ai
door airforcer Jan 24, 2005 om 20:52
Computers & telefonie

Tiscalli

Wie heeft er ervaring met tiscalli, goed of slecht? Wij nemen een 'start' abbonement.

869 11 Rapporteer

cats
door cats - Jan 24, 2005 om 21:25
153 Antwoorden / 16 Vragen

Hallo airforcer

Zelf heb ik bijna anderhalf jaar een adsl abonnement bij tiscali.
De verbinding is goed, snel (Hen het abonnement, zoals dat  sept./okt. 2003 via A.H. werd aangeboden. Prijs 29.90 Euro.
p/maand. Ben tevreden, een heel enkele keer komt de e-mail wat vertraagd aan. Zal een storing zijn of zo. Ben in ieder geval niet van plan om van aanbieder te veranderen.

Kortom, ik kan het wel aanbevelen. Wat het verschil met 'start'-abonnement is, kan ik nog niet overzien.

Succes
cats

door cats - Jan 24, 2005 om 21:29
153 Antwoorden / 16 Vragen

Nog een aanvulling:

zit je in het gebied, waar tiscali een eigen netwerk heeft liggen, dan is het abonnement goedkoper. In mijn geval gaat het via KPN. Via de postcode check kun je vaststellen, of je het eigen tiscalinetwerk kunt gebruiken.
Dan kun je vanaf maart, ook gratis bellen, heb ik sinds kort begrepen.
cats

vo
door vossie - Jan 25, 2005 om 00:55
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ik heb nu sinds 2 jaar een Tiscali light abonnement via KPN. Wat snelheid betreft heb ik weinig te klagen. Als het goed is verhoogt KPN zelfs de snelheid weer aan het eind van februari. Zo heel af en toe heb ik wel eens een iets mindere verbinding of is er een storing, maar volgens mij heb je dat bij alle providers. Ook het versturen en ontvangen gaat goed.

Tiscali heeft alleen een GROOT nadeel. Zodra je lid bent geworden kan het nog wel eens heel lang duren voordat je een reactie van Tiscali krijgt op een e-mail. Inmiddels heb ik al een aantal e-mails naar Tiscali gestuurd, maar heb tot nu toe alleen maar antwoorden gekregen waar je niets aan hebt of in de meeste gevallen helemaal geen antwoord. En als je dan antwoord krijgt op de vraag waarom je geen antwoord krijgt dan durft men ook nog te beweren dat ze nooit geen e-mail hebben ontvangen. Als je op een dag 35 mailtjes naar Tiscali verstuurd en je krijgt niet een reactie dan is dat toch wel raar. Op dit moment zit ik zelfs nog te wachten op een antwoord op een e-mail die ik meer dan een jaar geleden naar Tiscali heb gestuurd. Als je niet kijkt naar de service van Tiscali dan valt het best wel mee.

M.vr.gr. William

ha
door hazenb - Jan 31, 2005 om 21:20
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb in Utrecht dik 20 Jr.met Tiscali gewerkt, Toen beschikte men -

over een supervriendelijke helpdesk,en volgens mij is dat nu og zo.

Ik ben sinds 2002 verhuist naar het hoge noorden, en nu werk ik met Tiscali gratis. Nooit geen gezeur, & Nooit geen problemen.

En als ik ooit weer in m'n rijke dagen kom, dan wordt het weer tiscali-, maar dan in de betaaloptie.

Ro
door Robvanr - Feb 7, 2005 om 12:59
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb sinds december 2004 ADSL van Tiscali ("Surf"). Veel aanloopproblemen (activeren heeft anderhalve week geduurd, fout lag bij hun) en nooit antwoord op e-mails. En dat voor een internet bedrijf. Technisch verder geen enkele klacht. Tot nog toe supersnel en geen storingen. Succes.

ja
door janssenwim - Mar 23, 2005 om 19:36
3 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb zins oktober 2004 Tiscali Smart. Ik ben hier uitermate tevrede over. Een min puntje vindt ik dat je de aansluitkosten en het modem eerst moet betalen. Je moet zelf de centen terug vragen (is overgens niet moeilijk en er wordt ook niet moeilijk gedaan).

da
door daewoo123456 - Apr 17, 2005 om 09:52
3 Antwoorden / 1 Vragen

Lees maar eens goed de hier geplaatste reacties door als ze je als ze je als abbonee willen hebben gaat dit vrij goed maar als je van je contact ooit af wil zijn er veel die daar problemen mee krijgen zo als geen brief ont vangen en op e-mailtjes wordt niet gereageerd dus even op passen met TISCALI

vladja
door vladja - Apr 17, 2005 om 10:55
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Nog een oud draadje.

Vladja

beileveld
door beileveld - Apr 17, 2005 om 11:34
122 Antwoorden / 16 Vragen

10:55 Tiscalli
10:54 probleem met Tiscali
10:53 Niet reagerend Tiscali en incassobureau

het is niet best met ze...

bl
door blinkieboy - Apr 17, 2005 om 11:56
7 Antwoorden / 0 Vragen

Zelf heb ik al geruime tijd het smart-abonnement, en dit tot volle tevredenheid!

Sinds kort ook telefonie erbij gedaan. Goede ervaringen mee!

vladja
door vladja - Apr 17, 2005 om 12:02
8293 Antwoorden / 27 Vragen

deawoo

Nogmaals, als je een discussie wilt houden over tiscali start er een
forum over. Deze rubriek is bedoeld om vragen te beantwoorden.

Vladja