ma
door maicha Dec 17, 2004 om 19:09
Computers & telefonie

Theone 56.graag antwoord

ik heb antwoord gekregen van ,theone ,op mijn vraag hoe het komt dat ik een leeg frame te zien krijg als ik een side wil bezoeken, het antwoord was dat ik waarschijnlijk spyware op mijn pc had en ik die met ad-aware kon verwijderen, dit is niet gelukt. theone had nog een tweede mogelijkheid, wil je die mij even doorgeven b.v.d. ,Maicha,

186 1 Rapporteer

a2i
door a2i - Dec 17, 2004 om 19:18
407 Antwoorden / 14 Vragen

Hoi download even Spy Sweeper.

http://www.download.com/Webroot-Spy-Sweeper/3000-8022_4-10192729.html

update de definities.

dan scannen.

groeten.