ja
door jackdebeer Dec 3, 2005 om 11:24
Computers & telefonie

Tv4pc

is er iemand bekent met www.tv4pc.info als je  eenmalig 9.95 overmaakt kun je gratis voetbal kijken films kijken ze hebben het over 2000 kanalen tv op je pc.  graag een reactie. groetjes jack.

1176 6 Rapporteer

tigertje
door tigertje - Dec 4, 2005 om 11:10
402 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kan er relatief weinig over vinden en dan krijg ik al snel een "te mooi om waar te zijn" gevoel. Als ik jou was zou ik het nog even aankijken.

ki
door kiwi702 - Dec 4, 2005 om 19:17
1 Antwoorden / 0 Vragen

Halo Jack

Ik heb het besteld en €9.95 over gemaakt na                         Menko Holding B.V Wiggerbosweg 10 7574PC Oldenzaal The Netherlands P.o.Box 459 7570 AL Oldenzaal

Ik kreeg binnen via de e.mail een E.book in zipbestand en als je dat wil openen krijg je E.book exe en als je dat wil openen krijg je beveiligingwaarschuwing van windows van let op dat dit bestand onveilig is dus het bestand is geblokkeerd dus ik kan je niet vertellen of het werkt ja of te nee ik zou niet weten hoe ik het moet openen graag een reactie.

Met vriendelijke groet

Wilhelm

tigertje
door tigertje - Dec 4, 2005 om 21:25
402 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk eens aan. Zou me niet verbazen als je betaald hebt om je computer te laten besmetten met een virus...

ro
door ronny530 - Dec 4, 2005 om 21:53
2892 Antwoorden / 41 Vragen

Er zijn veel providers bezig met internet tv. Leuk allemaal weer terug naar het 21 inch scherm. Het staat echter nog niet eens in de kinderschoenen of oplichters hebben het al gevonden. Wat dat aangaat zijn ze innovatiever dan de providers.

ma
door mathvol - Dec 14, 2005 om 23:59
1 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is een standdaard melding van windows dus gewoon openen denk ik. en dan installeren en zou het moeten werken.

Math

ge
door gertjan30 - Dec 16, 2005 om 21:47
7 Antwoorden / 0 Vragen

Pfff weet eerst ens waar je over praat voordat je een antwoord gaat geven. Is een normaal bedrijf en werkt idd gewoon goed. Dat je het bestand niet kan openenen is normaal, want .exe bestanden worden vaak gezien als een virus