na
door nancy24640 Jul 1, 2008 om 10:57
Computers & telefonie

Tiscali/Telford

Beste mensen,


Hoe is het mogelijk dat wij drie keer onterecht worden af gesloten van internet door Tiscali. Dit gaat steeds om de zelfde rekening die al afgehandeld is. Zonder ook maar een bericht hier over te krijgen worden we dan maar weer afgesloten. Nu hebben wij meerdere malen al een bezwaar brief gestuurd maar krijgen hier geen berichten op terug. Wel word er nog steeds geld van onze rekening afgeschreven door Tiscali/ Telford. Ook hier weer een bezwaar over geschreven maar weer niets gehoord. We zijn nu een half jaar verder en hebben nog steeds niets van deze mensen ontvangen wat kunnen wij heir tegen gaan doen we worden er onder tusssen echt moedeloos van. En dan nog het top punt nu halen ze geen 29,- meer van de rekening maar 47,- zonder ons hier ook maar op wat voor een manier op de hoogte te stellen. Wat is dit voor een organisatie?????? Wij zijn echt ten einde raad

309 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 1, 2008 om 11:07
16966 Antwoorden / 202 Vragen
0

Heeft u al een brief gezonden, aangetekend waarin u stelt dat Tiscali tekortkomt in het naleven van de met u gesloten overeenkomst, mede door het niet op orde hebben van hun administratie. Zie:

http://www.wetboek-online.nl/wet/BW6/265.html tekortkomen in naleven van een overeenkomst


 


http://www.wetboek-online.nl/wet/BW6/74.html   tekortkomen in naleven van overeenkomst geldelijke consequentie


Wat ik uit uw vraag niet begrijp: heeft u nog wel of niet een overeenkomst? Als u nog altijd wel een overeenkomst heeft dan is het afschrijven niet onjuist. Wel kunt u op basis van art 6:74 BW alle kosten vorderen en dus ook uw abonnementsgeld over de aflsuitperioden.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

ha
halicaphi - Oct 6, 2024 om 11:13
Vakantie & reizen

Refund mails alitalia???

Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben? Lees meer