el
door el-zorro 9 okt. 2018 om 23:01
Computers & telefonie

Tevreden heid onderzoek

altijd als je ergens heen beld of mailt
krijg je altijd na afloop een lijst met vragen
hoe je bent geholpen

vind dat ook pure onzin om dat te vragen

de gene moet gewoon zijn werk goed uit voeren
en de ander zo behandelen en alles goed afhandelen zoals hij of zij dat ook gewild zou hebben

deze vragen lijsten moeten ze gewoon afschaffen


5263 20 Rapporteer
door tenormin - 9 okt. 2018 om 23:06
14745 Antwoorden / 86 Vragen
0

Alweer een mededeling van u: dit is Kassa vraag & beantwoord. U vindt het pure onzin: ik niet. Vergeet niet dat ze jongeren in dienst hebben in een call centre; met hun vragen kunnen ze meer dan u denkt. Ongeschoft, aardig, vriendelijk, ongeïnteresseerd of wat dan ook. Zij kunnen er iets mee; zodat mededelingen zoals u die stelt voorkomen kunnen worden in de toekomst.

pe
door peentjes - 9 okt. 2018 om 23:43
235 Antwoorden / 0 Vragen
0

Helemaal met u eens. Ik klik ze onmiddellijk weg.

door tenormin 9 okt. 2018 om 23:54
14745 Antwoorden / 86 Vragen

Hoezo; @el-zorro belt; daarna wordt er iets gevraagd. Dus @peentjes, dan maar nergens naar toe bellen: dit gaat over iets anders.

ma
door marnix1 10 okt. 2018 om 09:44
225 Antwoorden / 20 Vragen

tenormin: ?

door sjoppie 10 okt. 2018 om 11:50
4229 Antwoorden / 3 Vragen

@peentjes klikt de vragenlijsten weg.
Een reactie rond het middernachtelijk uur valt wel eens anders uit dan de bedoeling was. ;-)

door sjoppie - 10 okt. 2018 om 06:48
4229 Antwoorden / 3 Vragen
1

Het is niet degene die op uw vragen antwoord geeft die u een lijst met vragen toestuurt maar de belanghebbende. (werkgever)
Mocht u over het contact wel of niet tevreden zijn dan kunt u dit via deze lijst kenbaar maken.
Ik vul die lijst wel in zodat degene waar ik contact mee hebt gehad op zijn goede of minder goede werkwijze kan worden aangesproken.
Tot nu toe een cijfer boven de zes in kunnen invullen.
U bent niet verplicht deze lijst in te vullen.

door r.kemperman - 10 okt. 2018 om 07:58
367 Antwoorden / 4 Vragen
0

Wat is het probleem?
Opdrachtgever wil graag weten of alles naar wens is gegaan en of er iets verbeterd kan worden. 
U hoeft niet mee te werken. 
Als u het niet wilt, dan gebruikt u de knop Verwijderen. Twee tellen werk

ma
door marnix1 - 10 okt. 2018 om 09:42
225 Antwoorden / 20 Vragen
1

Je hoeft ze toch niet in te vullen?
Ik vul ze wel eens in, meestal bij erg goede of erg slechte ervaringen.
Ik merkte dat ziektekostenverzekeringen er erg veel waarde aan hechten, en je snel bellen bij klachten.
Had DHL ook maar zo'n vragenlijst.

door tijger1 10 okt. 2018 om 10:05
38288 Antwoorden / 21 Vragen

Ik kreeg verleden week nog vragen over DHL perfect vezorgd, nooit klachten.

door tijger1 - 10 okt. 2018 om 10:04
38288 Antwoorden / 21 Vragen
0

Ik vul die vragenlijsten haast altijd in en gelukkig heb ik haast altijd goede ervaringen. Vriendelijk personeel, antwoorden op vragen to the point en ga maar door. 

Ook van DHL kreeg ik een vragenlijst en ook over hen ben ik 100% tevreden.

door heremietkreeft - 10 okt. 2018 om 10:07
9552 Antwoorden / 155 Vragen
0

Dit is een vraag en antwoord rubriek en ik zie geen vraag.

Maar toch van mij ook de reactie dat het naar mijn mening geen onzin is.

Zo heb ik helaas ook al wel eens negatieve reacties kunnen/mogen geven op een gesprek met een call center medewerker of telefonische klachtbehandelaar over de wijze waarop ik a. te woord werd gestaan en/of b. de wijze van afghandeling en/of c. de deskundigheid.
In een enkel geval werd ik daarover ook teruggebeld.

Daarbij geldt ook nog dat ik met regelaamt andere zaken zie binnenkomen die ik klinkklare onzin vind. Het zij zo. Moderne communicatie.


door edrick3 - 10 okt. 2018 om 10:32
26789 Antwoorden / 85 Vragen
3

vind dat ook pure onzin om dat te vragen
Tja, dat is dan jouw mening.
deze vragen lijsten moeten ze gewoon afschaffen
Tja, dat is dan jouw mening.

me
door mein33 - 10 okt. 2018 om 10:53
4270 Antwoorden / 23 Vragen
1

altijd als je ergens heen beld of mailt 
krijg je altijd na afloop een lijst met vragen 
hoe je bent geholpen,  deze vragen lijsten moeten ze gewoon afschaffen.




Helemaal mee oneens !!
Doen bedrijven eindelijk iets om hun dienstverlening te verbeteren is het weer niet goed.
Als u de vragen lijst niet wilt beantwoorden dan klikt u het gewoon weg en "klaar is El-Zorro".
Altijd ?? Overdrijven is ook een kunst op zich blijkt maar weer eens. ;-))

door johanna66 - 10 okt. 2018 om 12:32
24 Antwoorden / 6 Vragen
0

Op zich heb ik er geen problemen mee alleen wat je echt kwijt wil daar is geen ruimte voor. 

Vaak klik ik ze weg. 

door willy boerdam - 10 okt. 2018 om 12:49
15 Antwoorden / Vragen
0

Ik vind het ook grote onzin dat in vullen. Ik vul deze rommel nooit in.Het is altijd anoniem  maar zo anoniem is dat niet. Als je niet invult krijg je een mail weer om dat nogmaals te doen.Ik doe daar niet aan mee.

door Cookies - 10 okt. 2018 om 13:05
13337 Antwoorden / 36 Vragen
0

Ik vind het ronduit schandalig dat mijn e-mailadres zonder mijn toestemming wordt doorgegeven aan onderzoeksbureaus voor dergelijke flauwekul.

door Grunnen. 10 okt. 2018 om 14:38
430 Antwoorden / Vragen

Ja het is toch wat he ,je zal wel een zwaar leven hebben..

my
door mystery 10 okt. 2018 om 16:55
34 Antwoorden / 0 Vragen

Weet je wat ik schandalig vind dat er van dit JANK VOLK op deze aardkloot rondloopt.

Wel overal hun mailadres invullen voor gratis spul maar als een bedrijf dan probeert om te kijken waar knel of verbeterpunten zitten d.m.v. deze lijsten is de wereld te klein.
Maar O wee als ze wat te zeiken hebben over een ondernemer of het nu terecht is of niet dan maakt het allemaal niks uit dan is alles geoorloofd.

mo
door mof - 10 okt. 2018 om 13:21
1225 Antwoorden / 2 Vragen
0

100% mee eens. We evalueren ons het apelazarus in dit land en zijn vergeten ons werk te doen.
een soort van “ik wil niet evalueren register” of xo ...

door Grunnen. - 10 okt. 2018 om 14:37
430 Antwoorden / Vragen
1

Door ze niet te vullen.Simpel toch??

ho
door honda98 - 10 okt. 2018 om 14:43
88 Antwoorden / 1 Vragen
0

ik maak me daar hele maal niet druk om. !!

door henkvanstots - 10 okt. 2018 om 16:02
24 Antwoorden / 1 Vragen
0

Mijn antwoord is in principe:

Als ik niet tevreden ben hoort u het wel; dus val me liever niet lastig.

ga
door gastonf - 10 okt. 2018 om 16:29
17 Antwoorden / 5 Vragen
0

Ik vraag altijd wat ze voor over hebben als ik zo'n lijst invul...Ik vind het altijd grappig dat als ik iets wil, ik ervoor moet betalen, zij willen het product in de breedste zin vh woord verbeteren? Betalen..heel simpel...en dan hoeft het vaak niet meer..

door heremietkreeft 10 okt. 2018 om 17:27
9552 Antwoorden / 155 Vragen

Het gaat normaliter niet over tevredenheid over een product maar over de tevredenheid over klachtafhandeling of andere klantgerichte activiteit.  Soms is dat inderdaagd helaas ook 'om te huilen'. Goede reacties worden normaliter ook doorgegeven aan de betrokken afhandelaar. De klachten, als die er zijn ook maar dan ook vaak in bredere zin.

door tenormin 10 okt. 2018 om 18:49
14745 Antwoorden / 86 Vragen

@gerritaltena +10

jo
door jorisw - 10 okt. 2018 om 22:40
4031 Antwoorden / 1 Vragen
0

"de gene moet gewoon zijn werk goed uit voeren "

Definieer dat eens. Wat voor de 1 goed is, is voor een ander wellicht ondermaats. En als iedereen zijn werk "gewoon goed" uitvoert zal een organisatie ook nooit beter worden. Gewoon goed je werk doen is immers precies uitvoeren wat in je functieprofiel staat. En die "extra mile" staat daar niet in.

Ka
door Kassagebruiker - 10 okt. 2018 om 22:58
274 Antwoorden / 2 Vragen
0

Je kan bij bedrijven waar je email toch al bekend is wèl je ei kwijt of de callcentre medewerker /ster zijn / haar werk wel of niet goed gedaan heeft. En dat door een extern buro of door het bedrijf zelf wordt beoordeeld kan fouten herstellen en de service verbeteren, dus, heb ik tijd, oké, heb ik geen tijd, klik weg.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ly
Lyd81 - 23 jun. 2019 om 23:22
Winkels & webshops

Is Siebel weer failliet ?

Horloge gekocht voor €225, na ontvangst contact opgenomen omdat het horloge flink beschadigd was. Afgesproken dat ik het terug zou sturen op 11-6. 
Via postnl app te zien dat het horloge bij Siebel aangekomen is op 13-6. 

Vervolgens hoor ik maar niks waarop ik contact opneem, de medewerker van het hoofdkantoor geeft aan dat er een storing is, dus ze kunnen niks verwerken.  ... Lees meer

Je
Jetje177 - 24 jun. 2019 om 00:25
Auto & vervoer

Auto gekocht, maar waar is mijn trekhaak?

Ik heb afgelopen zaterdag een autootje gekocht bij een garage. Mijn eerste autootje was toe aan vervanging. En ik wilde deze keer een betrouwbare koop. Nu had ik een super mooie auto gevonden, koopovereenkomst geregeld. De auto zou een week duren voordat deze rijklaar was. Nu ging ik hem ophalen en ik weet zo zeker dat er een trekhaak aan zat. En die zat er niet meer aan. Ik heb helaas geen foto's ... Lees meer

Ma
Marlies en Jos - 24 jun. 2019 om 10:27
Huishouden & energie

Total Gas en Power heeft ongevraagd contract met Nuon opgezegd.

Total gas en power heeft ongevraagd het contract dat we hebbne met Nuon opgezegd. Via Nuon kregen wij 21 juni een opzeggingsbrief, met bijbehorende boete. Bij navraag hoe dit kon, lieten zij ons weten dat wij een contract met een andere levernacier zouden hebben afgsloten. Bij navraag gaat het om Total G&P. We hebben contact opgenomen met Total G&P omdat wij hier nooit een contract mee heb ... Lees meer