Telefoonkosten door bellen naar provider
Zou Telfort niet eens aangepakt kunnen worden ? Ik heb al een hele tijd internet eerst via tiscali maar deze is overgenomen door telfort. Nooit problemen gehad met de verbinding, sinds ca een maand hebben we nu ook bellen via internet, sindsdien lijkt het wel of er altijd problemen zijn met de verbinding. Wanneer je belt wat dan dus moet gebeuren met je mobiele telefoon, omdat je geen verbinding meer hebt, lopen de kosten van het bellen de spuigaten uit. Je krijgt eerst een bandje met allerlei keuzes die al meer dan een minuut duurt, wanneer je dan eindelijk na lang wachten verbinding hebt wordt je van het kastje naar de muur gestuurd, moet je iedere keer opnieuw bellen omdat doorverbinden niet kan, wat wederom als gevolg hebt dat je weer in de wacht staat. Terugbellen doen ze niet, ook niet als ze het probleem niet kunnen oplossen, dan krijg je aals antwoord nee mevrouw dat doen we niet, u heeft tenslotte het goedkoopste abbonement. Die stelling vindt ik belachelijk en zeker niet klantvriendelijk. De kosten voor het bellen naar de provider met de mobiele telefoon heeft mij inmiddels al 30 euro gekost, en daarnaast dus ook geen verbinding met internet. Het zou fijn zijn wanneer telfort ook eens onder de loep wordt genomen.
Vriendelijke groet,
IrenevdBerg
Misschien kunt u uw probleem oplossen via de "online technische hulp" op de site: http://klantenservice.internet.telfort.nl/Online-technische-hulp.aspx
U kunt uw vraag via betreffende site ook per e-mail voorleggen. Een tip: bewaar alle antwoorden die u terug ontvangt. Afschuiven naar 'het goedkoopste abonnement' is niet relevant. U betaald immers voor een dienst (abonnement) en heeft daarmee recht op service.
Dat kan niet wanneer je internet niet meer werkt anders zou het inderdaad goedkoper geweest zijn. Dus enigste optie bellen, en dit doen op andere plek waar wel een pc staat gaat ook niet lukken. Het gaat mij meer om de reacties die ze geven, ja maar u heeft maar een goedkoop abbonement, en dat ze zelf ook geen antwoord hebben op het probleem. Maar je wel laten opdraaien voor de gemaakte telefoonkosten met mobiel
Ja dat weet ik heel zeker geen internet betekent ook geen telefoon. Daarbij is het te zien op router zelf het lichtje is dan rood wat groen hoort te zijn. Ip adres veranderen heeft dan geen zin. Ik hoor trouwens op het moment meer klachtenie ook hetzelfde abbonement hebben, kunnen ook niet meer internetten dus ook niet bellen. Krijgen hetzelfde antwoord als wat ik krijg.
Dag Irene,
Bij mijn weten is Telfort KPN. Heb je het al eens geprobeerd met je klacht in de Primafoonwinkel?
Daar kunnen ze goedkoop naar de klantenservice bellen en het kost u niets.
Deze ervaring heb ik opgedaan met mijn problemen met Het Net.
Via Primafoonwinkel is het prima en zonder belkosten opgelost. Het duurde wel enige tijd.
Een poging waard? Succes.
Hardware ERror MAN. (op de centen, als het niet per sé nodig is.)
Hetgeen wat Irene beschrijft is voor mij nu precies de reden om een gewone vaste verbinding te houden, ondanks de zgn. "mooie" aanbiedingen van welke provider dan ook! Internet gaat in de regel goed, maar als men telefonie erbij neemt blijkt het in de praktijk toch nog wel eens "fout" te gaan met alle ellende van dien! Verder zeggen de lampjes die op het modem allemaal branden in principe niets. U zou het eens kunnen proberen door IE te starten en bij het bericht "de pagina kan niet worden weergegeven" de Windows-optie gebruiken "om de verbinding weer te herstellen". Ik doe dit bij Ziggo ook; valt ook wel eens weg omdat ik meerdere pc`s heb en maar één verbinding; dus één draad. Deze pc heeft dan wel eens "kuren".
Blijft dit alles niet lukken, dan een aangetekende brief sturen naar zowel het incassoburo en naar Telfort en uw abonnement met de gewraakte tekst erbij te halen en uw antwoord erop - dat ze u blijkbaar niet nodig hebben, want blijkbaar ben ik te goedkoop - erin te beschrijven en incasso blokkeren!!!! Kijken hoe ze dan reageren. Ik zou dit ook plaatsen bij TrosRadar; die doen ook nogal veel aan dit soort zaken. Tenslotte zou u Het Juridisch Loket kunnen raadplegen; te vinden via Google. Maar ja dat kost met je mobiel weer geld natuurlijk = 0900-nummer!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Verhuurder weigert inzage servicekosten aan huurcommissie. Wat nu?
Een huurder van onze flat (66 woningen) heeft huurcommissie ingeschakeld om te beoordelen of de onderliggende facturen van de servicekosten wel kloppen.
De huurcommissie heeft een onderzoeksrapport geschreven en de servicekosten op 0 gezet omdat verhuurder ondanks herhaald verzoek weigert inzage in de facturen te geven.
Zoals huismeesterkosten terwijl er geen huismeeste
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer