mjvanderwerf
door mjvanderwerf Aug 7, 2020 om 12:16
Computers & telefonie

Thunderbird-versie ?

Goedenmorgen,
er is een Thunderbirdversie (engels) met linksboven "Get messages".
Weet iemand welke versienummer dat is ?
Bij voorbaat dank voor uw reactie.
Prettige weekend,
MJ

1950 10 Rapporteer

mjvanderwerf
door mjvanderwerf - Aug 7, 2020 om 13:14
525 Antwoorden / 385 Vragen

Hallo winkeltje,
via een vriend, die die versie heeft, kwam ik er achter dat de versie 79.0 was.
Met Firefox zoekend vond ik een groot aantal hits.
Heb er een aantal gedownload en geïnstalleerd.
Kreeg steeds een nederlands versie zonder Get messages.
Welke moet ik hebben ?
MJ

tdmduc
door tdmduc Aug 7, 2020 om 13:43
704 Antwoorden / 2 Vragen

De website van Mozilla detecteert in welk land je zit en automatisch wordt het dan NL. De automatische download is versie 78.1.1.

Hier is de US versie.

https://www.thunderbird.net/en-US/download/

sjjoppy
door sjjoppy - Aug 7, 2020 om 13:35
7210 Antwoorden / 3 Vragen
diumenge
door diumenge - Aug 7, 2020 om 13:39
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Misschien dan de Engelsetalige versie downloaden?

https://www.mozilla.org/en-US/firefox/all/#product-desktop-release

Edit 13:41: foutje bedankt, dit is de link voor Mozilla i.p.v. Thunderbird.

th
door thieu - Aug 7, 2020 om 14:02
148 Antwoorden / 0 Vragen

Thunderbird... Mooi programma! :-)
Uw vraag kan tweeledig opgevat worden:
U heeft die Thunderbirdversie niet, en wilt weten welke versie dat is omdat u die wilt gaan gebruiken,
U heeft hem zelf en wilt weten welke versie u gebruikt.

Vrijwel alle software heeft informatie over de versie (nummer) onder "Help" staan, dus óók Thunderbird.
- Klik op "Help"
- Klik op "Over Thunderbird"

De enige manier om achter een hele specifieke versie te komen van iets wat u zelf niet gebruikt is dus ff vragen aan iemand die die specifieke versie zelf gebruikt, of er toegang tot heeft.
Maar, eigenlijk komt het er waarschijnlijk op neer dat u specifieke functionaliteit zoekt. En misschien hebben méér versies die in huis, óók Nederlandse.

gerbera
door gerbera - Aug 7, 2020 om 14:27
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Wat ik bijzonder vindt is dat u regelmatig met een vraag zit en daar vanuit het forum oplossingen worden aangedragen. Wat ik dan mis is enige reactie uwerzijds of een probleem is opgelost door of dankzij de tips die u krijgt.

tenormin
door tenormin Aug 11, 2020 om 00:28
16847 Antwoorden / 108 Vragen

@gerbera, mjvanderwerf is top vrager en top niet beantwoorden wat hij een goed antwoord vindt. Helaas. En dat terwijl hij al sinds 2003 al in het panel zit.

justmeagain
door justmeagain - Aug 7, 2020 om 23:58
623 Antwoorden / 8 Vragen

Kunt u niet in de optie"beeld" aangeven welke knoppen u op uw scherm te zien krijgt. Misschien is het een optie die u dus zelf inschakelt.

gsm
door gsm - Aug 10, 2020 om 10:19
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Zoals GERBERA terecht opmerkt..
Het lijkt erop dat sommige mensen hun eigen vragen moeilijk kunnen terugvinden en daardoor misschien niet (kunnen) reageren op antwoorden.

Je vind je eigen vragen vrij gemakkelijk terug door eerst in te loggen (tegenwoordig moet dat met je e-mailadres).
Klik op Profiel.
Iets de pagina omhoog schuiven en klik daar op "Mijn vragen".
Klik op de vraag om antwoorden te bekijken en eventueel te reageren.

De link is wel een beetje verborgen en op die manier niet met een enkele klik te openen.

gsm
door gsm - Aug 10, 2020 om 10:26
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Via de link van Sjoppie: Klik op op Systems & Languages, net onder FREE DOWNLOAD, om de juiste taal versie te kunnen kiezen.
Anders krijg je automatisch de NL versie.

Het is trouwens wel van belang om steeds up-to-date te zijn en alleen de nieuwste versie te gebruiken.
De versie die je gebruikt staat onder het Menu item Help. klik op "Over Thunderbird".

confix
door confix - Aug 10, 2020 om 11:51
10 Antwoorden / 0 Vragen

Het is eenvoudiger:
installeer altijd de laatste versie ivm veiligheid, Thunderbird doet dat allemaal heel netjes en automatisch als je dat goed hebt ingesteld.
Ga vervolgens naar het het menu 'extra', 'geavanceerd' en kies het tabblad 'Algemeen'. Daar vind je de taalkeuze voor het weergeven van menu's etc. Selecteer Engels (evt toevoegen bij 'Alternatieven instellen', ook dat gaat eenvoudig). Herstart TDB (daarvoor hebben ze dan weer een knopje gemaakt ;-) ) en ready is Keith!!

Tja, Thunderbird, super programma.....