

Wie heeft ook problemen met de service van @home Wij hebben een internetverbinding regelmatig =telefonie met gratis bellen. Echter sinds meer dan een maand valt regelmatig de telefoonverbinding weg. of ik krijg geen kiestoon, diverse nummers kan ik plots niet meer telefonisch bereiken.De klacht op 1 september al gemeld bij @home exchter deze zeggen dat het een grote klacht is waar meerdere over klagen maarv er is nog geen oplossing voor.Ook nog geregeld gebeld wachttijd gemiddeld 15 tot 30 minuten via hun 0900 servicenummer wat mij straks ook nog in rekening wordt gebracht, gevraagd om ander modem ook daar werd negatiwef op geantwoord wacht maar gewoon af meneer.Terwijl kennissen hier in de Tenierssstraat in Geleen deze problemen niet kennen,weigert home ook maar om snel iets aan probleem te dopen. waaer betaal ik dan voor vraag ik mij af als ik bij geen kiestoon via mijn mobiel moet bellen,wellichjt dat mensen die ook dit probleem kennen zich bij mij melden om samen een actie te starten want zo als het nu is laat @home haar klanten in de steek.

361 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 26, 2007 om 23:52
16966 Antwoorden / 202 Vragen
0

Niet meer bellen maar de klacht schriftelijk indienen bij de directie van @home, aangetekend verzenden met bericht van ontvangstbevesytiging en wijs op het tekortkomen in het naleven van een dooor u met hen gesloten overeenkomst: http://www.wetboek-online.nl/wet/BW6/74.html 

ve
door versl166 - Sep 27, 2007 om 12:42
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hallo


Daar had ik ook al aangedacht.om de directie aan te schrijven,maar naar welk adres moet ik dat dan sturen,want als je in de telefoongesprekken vraagt naar de directie doet men ook al heel afwijzend. en zegt men ook weer meneer u moet gewoon geduld hebben.

astoria
door astoria - Sep 27, 2007 om 12:56
362 Antwoorden / 55 Vragen
0

Hallo Vers, home afd.klachten postbus 9501  9703 LM Groningen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ha
halicaphi - Oct 6, 2024 om 11:13
Vakantie & reizen

Refund mails alitalia???

Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben? Lees meer

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer