grappig
door grappig Feb 11, 2009 om 14:18
Computers & telefonie

Traag na laatste Windows update

Gisteren heb ik de laatste update binnengehaald n.a.v. beveiligingswaarschuwingen. Er stroomde maar liefst 583 MB nieuwe update binnen. Hier zat ook Framework (?) etc. bij. Wel veel allemaal vond ik. Maar okee, het zal wel zo.(?) Nu ik surf duurt het minimaal 4 tot 20 seconden voordat een website is binnen gehaald. Ligt dit soms aan de nieuwe update? Er zat ook een nieuwe beveiligingsupdate voor de Interexplore bij namelijk.
met groet.

664 6 Rapporteer

my
door mylo1 - Feb 11, 2009 om 20:40
75 Antwoorden / 2 Vragen

Gisteren gebeurde mij dat ook....na de exel viewer binnengehaald ..van Dirk..vroeg hij om update

Gaat het om KB 951847×86 [let op ×86?] ...hij bleef maar doorgaan..heb hem uiteindelijk geannuleerd...maar staat een heel rijtje van Net Framework 3.0 sp2...enFramework Family 3.5 sp1

WF/WPF/XP5 etz

vandaag gewoon de automatische gehad maar dat ging heel snel

Bij mij was het 284mb!

my
door mylo1 - Feb 11, 2009 om 20:45
75 Antwoorden / 2 Vragen

Kijk net op software en is niet geupdate maar geïnstalleerd?

kiran
door kiran - Feb 11, 2009 om 22:07
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@grappig

"Laatste update binnengehaald nav beveiligingswaarschuwingen".

Misschien voor de updates iets opgelopen? Zou voor de zekerheid even een scan draaien.

http://www.idealsoftware.nl/MBAM/

Succes, m.vr.gr.

dirck
door dirck - Feb 12, 2009 om 16:02
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Er zijn een heleboel problemen met die update van Framework 3.5 SP1

Kijk maar eens op Google: KB951847

my
door mylo1 - Feb 13, 2009 om 20:12
75 Antwoorden / 2 Vragen

Oké ..Dirk...maar kan ik het gewoon laten staan?...of moet ik het verwijderen?

De meeste meldingen gaan over Vista ..maar ik heb XP Home...dus voor mij acracadabra!

grappig
door grappig - Feb 13, 2009 om 20:57
27 Antwoorden / 10 Vragen

Betreft ook XP en na scan geen verdachte dingen gevonden. Zowel Spyware Terminator als Spyware doctor. Wel telkens na de update een waarschuwing dat Microsoft een dll file wil openen >> resources.dll