renedavids
door renedavids Feb 16, 2010 om 22:06
Computers & telefonie

Trojan horse

hoi ik heb xp
deze geeft aan trojan-bnk.win32.keylogger.gen
hierdoor kan ik ook het internet niet op hoe kan ik dit verwijderen ?
ik hoor graag van u
groetjes rene

2730 12 Rapporteer

stacey
door stacey - Feb 16, 2010 om 22:29
10352 Antwoorden / 12 Vragen

--Trojan-BNK.Win32.Keylogger.gen is a dangerous infection that spreads through XP Internet Security 2010 rogue anti-spyware program. It is not a real virus and it appears only if the system is infected with XP Internet Security 2010. ---

--Once you get notifications that you are infected with Trojan-BNK.Win32.Keylogger.gen, concentrate on removing XP Internet Security 2010 application--
More Info

Malwarebytes Anti Malware downloaden/installeren en draaien -> Download

Succes,

magicscanman
door magicscanman - Feb 17, 2010 om 10:20
261 Antwoorden / 0 Vragen

Het wordt vooral gebruikt om je bank- en creditcard-gegevens te hacken, maar kan ook gebruikt worden om je PayPal en andere accounts te hacken.

Download anti malware bytes op een andere pc ,zet het op een stick en installeer deze op je pc .en laat het programma een diepscan uitvoeren.

sucses

aurora1
door aurora1 - Feb 17, 2010 om 10:32
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Het scannen bij voorkeur losgekoppeld van het internet uitvoeren en eventueel in veilige modus.

erik008
door erik008 - Feb 17, 2010 om 10:35
1401 Antwoorden / 25 Vragen

Je kunt het ook met de hand verwijderen.

Zie deze link

erik008
door erik008 - Feb 17, 2010 om 10:38
1401 Antwoorden / 25 Vragen

Wat ik nog vergat.
Doe syteemherstel tijdens verwijderen uit,
Als je dit niet doet, backup't windows het virus.

sprinsdavids
door sprinsdavids - Feb 17, 2010 om 20:15
7 Antwoorden / 0 Vragen

Heb dit ook gedaan, het programma eerst gedownload op stick en wilde toen instaleren op mijn computer, het systeem gaf toen aan dat dit bestand corrupt zou zijn en ging dus niet verder. Daarna nogmaals geprobeert door hem rechtstreeks op mijn computer te instaleren nadat ik hem eerst had opgslagen, kreeg weer dezelfe melding. Help wil van het Trojan-BNK.Win32.Keylogger.gen af. Zonder dat ik handmatig in mijn register moet want dat kan ik niet en durf dat niet. Wie helpt?
Intussen heb ik wel eerst via back up schijfjes mijn computer opnieuw geinstaleerd, geen melding maar voor de zekerheid wil hem toch scannen, of ben ik nu definitief verlost hiervan.

sprinsdavids
door sprinsdavids - Feb 17, 2010 om 21:53
7 Antwoorden / 0 Vragen

Het is me nu wel gelukt om het programma te instaleren, via een gebrande schijf van iemand anders zijn computer. Scan uitgevoerd, hij heeft niks gevonden. Ben ik er nu vanaf of moet ik me nog steeds zorgen maken. Want elke keer als ik op internet ga zet norton de pinsing filter uit. kan hem daarna wel weer aanzetten. wie heeft een oplossing is dit weer wat anders of ben ik nog steeds geinfecteerd ook al vind het programma niks.

aurora1
door aurora1 - Feb 18, 2010 om 00:39
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wat je voor de zekerheid nog zou kunnen doen is advies vragen op het forum van hijackthis.nl. en je logfile laten beoordelen en hun aanwijzingen dan volgen. Op de site staat vermeld hoe e.e.a. in zijn werk gaat en wat je zoal moet doen (gebruiksaanwijzing e.d.):

klik

vr.gr.

magicscanman
door magicscanman - Feb 18, 2010 om 08:44
261 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo" het is zo goed als zeker dat je er van af bent,
Laat anti malware bytes nog een keer scannen . programma opstarten > updates ophalen en dan scannen ,vindt het programma niets ,dan bent u er van af.

sprinsdavids
door sprinsdavids - Feb 18, 2010 om 18:23
7 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt voor alle reacties , heb nog maals de update van het programma maladware en scan gedaan. niks gevonden.Voor dit gebeuren: Pinsingfilter ging uit toen ik naar internet ging , heb toen live update van norton nogmaals gedaan en alles werkt weer naar behoren. tot nu toe geen foutmeldingen meer.

birdies
door birdies - Feb 18, 2010 om 18:48
6104 Antwoorden / 31 Vragen

2 verschillende gebruikersnamen?

sprinsdavids
door sprinsdavids - Feb 18, 2010 om 18:57
7 Antwoorden / 0 Vragen

Nee, een familielid had eerst de informatie voor mij gevraagd en zei dat ik zelf maar lid moest worden en schrijven naar Vara-Kassa als ik er niet uit kwam. Daarom zie je dezelfde naam , maar we zijn 2 verschillende personen.