Telfort deel 2
Graag een reactie;
Eindelijk zijn we er achter dat het via een webshop is gebeurd en via de phonehouse. Deze mensen zijn zo vriendelijk geweest om de bewijzen van de aangaan en terug halen van het abonnement aan mij mee te geven.
Met deze stukken heb ik contact gezocht met Telfort en na 12 minuten a 0.10 per minuut kreeg ik eindelijk klantenservice aan de lijn. Deze deelde mee dat er een verhuizing aan de gang was vandaar het slechte bereik van de juiste afdeling. (dan verhuizen ze zeker elke week of keer dat wij bellen vandaar de .....)Ik heb de medewerker eerst vriendelijk gevraagd of ik de persoon met wie de jurist vorige week gesproken heeft ik deze even het een en ander mag uitleggen.
De persoon van de klantenservice telfort had hier weinig boodschap aan. Ik heb toen moeten dreigen om weer met een jurist samen terug te bellen en toen na 10 minuten kreeg ik een collega van de desbetreffende persoon aan het woord. Deze stuurde mij net zo hard weer naar een ander kastje. Dat Telfort van verhuizen houd wil niet zeggen dat ik daar van hou.
Ik heb nu de phonehous gebeld en deze mensen nemen tenminsten tijd voor de mensen.
Nu even mijn vraag ten on rechten is er geld binnen gehaald en ze gaan maar door en er is een melding bij Prevental gedaan.
Ik wil graag gehoord en dat alles vergoed word. Telefoonkosten, betalingen die gedaan zijn en overige kosten die gemaakt zijn.
Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen Telfort werkt niet mee.
voor tdehond;
aan jou antwoord heb ik wat. Werkt zeker ook bij Telfort.
Kom zelf eens in z'n situatie dan wil ik je graag horen.
""""Wat is "het"? """"""= wat bedoel je hier mee.
Hey als je echt geen beter antwoord heb of niets beter heb te doen weet ik wel wat beters voor je.
@nancy: de vriendelijkheid zelve, zie ik.
........""""Wat is "het"? """"""= wat bedoel je hier mee.........
Waar jij het over hebt natuurlijk! Je denkt toch zeker niet dat wij hier alle gestelde vragen onthouden! Zet je vervolginfo dus bij je eerdere vraag, is het voor iedereen duidelijk.
[quote=nancy24640 schreef op dinsdag 5 jul 2011, 13:38]voor tdehond;
aan jou antwoord heb ik wat. Werkt zeker ook bij Telfort.
Kom zelf eens in z'n situatie dan wil ik je graag horen.
""""Wat is "het"? """"""= wat bedoel je hier mee.
Hey als je echt geen beter antwoord heb of niets beter heb te doen weet ik wel wat beters voor je.
Het zonnetje in huis lees ik.
Nee, ik ben geen medewerker van Telfort. Integendeel. Het heeft erg lang geduurd voordat bij dit bedrijf het kwartje viel dat ik er
1. geen klant was
2. dit nooit wilde worden of zal worden.
Met dank aan zowel Kassa als KPN die mij hielpen dit probleem de wereld uit te helpen.
[quote=birdies schreef op dinsdag 5 jul 2011, 13:49]@nancy: de vriendelijkheid zelve, zie ik.
........""""Wat is "het"? """"""= wat bedoel je hier mee.........
Waar jij het over hebt natuurlijk! Je denkt toch zeker niet dat wij hier alle gestelde vragen onthouden! Zet je vervolginfo dus bij je eerdere vraag, is het voor iedereen duidelijk.[quote=tdehond schreef op dinsdag 5 jul 2011, 15:41][quote=nancy24640 schreef op dinsdag 5 jul 2011, 13:38]voor tdehond;
aan jou antwoord heb ik wat. Werkt zeker ook bij Telfort.
Kom zelf eens in z'n situatie dan wil ik je graag horen.
""""Wat is "het"? """"""= wat bedoel je hier mee.
Hey als je echt geen beter antwoord heb of niets beter heb te doen weet ik wel wat beters voor je.
Het zonnetje in huis lees ik.
Nee, ik ben geen medewerker van Telfort. Integendeel. Het heeft erg lang geduurd voordat bij dit bedrijf het kwartje viel dat ik er
1. geen klant was
2. dit nooit wilde worden of zal worden.
Met dank aan zowel Kassa als KPN die mij hielpen dit probleem de wereld uit te helpen.
Allen niets beter te doen.
Ik had meer verwacht van ....
Maar oke dit is echt nederland ieder voor zich.
Bedankt voor de reactie ook al kan ik hier weinig mee.
Will ik toch iedereen bedanken voor de moeite die is genomen om te lezen en te reageren.
