ai
door airforcer Jan 24, 2005 om 20:52
Computers & telefonie

Tiscalli

Wie heeft er ervaring met tiscalli, goed of slecht? Wij nemen een 'start' abbonement.

869 11 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

cats
door cats - Jan 24, 2005 om 21:25
153 Antwoorden / 16 Vragen
0

Hallo airforcer


Zelf heb ik bijna anderhalf jaar een adsl abonnement bij tiscali.
De verbinding is goed, snel (Hen het abonnement, zoals dat  sept./okt. 2003 via A.H. werd aangeboden. Prijs 29.90 Euro.
p/maand. Ben tevreden, een heel enkele keer komt de e-mail wat vertraagd aan. Zal een storing zijn of zo. Ben in ieder geval niet van plan om van aanbieder te veranderen.


Kortom, ik kan het wel aanbevelen. Wat het verschil met 'start'-abonnement is, kan ik nog niet overzien.


Succes
cats

cats
door cats - Jan 24, 2005 om 21:29
153 Antwoorden / 16 Vragen
0

Nog een aanvulling:


zit je in het gebied, waar tiscali een eigen netwerk heeft liggen, dan is het abonnement goedkoper. In mijn geval gaat het via KPN. Via de postcode check kun je vaststellen, of je het eigen tiscalinetwerk kunt gebruiken.
Dan kun je vanaf maart, ook gratis bellen, heb ik sinds kort begrepen.
cats

vo
door vossie - Jan 25, 2005 om 00:55
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo,


 


Ik heb nu sinds 2 jaar een Tiscali light abonnement via KPN. Wat snelheid betreft heb ik weinig te klagen. Als het goed is verhoogt KPN zelfs de snelheid weer aan het eind van februari. Zo heel af en toe heb ik wel eens een iets mindere verbinding of is er een storing, maar volgens mij heb je dat bij alle providers. Ook het versturen en ontvangen gaat goed.


Tiscali heeft alleen een GROOT nadeel. Zodra je lid bent geworden kan het nog wel eens heel lang duren voordat je een reactie van Tiscali krijgt op een e-mail. Inmiddels heb ik al een aantal e-mails naar Tiscali gestuurd, maar heb tot nu toe alleen maar antwoorden gekregen waar je niets aan hebt of in de meeste gevallen helemaal geen antwoord. En als je dan antwoord krijgt op de vraag waarom je geen antwoord krijgt dan durft men ook nog te beweren dat ze nooit geen e-mail hebben ontvangen. Als je op een dag 35 mailtjes naar Tiscali verstuurd en je krijgt niet een reactie dan is dat toch wel raar. Op dit moment zit ik zelfs nog te wachten op een antwoord op een e-mail die ik meer dan een jaar geleden naar Tiscali heb gestuurd. Als je niet kijkt naar de service van Tiscali dan valt het best wel mee.


M.vr.gr. William

ha
door hazenb - Jan 31, 2005 om 21:20
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb in Utrecht dik 20 Jr.met Tiscali gewerkt, Toen beschikte men -


over een supervriendelijke helpdesk,en volgens mij is dat nu og zo.


Ik ben sinds 2002 verhuist naar het hoge noorden, en nu werk ik met Tiscali gratis. Nooit geen gezeur, & Nooit geen problemen.


En als ik ooit weer in m'n rijke dagen kom, dan wordt het weer tiscali-, maar dan in de betaaloptie. 

Ro
door Robvanr - Feb 7, 2005 om 12:59
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb sinds december 2004 ADSL van Tiscali ("Surf"). Veel aanloopproblemen (activeren heeft anderhalve week geduurd, fout lag bij hun) en nooit antwoord op e-mails. En dat voor een internet bedrijf. Technisch verder geen enkele klacht. Tot nog toe supersnel en geen storingen. Succes.

ja
door janssenwim - Mar 23, 2005 om 19:36
3 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ik heb zins oktober 2004 Tiscali Smart. Ik ben hier uitermate tevrede over. Een min puntje vindt ik dat je de aansluitkosten en het modem eerst moet betalen. Je moet zelf de centen terug vragen (is overgens niet moeilijk en er wordt ook niet moeilijk gedaan).

da
door daewoo123456 - Apr 17, 2005 om 09:52
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Lees maar eens goed de hier geplaatste reacties door als ze je als ze je als abbonee willen hebben gaat dit vrij goed maar als je van je contact ooit af wil zijn er veel die daar problemen mee krijgen zo als geen brief ont vangen en op e-mailtjes wordt niet gereageerd dus even op passen met TISCALI

vladja
door vladja - Apr 17, 2005 om 10:55
8293 Antwoorden / 27 Vragen
0

Nog een oud draadje.



Vladja





beileveld
door beileveld - Apr 17, 2005 om 11:34
122 Antwoorden / 16 Vragen
0











10:55 Tiscalli
10:54 probleem met Tiscali
10:53 Niet reagerend Tiscali en incassobureau

 


het is niet best met ze...

bl
door blinkieboy - Apr 17, 2005 om 11:56
7 Antwoorden / 0 Vragen
0

Zelf heb ik al geruime tijd het smart-abonnement, en dit tot volle tevredenheid!

Sinds kort ook telefonie erbij gedaan. Goede ervaringen mee!

vladja
door vladja - Apr 17, 2005 om 12:02
8293 Antwoorden / 27 Vragen
0

deawoo



Nogmaals, als je een discussie wilt houden over tiscali start er een
forum over. Deze rubriek is bedoeld om vragen te beantwoorden.



Vladja





Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

He
Hetty oorbeek - May 29, 2024 om 22:24
Geldzaken & recht
Look out shag 50 gram vorige week betaalde ik 15,60 en vandaag 23,60 dit kan nie

Look out shag 50 gram vorige week betaalde ik 15,60 en vandaag 23,60 dit kan nie

Vorige week betaalde ik 15,60 deze week 23,60 voor 50 gram look out en dat terwijl de shag 3,40 omhoog zou gaan 
dit is zelfs een goedkope shag 
dit kunnen mensen niet meer betalen toch 

Mvg hetty oorbeek Lees meer

mahadma
mahadma - Sep 23, 2024 om 10:57
Computers & telefonie

Vara-kassa op android werkt niet

Vraag en beantwoord op mobiel (android) werkt niet op 2 verschillende telefoons. Na 3 vragen te kunnen zien werkt "Toon meer actuele vragen" niet,Na toon meer en je wil inloggen kom je in het scherm (Zie je geen inlogschermpje verschijnen ? Klik dan op de knop hier onder) Witte letters op rode achtergrond Inloggen of registrene, Dit werkt ook niet. Lees meer

Rob van Damme
Rob van Damme - Sep 22, 2024 om 23:14
Auto & vervoer

Dealhunter Lidl aanklagen

Ik heb een elektrische fiets besteld bij Dealhunter Lidl maar hij is niet geleverd en ik heb er voor betaald een bedrag van €99,95 en ik heb van hun de bevestiging gekregen dat hij betaald is maar geen leveringsdatum gekregen wanneer hij zou geleverd worden en ik wacht er nog steeds op en de Lidl benaderd maar die konden mij niet helpen en ze konden de bestelling niet achterhalen. Mijn vraag is ... Lees meer