ha
door hans vinck Jan 10, 2012 om 10:56
Computers & telefonie

Telefoonabonnement vodafone

Sinds 2006 heb ik een abonnement mobiele telefonie bij vodafone; altijd naar tevredenheid. heb dit ook telkens zelf laten verlengen in de vodafone-winkel.
mijn abonnement verliep weer in september, maar nu opeens werd ik door vodafone zelf benaderd, met de vraag of ik wilde verlengen. ik heb dit ook gedaan en ik zou binnen twee weken het verlengingscontract thuisgestuurd krijgen; niet dus. ik heb hierover enkele malen contact gehad met vodafone en kreeg steeds weer te horen, dat de papieren onder weg waren; weer niet dus. ondertussen was mijn abonnement al ingegaan, zonder abonnement. ik zit nog steeds op de papieren te wachten; hebben nu inmiddels januari.
ik heb voor mijn verlenging gekozen voor een bel/sms only contract, zonder nieuw toestel.
in de eerste maanden, had ik steeds het gevoel, dat mijn beltegoed, dat ik de ene maand over had, niet werd bijgeschreven naar het beltegoed van de nieuwe maand, maar vergat steeds, om dit te checken op de laatste dag van de maand.
nu, afgelopen 30 november, dacht ik er toevallig wel aan en heb nog even 's avonds laat gecheckt; ik had nog een tegoed van €6,01. heb in de eerste dagen van december specifiek erop gelet, of dit werd bijgeschreven; niet dus.
heb toen contact opgenomen met vodafone en kreeg daar doodleuk te horen, dat dit inderdaad niet werd bijgeschreven, omdat mijn contract daarin niet voorziet: mijn beltegoed is maar één maand geldig. als mij dit, tijdens het verlengingsgesprek met de medewerker van vodafone was verteld, had ik onder geen beding mijn abonnement verlengd.
ik voel me echt bedonderd.
vraag: kan dit allemaal zomaar? kan ik, omdat ik ook geen contract meer heb getekend, mijn abonnement opzeggen, zonder boete te hoeven betalen?
graag uw mening hierover.

570 4 Rapporteer

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Jan 10, 2012 om 15:58
779 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Hans,

Het is natuurlijk niet goed dat niet alle voorwaarden zijn doorgegeven bij de verlenging en je geen contract hiervan hebt ontvangen. Ik begrijp dan ook heel goed dat dit vervelend is. Ik wil graag het een en ander voor je nakijken en mijn best voor je doen dit zo goed mogelijk op te lossen. Daarvoor heb ik wel wat gegevens van je nodig.
Stuur een e-mail naar webcare.nl@vodafone.com. Graag even in het onderwerpveld Kassa - Hans Vinck - Telefoonabonnement Vodafone 10-01-2012 vermelden.
Zet de volgende gegevens in de e-mail: 06-nummer, naam, adresgegevens, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer.

Met vriendelijke groet,

Serkan

Vodafone 24/7 Web Crew

sonjaatje
door sonjaatje - Jan 10, 2012 om 16:04
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Je kan toch niet verwachten dat iemand die je telefonisch een abo (verlenging) probeert aan te smeren alle voorwaarden door de tel gaat opnoemen.

Beter had je eerst op de site gekeken waar je mee akkoord ging.

Ik heb ook een paar maanden geleden verlengd en idd nu is het tegoed ineens maar 1 maand geldig. Ben het er niet mee eens, vind het diefstal, maar ja, ik heb zelf het contract gesloten.

ha
door hans vinck - Jan 10, 2012 om 17:47
2 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Serkan,
kan ik gewoon de link bovenaan jouw e-mail aanklikken?

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Jan 20, 2012 om 10:36
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Hans,

Met de link boven het bericht van Serkan kom je enkel op de profielpagina van Vodafone. Graag een mailtje opstellen en dit sturen naar het genoemde e-mailadres met daarin de gevraagde gegevens.

Met vriendelijke groet,

Chantal
Vodafone 24/7 WebCrew