il
door ilsevk79 May 26, 2006 om 16:22
Computers & telefonie

Telfort

Heb 8-5-2006 een contract afgesloten bij telfort. Nu kreeg ik deze week een pakketje thuis met een cd-rom voor mijn navigatiesysteem? Ik ben naar dat bedrijf gaan bellen en die zeide tegen mijn dat ik zo'n systeem heb moeten krijgen van telfort. Heb telfort gebeld maar nu blijkt ze hebben mijn contract niet eens hebben. Heb wel mijn 1ste rekening gehad, en dus weten ze niet of ik recht heb op een navigatiesysteem kan iemand mijn helpen?

549 11 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 26, 2006 om 16:39
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Ik kan de vraag niet geheel volgen:

U heeft een contract afgesloten met Telfort. Wat voor contract heeft u afgesloten?

Als dat geen contract is m.b.t een navigatiesysteem wordt er kennelijk een fout gemaakt tenzij de CD'R's een cadeautje zijn.

Waarvoor heeft u de eerste rekening gehad, Telfort mopet dat toch weten, u weet toch ook zelf waarvoor u een contract heeft afgesloten?

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 27, 2006 om 20:23
16885 Antwoorden / 202 Vragen

heeft u een antwoord op mijn resp de vraag van gladde harry?? Zonder antwoord is geen goede reactie mogelijk.

gladdeharry
door gladdeharry - May 29, 2006 om 08:28
463 Antwoorden / 14 Vragen

heeft u dat kontrakt rechtstreeks afgesloten bi jtelfort of bij een tussenpersoon zoalss bijvoorbeeld GSM.WEB

il
door ilsevk79 - May 29, 2006 om 08:29
3 Antwoorden / 1 Vragen

nee ik heb mijn telefoon gekocht bij belcompany en daar heb een contract afgesloten van telfort.

il
door ilsevk79 - May 29, 2006 om 08:33
3 Antwoorden / 1 Vragen

heb een telefoon contract afgesloten voor 24 maanden. Toen ik de klantenservice belde wisten ze niet om welke navigatie systeem het ging dat moest volgens telfort op de brief staan die ik bij het pakketje heb gehad ze wisten zo anders niet of ik daar dan wel recht op had. Maar dat contract dat ik bij bel company heb afgesloten hebben ze bij telfort nooit aangehad? dat snap ik zelf ook niet is toch erg slordig.

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 29, 2006 om 09:12
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Met andere woorden, u dient dus belcompany aan te spreken want die zijn de verkopende partij.

gladdeharry
door gladdeharry - May 29, 2006 om 18:09
463 Antwoorden / 14 Vragen

U kunt inderdaad het beste even kontakt opnemen met Belcompany.U heeft
bij hun een kontrakt afgesloten.Zij regelen ook de aktie van het
navigatiesysteem.Zij moeten het oplossen.

Harry

annaknoop
door annaknoop - May 29, 2006 om 18:30
22 Antwoorden / 2 Vragen

ik heb zelf in april mijn contract verlengd en ik kreeg er een tomtom bij met cd-roms is dat niet wat jij kon krijgen?? ik heb alleen wel moeten wachten op de tomtom omdat hij in bestelling was ,maar ik heb totaal geen problemen er mee gehad ik wert netjes op de hoogte gehouden ik zou toch als ik u was weer naar die winkel terug gaan en navragen hoe dit allemaal in mekaar zit groetjes ''anna''

gladdeharry
door gladdeharry - May 29, 2006 om 18:38
463 Antwoorden / 14 Vragen

als het om een TomTom gaat zou het kunnen zijn dat er
leveringsproblemen zijn.De nieuwe serie TomTom Go is heel slecht
leverbaar door TomTom.

Harry

annaknoop
door annaknoop - May 29, 2006 om 19:03
22 Antwoorden / 2 Vragen

het gaat inderdaad om de tomtom ik heb er ook op moeten wachten maar ik werd via internet door telfort op de hoogte gehouden ,ik had ook de verlengingscontract via het internet gedaan , groetjes ''anna''

il
door ilsevk79 - May 30, 2006 om 08:21
3 Antwoorden / 1 Vragen

bij mijn weten ze niets was dat pakketje toevallig ook van het bedrijf CIQ???

Daar heb ik het van gekregen en als jij ook een navigatie systeem hebt gekregen dan moet ik dat toch ook krijgen heb al div mails gestuurd naar telfort en belcompany daar zit ik nog op te wachten.