ja
door jan6255 Apr 14, 2014 om 16:56
Computers & telefonie

Televisie/internet en bellen van KPN

Beste lezer,
Enkele jaren geleden zijn wij overgestapt op interactieve televisie van KPN, wij hebben nu een alles in een pakket (bellen, televisie en internet)
Destijds is alles keurig aangesloten door een medewerker van de KPN, de monteur heeft alles netjes weggewerkt in de meterkast van onze woning.
Een en ander heeft diverse jaren probleemloos gefunctioneerd.
Sinds ongeveer 2/3 weken hebben wij te maken met een zeer regelmatig uitvallende verbinding.
De oplossing is dat ik de router opnieuw opstart dan doet het systeem het weer (even).
Het is giga irritant dat wij bij tijd en wijle niet telefonisch bereikbaar zijn !, meestal merk je dit namelijk zelf niet!
Maandelijks betalen wij een bedrag van bijna 70 € (daarnaast nog enkele KPN mobiele abbonementen) naar mijn idee wel een bedrag waarvoor je iets mag verwachten!!
Naar aanleiding van bovengenoemde klachten telefonisch contact opgenomen met 0800-0402 (KPN)
Ik werd te woord gestaan door een medewerkster van de KPN die verklaarde dat wij last zouden hebben van een "klapperende kabel" ??
De eventuele oplossing was dat ik een kabeltje opgestuurd kon krijgen zodat ik zelf (onder de vloer van mijn woning) een en ander mag oplossen/aanpassen.
Naar mijn idee is dit geen oplossing, destijds is een en andere geinstalleerd door een medewerker van de KPN ! en nu het niet werkt moet ik met een "kabeltje" zelf een en ander oplossen?
Feitelijk komt het erop neer dat ik hier zit met een slecht functionerend netwerk, en dat ik dat zelf moet oplossen.
Ik heb de medewerker van KPN direct verteld hierover een klacht te willen indienen, zij vertelde dat ik voor het indienen van een klacht maar moest "zoeken op de site van KPN" naar mijn idee redelijk omslachtig als je al een medewerker van de KPN aan de telefoon hebt!.
Dit verhaal heeft veel weg van de bekende "paarse krokodil" commercial.
Vriendelijke groet,
Jan van Lienden

565 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Apr 14, 2014 om 17:15
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Sluit het eerst eens aan met 'n andere kabel (bovengronds) en test zo of dit het probleem oplost.

Je zult dit toch eerst echt zelf moeten uitsluiten.

ja
door jan6255 - Apr 14, 2014 om 17:28
9 Antwoorden / 5 Vragen
0

Hij komt uit in de meterkast, dit is zelf door KPN aangelegd! vandaaruit gaat een kabeltje van ongeveer een meter naar de router.
Naar mijn idee zit het probleem in de router, opnieuw opstarten lost het probleem namelijk op.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Apr 14, 2014 om 18:53
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Waar bevindt zich dan het ISRA punt in uw woning?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer