na
door nancy24640 Jun 14, 2011 om 14:28
Computers & telefonie

TELFORT

In 2010 heb ik een mobiele telefoon abonnement afgesloten bij Telfort.
Door relatie problemen heeft mijn ex deze mee genomen en daar heerlijk gebruik van gemaakt.
Dit tot daar aan toe nu heb ik een regeling met vesting finance en betaal deze ook netjes.
Tot ik een melding van een andere deurwaarder kreeg dat daar een bedrag open staat van een telfort abonnement. Onder tussen heb ik ruim een half jaar al betaald na veel uit zoeken blijkt het om een ander nummer te gaan bij vesting finance. Dus een tweede abonnement die nooit heb afgesloten. Nu wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd en heen en weer gegooid door beide parijen zowel vesting finance als telfort. Ik vraag om een kopie van het contract met alles er op er aan zodat ik kan zien wie dit voor mij heeft afgesloten, maar beide partijen geven niet thuis. Wat moet ik doen om dit contract te krijgen.

390 1 Rapporteer

ve
door vestingfinance - Jun 15, 2011 om 09:25
5 Antwoorden / 0 Vragen

Goedendag Nancy24640,

U heeft een bericht geplaatst op dit forum betreffende Vesting Finance.

Vesting Finance neemt alle reacties betreffende haar beleid uiterst serieus.

Graag gaan wij daarom met u in gesprek. Hiervoor hebben wij uw gegevens nodig, zoals het dossiernummer. Deze kunt u sturen naar klachtencoordinatie@vestingfinance.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.