ha
door hansenria Apr 7, 2007 om 17:16
Computers & telefonie

Toetsenbord

Regelmatig geeft het beeld iets anders dan dat ik in type. Ik gebruik Window Vista.

499 5 Rapporteer

ijzerbroot
door ijzerbroot - Apr 7, 2007 om 17:55
460 Antwoorden / 6 Vragen

Beste hansenria,

als niet VISTA-er kan ik het uiteraard fout hebben, maar zet de instellingen voor het toetsenbord eens op "Verenigde Staten (internationaal) en de gebruikte taal op Nederlands (zal vast via een configuratiescherm gaan). Dit is voor XP-ers veelal wel de oplossing.

IJzerbroot

freya
door freya - Apr 7, 2007 om 18:05
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo hansenria,

Als er meerdere invoertalen geïnstalleerd zijn kun je met de toetscombinatie <Alt>+<Shift> tussen deze talen 'wisselen'. Onder XP werkt dat zo en ik neem aan onder Vista net zo. Druk dus nogmaals op <Alt>+<Shift> en kijk of het weer correct werkt.

m.vr.gr. Freya

spleetoog
door spleetoog - Apr 7, 2007 om 18:22
130 Antwoorden / 0 Vragen

als je in google  toetsenbordindeling vista typt , krijg je windows-ondersteuning. Dat is van microsoft OFFICE ONLINE .
Hier staat je antwoord . Bij de vraag  Wat wilt u doen ?
KLik op het goede antwoord en staps gewijs helpen ze u .
succes.

gsm
door gsm - Apr 7, 2007 om 19:53
5940 Antwoorden / 47 Vragen

In Windows XP werden altijd zowel het US-Internationaal als het Nederlandse toetsenbord automatisch geconfigureerd.
Het US-Internationaal toetsenbord werd dan als actief toetsenbord ingesteld.
Met de toetscombinatie Ctrl+Shift (toetsen tegelijk indrukken!) kon dan heen en weer geschakeld worden tussen deze twee toetsenborden.
Als u deze toetsen per ongeluk indrukt krijgt u daardoor verkeerde tekens. US-Internationaal is het juiste toetsenbord voor Nederland.

De beste oplossing is om het Nederlandse toetsenbord geheel uit de Vista configuratie te verwijderen.

Groet,
GSM

ball06
door ball06 - Apr 14, 2007 om 18:41
7 Antwoorden / 5 Vragen

Als je op Wikipedia kijkt dan typ je Windows Vista in scroll helemaal door totdat je alle mogelijk heden ziet bijv. C+Ctrl = scroll lock.....