na
door nancy24640 Jul 1, 2008 om 10:57
Computers & telefonie

Tiscali/Telford

Beste mensen,

Hoe is het mogelijk dat wij drie keer onterecht worden af gesloten van internet door Tiscali. Dit gaat steeds om de zelfde rekening die al afgehandeld is. Zonder ook maar een bericht hier over te krijgen worden we dan maar weer afgesloten. Nu hebben wij meerdere malen al een bezwaar brief gestuurd maar krijgen hier geen berichten op terug. Wel word er nog steeds geld van onze rekening afgeschreven door Tiscali/ Telford. Ook hier weer een bezwaar over geschreven maar weer niets gehoord. We zijn nu een half jaar verder en hebben nog steeds niets van deze mensen ontvangen wat kunnen wij heir tegen gaan doen we worden er onder tusssen echt moedeloos van. En dan nog het top punt nu halen ze geen 29,- meer van de rekening maar 47,- zonder ons hier ook maar op wat voor een manier op de hoogte te stellen. Wat is dit voor een organisatie?????? Wij zijn echt ten einde raad

309 1 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 1, 2008 om 11:07
16966 Antwoorden / 202 Vragen

Heeft u al een brief gezonden, aangetekend waarin u stelt dat Tiscali tekortkomt in het naleven van de met u gesloten overeenkomst, mede door het niet op orde hebben van hun administratie. Zie:

http://www.wetboek-online.nl/wet/BW6/265.html tekortkomen in naleven van een overeenkomst

http://www.wetboek-online.nl/wet/BW6/74.html   tekortkomen in naleven van overeenkomst geldelijke consequentie

Wat ik uit uw vraag niet begrijp: heeft u nog wel of niet een overeenkomst? Als u nog altijd wel een overeenkomst heeft dan is het afschrijven niet onjuist. Wel kunt u op basis van art 6:74 BW alle kosten vorderen en dus ook uw abonnementsgeld over de aflsuitperioden.