Ik ben er zelf wel al verder mee gekomen en ga ook verder op die manier.
Dan kunnen jullie andere mensen op deze manier bij staan.
[quote=nancy24640 schreef op woensdag 6 jul 2011, 15:53][quote=birdies schreef op dinsdag 5 jul 2011, 13:49]@nancy: de vriendelijkheid zelve, zie ik.
........""""Wat is "het"? """"""= wat bedoel je hier mee.........
Waar jij het over hebt natuurlijk! Je denkt toch zeker niet dat wij hier alle gestelde vragen onthouden! Zet je vervolginfo dus bij je eerdere vraag, is het voor iedereen duidelijk.[quote=tdehond schreef op dinsdag 5 jul 2011, 15:41][quote=nancy24640 schreef op dinsdag 5 jul 2011, 13:38]voor tdehond;
aan jou antwoord heb ik wat. Werkt zeker ook bij Telfort.
Kom zelf eens in z'n situatie dan wil ik je graag horen.
""""Wat is "het"? """"""= wat bedoel je hier mee.
Hey als je echt geen beter antwoord heb of niets beter heb te doen weet ik wel wat beters voor je.
Het zonnetje in huis lees ik.
Nee, ik ben geen medewerker van Telfort. Integendeel. Het heeft erg lang geduurd voordat bij dit bedrijf het kwartje viel dat ik er
1. geen klant was
2. dit nooit wilde worden of zal worden.
Met dank aan zowel Kassa als KPN die mij hielpen dit probleem de wereld uit te helpen.
Allen niets beter te doen.
Ik had meer verwacht van ....
Maar oke dit is echt nederland ieder voor zich.
Bedankt voor de reactie ook al kan ik hier weinig mee.
Will ik toch iedereen bedanken voor de moeite die is genomen om te lezen en te reageren.
Ik ben er zelf wel al verder mee gekomen en ga ook verder op die manier.
Dan kunnen jullie andere mensen op deze manier bij staan.
Als u even de moeite neemt om een link te plaatsen naar het eerste deel. Of u "knipt en Plakt" uw eerste deel hier, dan kunnen wij kijken of we u kunnen helpen.
Nu weten we niet waarmee we u moeten helpen. Ik heb er heus wel begrip voor dat u kribbig wordt door de problematiek.
Hallo nancy24640,
Bovenstaande antwoorders hebben wel gelijk ..... lastig om te reageren als je de juiste vraag niet weet. En je wilt toch geholpen worden, nietwaar?
Betreft het deze vraag?
Met vr.gr.
[quote=edrick3 schreef op woensdag 6 jul 2011, 16:06]Hallo nancy24640,
Bovenstaande antwoorders hebben wel gelijk ..... lastig om te reageren als je de juiste vraag niet weet. En je wilt toch geholpen worden, nietwaar?
Betreft het deze vraag?
Met vr.gr.
nancy24640
TELFORT
Datum: dinsdag 14 jun 2011, 14:28
Trefwoorden:
Antwoorden: 1
Categorie: Elektronica & Telefonie - Aanbieders / abonnementen
Bekeken: 60x
In 2010 heb ik een mobiele telefoon abonnement afgesloten bij Telfort.
Door relatie problemen heeft mijn ex deze mee genomen en daar heerlijk gebruik van gemaakt.
Dit tot daar aan toe nu heb ik een regeling met vesting finance en betaal deze ook netjes.
Tot ik een melding van een andere deurwaarder kreeg dat daar een bedrag open staat van een telfort abonnement. Onder tussen heb ik ruim een half jaar al betaald na veel uit zoeken blijkt het om een ander nummer te gaan bij vesting finance. Dus een tweede abonnement die nooit heb afgesloten. Nu wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd en heen en weer gegooid door beide parijen zowel vesting finance als telfort. Ik vraag om een kopie van het contract met alles er op er aan zodat ik kan zien wie dit voor mij heeft afgesloten, maar beide partijen geven niet thuis. Wat moet ik doen om dit contract te krijgen.
meer
ALs ik het goed begrijp werkt Telfort met een ander incassobureau m.b.t. de onterechte vordering voor een abonnement wat u niet afgesloten heeft.
Dan stuurt u een aangetekende brief aan het incassobureau waarin u aangeeft dat u geen overeenkomst met telefoonnummer ...... ( of contractnummer) bij Telfort gesloten heeft en u derhalve hiervoor geen kosten verschuldigd bent.
U vraagt om toezending:
copie Openstaande facturen t.a.v. deze uw inziens onterechte vordering.
Deze brief moet u dus sturen aan incassobureau. Deze hoort uit te zoeken bij Telfort of hier sprake is van een rechtsgeldige vordering. Een incassobureau vormt een mening of er sprake van een rechtsgeldige vordering is. Een rechter doet hier uiteindelijk over uitspraak als u op grond van u bekende feiten het op een rechtzaak laat aankomen.
----------------------------------------------------------------
Omdat u van het bekende kastje naar de muur gestuurd wordt, raad ik u aan om ook een aangetekende brief naar Telfort te sturen.
Hierin voegt u bij een copie van de brief aan het incassobureau.
Kop van brief aan Telfort is:
Ontkennen tot stand komen van overeenkomst m.b.t. telefoon nummer ...... en/of contractnummer.....
Houdt de brief kort en bondig b.v.:
Bij deze ontken ik dat ik een overeenkomst m.b.t. telefoonnummer en/of contractnummer met Telfort heb afgesloten.
Derhalve heb ik geen openstaande schuld t.a.v. de onterechte vordering die u aan ....... uit handen gegeven heeft, zie bijlage.
Ik verzoek u om binnen uiterlijk 30 dagen bewijzen van het tegendeel aan mij toe te zenden:
- a. overeenkomst
- b. rechtsgeldig bewijs waaruit blijkt dat ik de overeenkomst heb aangevraagd, b.v. voicelog
- c. originele facturen m.b.t. deze onterechte vordering.
Mocht Telfort in gebreke blijven om binnen uiterlijk 30 dagen het bewijsmateriaal toe te zenden, leg ik dit als een geschil voor bij de Geschillencommissie telecommunicatie
Alle bijkomende kosten, zoals telefoonkosten, kosten aangetekende brieven vorder ik bij deze terug.
Hoogachtend,
Zet niet uw originele handtekening, maar b.v. in blokletters met uw adres erdoor heen zodat hier geen onrechtmatigheden mee kunnen gebeuren.
Mocht u naar de geschillencommissie moeten kunt u dan meteen uw extra kosten terug vorderen. U kunt in de brief nu al aangeven welke kosten er tot nu toe zijn gemaakt.
Als u nog geen map heeft gemaakt met alles erin wat hier mee te maken heeft, leg deze dan nu aan.
Erin:
de brieven die u van telfort en/of incassobureau ontvangt + afdruk van emails.
Hou correspondentie met incasso bureau en Telfort apart zodat u overzicht houdt.
Stop erin een copie van uw aangetekende brief, aan de achterkant van de copie kunt u dan het verzendbewijs plakken.
Extra copie maken mocht u straks naar de Geschillencommissie moeten om dit u.i. onterechte overeenkomst als een geschil voor te leggen.
----------------------------------------------------------------
Als u na uiterlijk 30 dagen geen antwoord heeft van Telfort stap dan naar de geschillencommissie telecommunicatie.
Heeft u mogelijk tussendoor via email en/of telefoon contact geeft dan aan dat u in afwachting bent van overeenkomst, en rechtsgeldig bewijs van dat u dit aangevraagd heeft.
Telfort heeft destijds mijn aangetekende brieven genegeerd, maar dat is alweer een aantal jaren geleden. Dus mogelijk wordt er nu meer adequaat gehandeld n.a.v. uw aangetekende brief.
Als er iets niet duidelijk is voor u, of u heeft het gevoel dat ik u niet goed begrepen heb, zet het dan hier neer.
Ik zet een link naar de geschillencommissie neer, zodat u op uw gemak kunt lezen hoe het daar aan toe gaan mocht dat nodig zijn.
GESCHILLENCOMMISSIE TELECOMMUNICATIE
Geschillencommissie Telecommunicatie
Ik moet zelf een correctie in mijn brief maken:
( b.v. voicelog niet in brief zetten)
Bij deze ontken ik dat ik een overeenkomst m.b.t. telefoonnummer en/of contractnummer met Telfort heb afgesloten. Zie copie van terughalen van overeenkomst door Phonehouse
Geen originele stukken verzenden omdat u dan uw originele bewijsmateriaal kwijt bent.
Zet onderaan brief aan Telfort:
bijlagen: 3.
copie brief aan incassobureau
copie aanmaken overeenkomst door Phonehouse
copie terughalen overeenkomst door Phonehouse, waaruit blijkt dat de aangemaakte overeenkomst door phone house ongedaan gemaakt is.
------------------------------------
U zou een copie van het terughalen van overeenkomst door phonehouse ook in uw brief aan incassobureau kunnen bijvoegen.
Het is mij volkomen duidelijk dat u hier een onterechte vordering gemaakt is. Nu dit nog aan Telfort duidelijk maken.
Hopelijk is het niet nodig dat u naar de geschillencommissie moet stappen.
Sterkte!!!!!!!!!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Filmbox bij kpn
Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald
Lees meer
AirBNB
Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.
Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m
...
Lees meer
Refund mails alitalia???
Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben?
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer