Tevreden heid onderzoek
altijd als je ergens heen beld of mailt
krijg je altijd na afloop een lijst met vragen
hoe je bent geholpen
vind dat ook pure onzin om dat te vragen
de gene moet gewoon zijn werk goed uit voeren
en de ander zo behandelen en alles goed afhandelen zoals hij of zij dat ook gewild zou hebben
deze vragen lijsten moeten ze gewoon afschaffen
Alweer een mededeling van u: dit is Kassa vraag & beantwoord. U vindt het pure onzin: ik niet. Vergeet niet dat ze jongeren in dienst hebben in een call centre; met hun vragen kunnen ze meer dan u denkt. Ongeschoft, aardig, vriendelijk, ongeïnteresseerd of wat dan ook. Zij kunnen er iets mee; zodat mededelingen zoals u die stelt voorkomen kunnen worden in de toekomst.
Helemaal met u eens. Ik klik ze onmiddellijk weg.
Hoezo; @el-zorro belt; daarna wordt er iets gevraagd. Dus @peentjes, dan maar nergens naar toe bellen: dit gaat over iets anders.
tenormin: ?
@peentjes klikt de vragenlijsten weg.
Een reactie rond het middernachtelijk uur valt wel eens anders uit dan de bedoeling was. ;-)
Het is niet degene die op uw vragen antwoord geeft die u een lijst met vragen toestuurt maar de belanghebbende. (werkgever)
Mocht u over het contact wel of niet tevreden zijn dan kunt u dit via deze lijst kenbaar maken.
Ik vul die lijst wel in zodat degene waar ik contact mee hebt gehad op zijn goede of minder goede werkwijze kan worden aangesproken.
Tot nu toe een cijfer boven de zes in kunnen invullen.
U bent niet verplicht deze lijst in te vullen.
Wat is het probleem?
Opdrachtgever wil graag weten of alles naar wens is gegaan en of er iets verbeterd kan worden.
U hoeft niet mee te werken.
Als u het niet wilt, dan gebruikt u de knop Verwijderen. Twee tellen werk
Je hoeft ze toch niet in te vullen?
Ik vul ze wel eens in, meestal bij erg goede of erg slechte ervaringen.
Ik merkte dat ziektekostenverzekeringen er erg veel waarde aan hechten, en je snel bellen bij klachten.
Had DHL ook maar zo'n vragenlijst.
Ik kreeg verleden week nog vragen over DHL perfect vezorgd, nooit klachten.
Ik vul die vragenlijsten haast altijd in en gelukkig heb ik haast altijd goede ervaringen. Vriendelijk personeel, antwoorden op vragen to the point en ga maar door.
Ook van DHL kreeg ik een vragenlijst en ook over hen ben ik 100% tevreden.
Dit is een vraag en antwoord rubriek en ik zie geen vraag.
Maar toch van mij ook de reactie dat het naar mijn mening geen onzin is.
Zo heb ik helaas ook al wel eens negatieve reacties kunnen/mogen geven op een gesprek met een call center medewerker of telefonische klachtbehandelaar over de wijze waarop ik a. te woord werd gestaan en/of b. de wijze van afghandeling en/of c. de deskundigheid.
In een enkel geval werd ik daarover ook teruggebeld.
Daarbij geldt ook nog dat ik met regelaamt andere zaken zie binnenkomen die ik klinkklare onzin vind. Het zij zo. Moderne communicatie.
vind dat ook pure onzin om dat te vragen
Tja, dat is dan jouw mening.
deze vragen lijsten moeten ze gewoon afschaffen
Tja, dat is dan jouw mening.
altijd als je ergens heen beld of mailt
krijg je altijd na afloop een lijst met vragen
hoe je bent geholpen, deze vragen lijsten moeten ze gewoon afschaffen.
Helemaal mee oneens !!
Doen bedrijven eindelijk iets om hun dienstverlening te verbeteren is het weer niet goed.
Als u de vragen lijst niet wilt beantwoorden dan klikt u het gewoon weg en "klaar is El-Zorro".
Altijd ?? Overdrijven is ook een kunst op zich blijkt maar weer eens. ;-))
Op zich heb ik er geen problemen mee alleen wat je echt kwijt wil daar is geen ruimte voor.
Vaak klik ik ze weg.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kapotte energiemeter
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Zeer hoge servicekosten
Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer