bo
door bounce776 May 21, 2010 om 12:55
Computers & telefonie

Tomtom abonnement

Ik had een tomtom ONE XL HD Traffic abonnement, en wil weer een verlenging,echter dit geld niet voor mij want ik heb geen betalingsmogelijkheid via internet,en dat is wel een vereiste zegt TOMTOM. Nadat ik TomTom(0208501007) gebeld had(19/05/2010) of er een andere mogelijkheid is om mijn betaling te voldoen en die is er niet zeggen ze .Dus (help) hoe kom ik aan een verlenging van mijn abonnement weet iemand raad b.v.d.mvg: Bounce776.
( en ik ga echt geen nieuw apparaat aan schaffen-1jr oud).

1094 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

wolfenjong
door wolfenjong - May 21, 2010 om 18:56
859 Antwoorden / 10 Vragen
0

Hallo

Als u zelf niet de mogelijkheid heeft om bij tom tom te betalen via internet, en als er alleen via internet betaald kan worden, kunt u een kennis even vragen om dit bij u, via de pc even te doen.
En u geeft hem of haar contant het geld terug, en het probleem is opgelost.

Succes er mee verder.

jscholtes
door jscholtes - May 21, 2010 om 19:46
777 Antwoorden / 31 Vragen
0

Heb je e.e.a. al geprobeerd via TomTom Home. Ideal of creditcard zullen naar verwachting betalingsmogelijkheden zijn. Abonnement kan alleen met creditcard. Prepaid (6 of 12 maanden in het vooruit) kent andere/alle betaalmogelijkheden.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer