ja
door janmelle83 Feb 5, 2011 om 11:04
Computers & telefonie

Tmobile

Ik heb vorig jaar een abonnement afgesloten bij tmobile via smartphonestunts.nl,
Bij hen heb ik een abonnement afgesloten voor 1 jaar maar bij t mobile sta ik in de computer als een 2 jarige abonnee.
Heb hen hier al meerdere malen over gebeld en word naar mijn gevoel aan het lijntje gehouden.
Ik sta toch gewoon in mijn recht en zodoende moeten ze dit toch gewoon aanpassen.

508 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mahadma
door mahadma - Feb 5, 2011 om 11:27
11715 Antwoorden / 52 Vragen
0

Je hebt een contract ondertekend bij het afsluiten van het abo. Als het goed is, heb je daar een kopie van gekregen. En daar kan je op zien waarvoor en voor hoelang je getekend hebt. Vraag anders een kopie contract op. Lees het en weet het. En of je in je recht staat, zal dan blijken. Overigens, een 2 jarig contract is vrij algemeen. Groet, MG.

edwardus
door edwardus - Feb 5, 2011 om 13:37
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Ook 1-jarige contracten zijn vrij algemeen. Om de originele bestelling te controleren is een goede suggestie. Mocht het inderdaad zo zijn dat je een 1-jarig contract op de bestelbon hebt staan, dan heeft de verkoper, in dit geval smartphonestunts.nl, de schone taak om dit voor jou in orde te maken. Als het zo is dat je redelijkerwijs had mogen aannemen dat het een 2-jarig contract had moeten zijn (bijv. omdat alle andere tussenpersonen dat type toestel met dezelfde bijbetaling uitsluitend met een 2-jarig contract aanbieden) dan is er sprake van een kennelijke fout en ben je gehouden aan dat 2-jarige contract.
Als het daarentegen wel vaker aangeboden wordt voor dezelfde prijs met een 1-jarig contract, dan sta je sterk. Kortom: je moet sowieso bij smartphonestunts.nl zijn en niet bij T-Mobile.

t-mobilewebcare
door t-mobilewebcare - Feb 5, 2011 om 14:38
95 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste janmelle83,

Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via webcare@t-mobile.nl, zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?

Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, adres en 06-nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp graag 't.a.v. Cindy' vermelden.

Met vriendelijke groet,

Cindy
T-Mobile Webcare

fo
door forza19 - Feb 5, 2011 om 19:13
19 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ik sluit me aan bij Mahadma, kijk wat op je contract staat.
Als er inderdaad 1 jaar staat heb je een punt, staat er 2 jaar dan sta je inderdaad niet in je recht, je hebt er zelf voor getekend.
Succes!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer